Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mix sa kapoti ja tuled tahad välja vahetada? See 93+ kapoti ja tulede kooslus näeb kuidagi memmekam välja võrreldes vanaga ning su autol on ju tuled ja kapott korras, seega ma ei näe vahetusel mõtet. Mis stangesse puutub, siis katsu kuskilt mingi alt katkise servaga 124-ja stange leida (kuna korras stanget pole mõtet lõhkuda) ja sellele saab fiibrist uue täpselt endale sobiva kuju anda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
+1
(23-10-2011, 07:24 PM)Werewolf Kirjutas: Mix sa kapoti ja tuled tahad välja vahetada? See 93+ kapoti ja tulede kooslus näeb kuidagi memmekam välja võrreldes vanaga ning su autol on ju tuled ja kapott korras, seega ma ei näe vahetusel mõtet. Mis stangesse puutub, siis katsu kuskilt mingi alt katkise servaga 124-ja stange leida (kuna korras stanget pole mõtet lõhkuda) ja sellele saab fiibrist uue täpselt endale sobiva kuju anda.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mul selline stange täitsa pakkuda, alt katki, muidu OK.
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Paned küljeakendele ka kiled?
"Õige" otsinguil
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma samuti kapoti ei näpiks, vanatüübi oma näeb turskem välja.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma isegi mõlgutan mõtteid, et panna originaal ehk pre-facelift kapott ja tuled, sest keegi on jõudnud need enne mind ära vahetada. Vanakooli kapott näeb hea välja jah.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Täna saime otsustatud, et tulevad uued esituled ja kapott. Nii lihtsalt näeb mersulikum välja Kui kellelgi on vahetuse soovi tulede või kapoti osas, siis ootan pakkumisi.
Tagumiku osas ei ole veel kindel, sest sinna tahaks AMG pardisaba saada ja siis juba vaadata, kas pagasnik tuleks ka uuema tüübi oma soetada.
Talveks said veljed omale kilo lisaraskust juurde ja loodetavasti kannatab nendega kevadeni ära.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(30-10-2011, 06:50 PM)põhh Kirjutas: ja siis juba vaadata, kas pagasnik tuleks ka uuema tüübi oma soetada.
Minu teada on nn. uue tüübi tagaluugil lihtsalt üks plastik vidin lisaks (numbrimärgi ümber), endal sai see korra maha kistud ja siis tundus tagaluuk nagu iga teine vana-tüübi oma. Sedaan kerega isenditel jah tagaluugid erinevad.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Järgmisel nädalal peab korda tegema ukse (krigiseb), klaasipesuvee paagi (lekib) ja salongi ventika (ragiseb, töötavad ainult 3-4 astmed).
Ja kuna pildid on liiga mainstream, genereerisime väikse testvideo
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Peab tunnistama, et need pildid video lõpus oli parim osa. Isegi 3D ei olnud:S
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Uue või vana-tüübi kapott, tuled jne? Olla või mitte olla? Iga paari aasta tagant muutub ühe või teise eelistamine "üldsuse" poolt. Ainus mis minule selle auto juures ei meeldi on udutav tagaklaas toonkile taustal, et musta värvi auto siis segab silma küll. Muidu libe masin
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Huvitav jah...mõni tahab vanale rondile E-nina külge saada, mõni jälle kasvõi uuemale kerele vanemat nina. Ma olen ka nakatunud, otsin ka vanatüübi kapotti ja tulesid, nagu tehasest ette nähti.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Autot taas remonditud veidi. Üldpilt hakkab juba looma.
Probleemsetest asjadest on korda tegemata pagasniku vooderdus koos lukuga, aga kuna kõlarite paigutuse osas pole veel lõplikku otsust langetatud, siis ei saa töödega veel alustada. Mingi aeg peaks ka istmed korda tegema või uued otsima - juhi oma on üpris väsinud ja kipub nagusema.
Armatuuris on osad pirnid surnud ja mõtlesin, et võiks vahetada kogu kupatuse välja - st. vanad pirnid asendaks LEDidega. Mingit sinist ega valget tuuningut ma genereerima ei hakka - üritan säilitada võimalikult originaalilähedase valguse tooni.
P.S. Mis lambike punase ringi sees on?
P.P.S Mis nupp see on?
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
See on jah. vedeliku taseme tuli.
Nupp tundub mingi soojenduse oma, aga võib ka täiesti puuse panna.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Vedeliku tuli- see on päris andekas Jahutusvedeliku tuli see. Ja nupu kohta täpselt ei tea, kuid peeglite soojendusel on muidu samasugune kiri peal. Põhh- kas jahutusvedelik lekib juba mootorisse? St- et kadu on olemas, aga lekkeid väljast ei paista.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Pakun et tegu on salongi õhu kuivatuse funktisooni sisselülitus nupuga, esimene jah jahutusvedeliku märgu tuli.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(16-11-2011, 05:57 PM)põhh Kirjutas: P.S. Mis lambike punase ringi sees on?
P.P.S Mis nupp see on?
http://www.scribd.com/doc/39049373/Copy-...r-s-Manual
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Tänud väikemees, manuali peale ma millegipärast ei tulnudki. allalaetav variant siin (slow download)
Tosooli kallasime juurde ja jälgin, kas see hakkab kaduma või oligi teda algselt vähe.
Nupp konsoolis tõepoolest omab mingit imetoimet ja kõik udused aknad tõmbab hetkega puhtaks. Ei suuda eales Mercedes-Benz insenere ära tänada selle leiutamise eest.
Täna sai autosse ka täissünt õli , et talvega mootori puhtaks loputaks ning kevadel tavapärase õlivahetuse tsükliga jätkata saaks.
Talveks jäid alla Hankook naastud. Enamus naeltest tundub alles olevat ja mustrit on päris omajagu. Ainus lisa, mille üritan veel autole paigaldada, on lisada pagassi mõned lisakilod vanade autoakude või tsemendikoti näol. Kolm on kohtuseadus ja äkki see auto näeb kevadet veel samal kujul nagu praegugi.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(21-11-2011, 01:48 PM)põhh Kirjutas: Nupp konsoolis tõepoolest omab mingit imetoimet ja kõik udused aknad tõmbab hetkega puhtaks. Ei suuda eales Mercedes-Benz insenere ära tänada selle leiutamise eest. Ega selles midagi imelist polegi. Läbi soendusradika soojendatud soe, niiske õhk lastakse läbi külma kondi radika, veeaur kondenseerub radika pinnal ja tilgub maha-ning ongi õhk kuivem. Muidugi lisa kütusekulu eest
|