Postitused: 145
Teemad: 27
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Tere!
Selline probleem siis, et auto mootor ei taha üldse üle 60 kraadi minna. Eelmine talv ostsin uue termostaadi (silber autost), kuid probleem ikka alles. Kas see on normaalne või on kuskil mujal viga?
Tervitusega Janar.
Postitused: 145
Teemad: 27
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
nu need praegused külmad, külmadeks, sama jama on ka siis kui on -10 või soojemgi.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
04-02-2012, 07:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2012, 07:19 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Proovi kas sul maante sõidu puhul vähemalt 30km läheb kuumemaks. Minu Vito 2,2 cdi ei läinud ka linna sõidul üldse soojaks. Maante epal pikem ots siis ikka läks pika peale nii kui linna jõudisn vajus seier juba alla ära. Minul febasto ka ei töötanud. Ja seda ka juba -10 ja -15 juures. See nende CDI-de eripära et vaja lisa soendust muidu raisad lihtsalt jahtuvad maha. Minul olid iga päev 50km maantee otsad ja elasin üle. Aga kui ainult linnas oleks seiklend no siis oleks käed varsti rooli külge külmund.
Täna helistas mu vend ka kellel on e klass 3,2 cdi ja küsisi et miks auto soojaks ei lähe. ST läheb aga nii vähe.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 32
Teemad: 2
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Ilma lisaahjuta ei olegi võimalik seda mootorit soojaks saada miinuskraadidega.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kuram siis sul miskit muud veel seal nihusti. Äkki termostaat uuesti peesse läinud või äkki andsid nad mingi soojamaa auto termostaadi sulle. Seal ju erinevad temperatuurid. Minu 124 kunagi ammu kui saksast tuli siis ka no -10 kraadiga ei läinud üle 60 kraadi. kohapeal tuuritades sai vahest pea 80 ka kätte. Vahetasin termostaadi meie kliimale sobivaks ja siis oli nagu saun. Või sul seal veel midagi. Radikas jurgib, veepump, ei tea nii ei oska õelda. Pead kuskile asja tundja kätte viima. Sest pikas perspektiivis see mootorile hea pole kui ta töötemperatuuri ei saavuta.
Edu soovides Siim
Peab ka õue minema proovima mõne liikuri käima saada
Vaja mõned tähtsad sõidud teha.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Ka minu CDI vajab juba -10 C juures Webasto abi ka maantee sõidul. Temperatuuri seierist näha, et see tõuseb/langeb vastavalt sellelel kui lisaahi tööle läheb. Korra katsetasin ka, et ilma ahjuta kui kõrgele suudab tõusta. veidi alla 70 silmaga hinnates.
Pean vajalikuks lisada, et vahetasin ka kohe ostu järel uue termostaadi ja siis asi kohe paranes.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Eks see ongi nende nn. ökopillide eripära, et nad ei soojene korralikult selliste külmadega.
Kui vana kolmene diisel võtab korras olles sooja ilmaga 6,5-7liitrit. Siis selliste külmadega alla 10-e ei saa. Ja need lisaliitrid lähevadki mootori tööötemperatuuri hoidmiseks.
Kuid 60kraadi on ikka vähe. Peaks ikka sinna vähemalt 70-e ja vähe peale minema. Sellest peaks juba piisama, et varbad jäässe ei lähe.
Proovi vanamoodsat- pane papp ette- saad teada, kas on termostaadi viga.
Kui papitükk ees läheb soojemaks on lihtsalt termostaat vale kraadiga või pees...
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Maanteesõidul on ka tähtis see kui kiiresti saab sõita. Sõidan ka ise igapäevasel 30km Tallinnasse tööle. Kui sabas sõita 7-80-ga siis ei lähe soojaks. Kui autosid pole ja saab sõita 90-100-ga siis läheb hoopis soojemaks.
Postitused: 145
Teemad: 27
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Nüüd soojades läheb ilusti 80 kraadi, juu siis külmadega ei taha soojaks minna...