Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Tere,mul oleks selline küsimus, ehk keegi oskab seletada või viidata teemale kus on sellest juttu- nimelt oleks tarvis juhendit mainitud mootori ketimärkide ja nukkvõlli nn. "vaanuse" paikapanemise kohta.
Põhimõtteliselt peaks sobima kaa bens. 3.0 DOCH mootori skeem.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Google "m104 timing chain"
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui sa mootorit eestpoolt vaatad, siis keera hammakas päripäeva. St kui keti peale paned ja mootorit ringi hakkad ajama, siis koos vändaga peab hakkama liikuma ka nukkvõll (mõlemad).
Kui sa paned sisselaske nuka ajastuse nii, et jätad vastupäeva keeratuna, siis vänta keerates liiguvad vänt ja väljalaske nukk, sisselaske nukk jääb paigale ja liigub ainult hammasratas.
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
OK. Selge, ühesõnaga kui mootorit ringi keerata ja kett õigesti peal on, siis kui alt väntvõlli märk paigas on siis ülemised nukkvõllid peavad olema nii et tiftid saab mõlemale sissse panna?