Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SEC ile diisel (poolitatud teema)
#1
Kahjuks mõni meist jäi sellest sec'st ilma siin...... Kõige hullem see, et kodanik pidavat panema diisli peale...maitse asi...diisel ja SEC...muidugi...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Rolz Kirjutas:Kahjuks mõni meist jäi sellest sec'st ilma siin...... Kõige hullem see, et kodanik pidavat panema diisli peale...maitse asi...diisel ja SEC...muidugi...

Minu arvamus diisel ja SEC: UZIUZIUZIUZI
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Et minu arvamus et hea disla ( 3,0 td või siis cdi ) ja väga hea ökopill igapäevaseks liikumiseks :hump:

Vasta
#4
Eks kellele ema ja kellele tütar,kuid 126 kupee ja põka......jäägu see sedaanide pärusmaaks,kui hea mootor.Liiga sexy ja sportlik see auto sellise tehnilise vägistamise jaoks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Tõpselt Karli sõnad..... Kui tahad ökoautot, siis pole SEC'i vaja, vaata muud, SEC ja diisel - see ei käi koos....kompromisse pole olemas siin ilmas... Huvitav äkki mõni tahaks Ferrarile, Porchele, Mazeratile jne ka diisli peale panna, vot kus saaks ökoauto.... Mis öko see diisel enam ikka tavainimseele on anyway......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Ja ma ei saa ikka veel vait olla: igapäevasõiduks on tunduvalt praktilisemad autod välja mõeldud kui SEC,see hiilgab kõige muuga kui praktilisusega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Ma ise olen ise sõitnud ühe sellise kõrvalistmel, see oli siis "diisel igale autole maal" ehk soomes ja imho kah peaks SEC'il olema ikkagi V8 mitte mingi disla sest ikka antud mootor jäi nõrgaks (võibolla oleksid lood vähe teised mingi uuema td mootoriga aga siiski, milleks, kui on vähe praktilisemaid autosi, näiteks mulle kohe kindlasti meeldiks SE/SEL uuema 130kw'se mootoriga). Selle antud auto vabandus oli, et see olla pannud minevikus päris korraliku matsu ja nüüd on ta põhimõtselt 2'st autost kokku pandud, mis seletab ka seda seisukorda(ei olnud just suurepärane, kuigi 100m pealt oli täitsa maasikas:tongueSmile sellel, muidu vist oli/on see müügiks kah.

edit: kirjakala
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 3,063 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,925 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  CL 216 talverataste teema ak75 3 4,215 06-11-2016, 03:57 PM
Viimane postitus: ak75
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 4,033 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,869 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 3,972 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Pakutakse W126 560 SEC Lorinser G-ommander 0 2,454 05-03-2012, 10:40 PM
Viimane postitus: G-ommander
  560 SEC 90a lõtkud ülekandes secman 6 5,993 09-09-2011, 11:27 AM
Viimane postitus: secman
  Must 126 kerega cabrio-SEC Tallinnas denis23 10 12,037 28-07-2011, 06:10 PM
Viimane postitus: secman
  560 SEC tühikäik ootamatult ligi 2000 pööret Telepoiss 5 4,286 25-07-2011, 03:52 PM
Viimane postitus: Telepoiss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne