Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Hiljuti Tallinna kesklinnas olles nägin enda jaoks midagi täiesti müstilist, Mercedes-Benz 190 SL, siin, Tallinna liikluses, oma täies ilus ja eheduses... Näha oli, et tegu oli viimse detailini viimistletud restaureerimistööga....ja ainult selline auto võib endast õhata sellist kutsuvat tungi sellele imposantsusele nii pikalt järgi vaadata kui võimalik....
Aga ma ei näinud numbrit ja millegipärast eeldasin, et ei ole tegu Eesti registris oleva sõidukiga, kuskilt ei ole sellise projekti kohta infot ka kuulnud...
Ja lugedes selle nädala Eesti Ekspressi vahel olevat lisalehte Homme, sain meeldiva üllatuse osaliseks.
Tegu siis 1961. aastal toodetud 190 SL-ga, mida teadupärast hakati tootma lootuses saavutada edu ameerika turul, et pakkuda võimalust soetada "odavam" , tänapäeval legendaarseks saanud, 300 SL(Kajakatiib). Olgu mainitud, et neid toodeti kokku 25 881 eksemplari. Antud isend toodigi Eestisse eesmärgiga see restaureerida.
Restaureerijaks sai Autoklassik.
http://autoklassik.ee/autoklassik/Meist.html)
Ajakirjas on ilus pikk artikkel koos fotodega, soovitan kõigil seda piiluda sealt.
Ja kui keegi on näinud sellest rohkemat info/fotomaterjali, siis võiks seda jagada (omaniku lahkel loal muidugi).
Lihtsalt uskumatu ja puhas, siiras rõõm on näha selliseid Autosid meie, Eesti riigi, tänavatel vuramas.
Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Nägin ka seda artiklit nüüd alles. Üks korralik töö oli tehtud. Väga positiivne. Selliseid võiks veel tekkida. Viimases MB Classic-us olev sinine MB 220 SE on ka uskumatult kena.
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
20-09-2009, 09:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2009, 10:07 PM ja muutjaks oli priis.)
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Õige jah, punase katusega 190 SL seisis ju lausa müügisalongis Järvel Silberautos.
Huvitav mis antud autol mustast numbrist puudu jäi?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ei saa mainimata jätta huvitavat tagadifrit.
Väga kena, et selliseid rariteete restaureeritakse. Tohutu ressurss, mis sinna jäädvustatakse, nii raha kui ka tööd.
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
priis Kirjutas:Rolz Kirjutas:Hiljuti Tallinna kesklinnas olles nägin enda jaoks midagi täiesti müstilist, Mercedes-Benz 190 SL, siin, Tallinna liikluses, oma täies ilus ja eheduses...
tre! ma juhtusin lambist peale kui käesoleva aasta kuueteiskümnendamal juunikuu päeval aeti kõrvalolevast töökojast välja äsja uue värvkatte saanu. omanik lubas tookord nii suures-piires nädala jooksul masina komplekteerida...
Selliseid masinaid komplekteeritakse ikka valgete kinnastega ja kuudega kui mitte aastatega .
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
kalacompany Kirjutas:priis Kirjutas:Rolz Kirjutas:Hiljuti Tallinna kesklinnas olles nägin enda jaoks midagi täiesti müstilist, Mercedes-Benz 190 SL, siin, Tallinna liikluses, oma täies ilus ja eheduses...
tre! ma juhtusin lambist peale kui käesoleva aasta kuueteiskümnendamal juunikuu päeval aeti kõrvalolevast töökojast välja äsja uue värvkatte saanu. omanik lubas tookord nii suures-piires nädala jooksul masina komplekteerida...
Selliseid masinaid komplekteeritakse ikka valgete kinnastega ja kuudega kui mitte aastatega .
tre,
konkreetse auto omanik ´tegi´ selle auto abikaasale (elukaaslasele) sünnipäeva kingituseks. auto üleandmine planeeriti jaanipäevale. kas auto sai ka tähtajaks kokku ei ole kahjuks teada.
terv,
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
18-11-2009, 12:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2009, 12:43 AM ja muutjaks oli kalacompany.)
Valmis ta sai ja ilus ta on
Postitused: 142
Teemad: 4
Liitus: Jan 2008
Maine:
5
MB190SL on väga ilus auto. Silmailu pakub see auto peaaegu sama palju kui MB300SL, kuid 4-5 korda väiksema summa eest. Saksmaa diilerid müüvad uuevääriliseks taastatud MB190SL hinnaga umbes EUR 125 tuhat (näiteks http://www.autosalon-singen.de/). Tark inimene läheb sinna, kust MB190SL taastatakse ja hoiab hulga raha kokku. Poolas asub üks palju kiidetud firma, mis on spetsialiseerunud MB190SL (ja "Pagoda") taastamisele: Auto Stodola ( http://www.auto-stodola.com.pl/). Uuevääriliseks taastatud MB190SL hind oli mõni aasta tagasi Auto Stodolas EUR 80 tuh. ringis.
Postitused: 205
Teemad: 21
Liitus: Aug 2006
Maine:
2
(03-07-2011, 05:09 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: MB190SL on väga ilus auto. Silmailu pakub see auto peaaegu sama palju kui MB300SL, kuid 4-5 korda väiksema summa eest. Saksmaa diilerid müüvad uuevääriliseks taastatud MB190SL hinnaga umbes EUR 125 tuhat (näiteks http://www.autosalon-singen.de/). Tark inimene läheb sinna, kust MB190SL taastatakse ja hoiab hulga raha kokku. Poolas asub üks palju kiidetud firma, mis on spetsialiseerunud MB190SL (ja "Pagoda") taastamisele: Auto Stodola (http://www.auto-stodola.com.pl/). Uuevääriliseks taastatud MB190SL hind oli mõni aasta tagasi Auto Stodolas EUR 80 tuh. ringis.
See on absurd. Tänaseks MB 190SL peetakse maailma kõige ülehinnatumaks klassikuks. Mercedes 190SL ei ole ei haruldane ega eriline supercar. Selle raha eest on võimalik osta näiteks Jensen FF, mida on toodetud 30X vähem, ning mis on palju huvitavam ka tehnilises mõttes (stiilsem ja võimsam ka)
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(03-07-2011, 08:42 PM)denis23 Kirjutas: See on absurd. Tänaseks MB 190SL peetakse maailma kõige ülehinnatumaks klassikuks. Mercedes 190SL ei ole ei haruldane ega eriline supercar. Selle raha eest on võimalik osta näiteks Jensen FF, mida on toodetud 30X vähem, ning mis on palju huvitavam ka tehnilises mõttes (stiilsem ja võimsam ka)
Stiilsem?
Kust see nüüd tuli, rämedalt nõme ja britilikult igav näeb välja ju.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Denis, katsu mõista, et meid enamusi ühendab siin keskonnas austus ja huvi ühe suhteliselt konkreetse automargi vastu. Austusest selle vastu sai ka see teema loodud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 205
Teemad: 21
Liitus: Aug 2006
Maine:
2
03-07-2011, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 10:02 PM ja muutjaks oli denis23.)
(03-07-2011, 09:22 PM)Rolz Kirjutas: Denis, katsu mõista, et meid enamusi ühendab siin keskonnas austus ja huvi ühe suhteliselt konkreetse automargi vastu. Austusest selle vastu sai ka see teema loodud.
nohh..siis ma ütlen, et selle raha eest, mida maksab üks 190SL (mootor 1.9L, tehtud 26 tuhat tk) võib osta ühe MB-600 W100, (tehtud 2600 tk) või MB-300SE Cabrio W112 (tehtud 760 tk)
Või W188 kupee (tehtud ca 200 tk.) See on üldse sama haruldane kui Püha Graal, aga kuna börsimaaklerid ja rantjeed ei tea sellest s-gi siis ikka maksab ta mitte oluliselt rohkem kui lihtlabane MB-190SL.
Need on tõesti tehnika poolest uskumatult huvitavad autod ja väga haruldased.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ega päike pole liiga teinud täna?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
kas see W188 on selline? (pilt netist)
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 205
Teemad: 21
Liitus: Aug 2006
Maine:
2
03-07-2011, 10:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 10:25 PM ja muutjaks oli denis23.)
(03-07-2011, 10:18 PM)joristaja Kirjutas: kas see W188 on selline? (pilt netist)
Jah, see on cupee. Ilmselt see maksab enam vähem 190SL hinna. roadsterid ja cabriod väga kallid
(03-07-2011, 10:01 PM)denis23 Kirjutas: (03-07-2011, 09:22 PM)Rolz Kirjutas: Denis, katsu mõista, et meid enamusi ühendab siin keskonnas austus ja huvi ühe suhteliselt konkreetse automargi vastu. Austusest selle vastu sai ka see teema loodud.
nohh..siis ma ütlen, et selle raha eest, mida maksab üks 190SL (mootor 1.9L, tehtud 26 tuhat tk) võib osta ühe MB-600 W100, (tehtud 2600 tk) või MB-300SE Cabrio W112 (tehtud 760 tk)
Või W188 kupee (tehtud ca 200 tk.) See on üldse sama haruldane kui Püha Graal, aga kuna börsimaaklerid ja rantjeed ei tea sellest s-gi ning kuna sellel katus on siis eputada on raskem, siis ikka maksab ta mitte oluliselt rohkem kui lihtlabane MB-190SL.
Need on tõesti tehnika poolest uskumatult huvitavad autod ja väga haruldased.
Postitused: 142
Teemad: 4
Liitus: Jan 2008
Maine:
5
03-07-2011, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 10:55 PM ja muutjaks oli Riho-Peeter S..)
Denis, rahaliselt võrrelda tasub võrreldavas seisukorras autosid. Uuevääriliseks taastatud MB190SL maksab Saksamaal ca EUR 125 tuh. (saab kohe kätte) ja Poolas EUR 80-90 tuh. (peab 6 kuud ootama). Kindlasti on võimalik MB190SL taastada "uueks" ka Eestis ja arvatavasti mitte suuremate kuludega kui Poolas. Uuevääriliseks on võimalik MB600 täielikult taastada ainult ühel käel loetletavais firmades. "Uueks" taastatud MB600 odavaim versioon (SWB) maksab ca EUR 200 tuh. MB600 on võimalik osta hinnaga EUR 15 tuh., kuni EUR 1,5 milj. Küsimus on seisukorras ja mudelis. EUR 15 tuh. maksab MB600SWB vrakk. EUR 1,5 milj. maksab uuevääriliseks taastatud MB600 landaulett. Kindlasti on võimalik EUR 125 tuh. eest osta MB600SWB, kuid see ei ole kindlasti võrreldavas seisukorras uuevääriliseks taastatud MB190SL-ga.
MB190SL põhineb sisuliselt Pontoni tehnikal. Teatavate mööndustega võib öelda, et 190SL ongi Pontoni üks versioon. Nagu Rolz on varasemalt õigesti öelnud, on 190SL üks väga vähestest pealesõjaaegsetest Mercedestest, mille taastamine end rahaliselt ära tasub. Vähemalt Ida-Euroopas. Olen kõnealust sinist 190SL-i korra tänaval näinud. Jõin teiste vanameestega kohvikus teed ja arutasin maailma asju. See auto oli pargitud kohviku ukse ette ja mitte ei saanud sellelt pilku. Väga ilus auto ja hea taastamistöö.
Selles mõttes nõustun Denisiga, et MB190SL on mõnes mõttes üle hinnatud. Kui "uueks" taastatud MB190SL-i saaks Poolast EUR 80 tuhandega, siis sama heas korras Pontoni tippversiooni (W180 220S-i) saaks Saksamaalt poole odavamalt (vt. Ponton Manufaktur, http://www.mercedes-ponton.de ). Ei ole isiklikult üldse kabriolettide fänn, s.t. endale ei ostaks. Seega kulutaksin poole vähem ja ostaksin MB190SL-i asemel Ponton sedaani. Selles mõttes on MB190SL ka minu jaoks üle hinnatud. Samas mõistan täielikult neid, kes oskavad MB190SL-ist lugu pidada. See ju väga emotsionaalne küsimus ja väga ilus auto.
Denis, kust pärinevad Su andmed, et MB190SL-i peetakse praegu maailma kõige ülehinnatumaks autoks? Kui klassikaliste autode turg 1990.-ndal aastal kokku kukkus, siis peale seda ei ole hinnamulli enam tekkinud. Viimase 21 aastaga on klassikaliste autode hinnad üldjoontes kahekordistunud, mis on väga normaalne. On muidugi üksikuid erandeid, kuid need (kultus)autod, mille hinnad ajavahemikul 1987-1990 laes ära käisid ja siis kokku kukkusid, on enam-vähem kõik täna keskmiselt ainult kaks korda kallimad kui 1990.-ndal aatal. Võttes arvesse viimase 21 aasta inflatsioonikoefitsiendi, siis hinnamullist rääkida on siin kohatu. Kas klassikaliste autode turg on mullistunud või mitte, on alates 2008.a. sügisest korduvalt rahvusvahelises autoajakirjanduses analüüsitud. Üldine konsensus on, et hinnamulli pole. Kindlasti pole räägitud ühestki konkreetest mudelist, mille hind on mullistunud. (Või on midagi minust väga mööda läinud.) Arvan, et MB190SL-i hind kindlasti ei ole üle hinnatud, arvestades klassikaliste autode turu üldisi suundasid. MB190SL-i hind on täiesti paigas: see maksab umbes 2-2,5 korda rohkem kui Ponton sedaan. Samamoodi maksab Adenauer kabriolett umbes 2-2,5 korda rohkem kui sedaan. Isegi sulle hästi tuttav W143 kabriolett maksab 2-2,5 korda rohkem kui sedaan. (Siin võrdlen võrreldavat: jutt käib uuevääriliseks taastatud autodest.)
(03-07-2011, 10:24 PM)denis23 Kirjutas: (03-07-2011, 10:18 PM)joristaja Kirjutas: kas see W188 on selline? (pilt netist)
Jah, see on cupee. Ilmselt see maksab enam vähem 190SL hinna. roadsterid ja cabriod väga kallid
(03-07-2011, 10:01 PM)denis23 Kirjutas: (03-07-2011, 09:22 PM)Rolz Kirjutas: Denis, katsu mõista, et meid enamusi ühendab siin keskonnas austus ja huvi ühe suhteliselt konkreetse automargi vastu. Austusest selle vastu sai ka see teema loodud.
nohh..siis ma ütlen, et selle raha eest, mida maksab üks 190SL (mootor 1.9L, tehtud 26 tuhat tk) võib osta ühe MB-600 W100, (tehtud 2600 tk) või MB-300SE Cabrio W112 (tehtud 760 tk)
Või W188 kupee (tehtud ca 200 tk.) See on üldse sama haruldane kui Püha Graal, aga kuna börsimaaklerid ja rantjeed ei tea sellest s-gi ning kuna sellel katus on siis eputada on raskem, siis ikka maksab ta mitte oluliselt rohkem kui lihtlabane MB-190SL.
Need on tõesti tehnika poolest uskumatult huvitavad autod ja väga haruldased.
Denis, Adenauer kupee hind on samas suurusjärgus Adenauer kabrioleti ja Adenauer rodsteriga. Selle mudeli puhul ei toimi tavaline loogika, et kupee on odavam, võrreldes lahtise autoga. Adenauer kupee on haruldasem kui Adenauer kabrioletid ja rodsterid kokku. Eriti hinnatud on Adenauer kupeena MB300Sc. Seega on ta hinna poolest umbes poole kallim kui MB190SL. Kui leiad mulle uuevääriliseks taastatud Adenauer kupee, siis ostan selle sult MB190SL-i hinna eest momentaalselt ära. Juba mitu aastat on räägitud Adenauer kupee (ja eriti MB300Sc) suurest investeerimispotentsiaalist. Paljud arvavad, et see auto tõuseb millalgi oma hinnalt MB300SL-i (kajakatiiva/rodsteri) hinnaskaalasse. Öeldakse, et praegu on see auto kõvasti alla hinnatud. Omal ajal paiknes MB300Sc kajakatiivast (W198) üleval pool. Ka on see palju haruldasem auto, võrreldes kajakatiivaga. Seega peaks selle hind üles minema.
Postitused: 205
Teemad: 21
Liitus: Aug 2006
Maine:
2
03-07-2011, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2011, 12:12 AM ja muutjaks oli denis23.)
Väga raske pidada klassikaliste autode turgu mullistunuks, kui auto restaureerimise järel maksab valdav enamus autodest väikese osa restauratsiooni kuludest.
Erandiks on mõned mudelid, mis tõepoolest on ülehinnatud (aga see ei tähenda kindlalt, et need peavad langema)
300SL-iga ei oska võrreldada, kuid W112 kabrioga ning 190SLiga see on kindlasti kordades haruldasem.
Hmm...Pontooni 220 kupee ja cabrio on täiesti olemas ning nende puhul hinnakäärid sedaaniga ikka suuremad kui kaks korda.
MB190 on siiski eraldi mudel.
See arvamus et 190SL on kõige rohkem üle hinnatud auto olen lugenud mõne inglise ajakirjas, kusjuures huvitaval kombel, ei peeta ülehinnatuks Jaguar E-type (mis on minu hinnangul teine tugevalt ülehinnatud auto)
Kuigi samas oli juttu, et maailmas eksisteerivad sellised automargid mis ongi "clueless"-idele ehk siis "ilma tajuta" ostjatele, või maakeli jobudele, kellel on paks rahakott ning kes sisenevad turgu ilma seda tundmata.
Tänase päeva "clueless" tahab et tegemist oleks talle
1. visuaalselt tuttava autoga (ja eriti suur tema visuaalne pagas ei ole),
2. cabrio- või äärmisel juhul kupeega - sellepärast et tahab sõitudel ja rallidel käia,
3. mida väiksem see sõiduk on seda parem - sest euroopas on ruumiga üldiselt kitsas.
4. Ja üldse - seksikas peab olema, kuna tavaline selline ostja on keskeakriisi küüsis, ning ikka noortele tibidele peab see peale minema.
Nagu üks kunagi minule ütles et ta ei tunnista ühegi vana autot peale Corvetti ja E-type. Mille eest ta on nõus ka 100 000 EURi maksta. Kui ma küsisin, ega ta selle raha eest midagi väärtuslikuma ei taha - näiteks mingi Delahae või Facel-Vega, siis ta vaatas otsa ja küsis - mis jama see nüüd on, pole kuulnudki neist, ei huvita ka.
Tulemuseks on see, et näiteks Briti kuninga Georg VI limusiin 1939 a. Lanchester Eight mis on prominentsuse poolest võrdne Grosser Mercedesega, ning praktiliselt ainuke säilinud maailmas müüdi oksjonil kõigest 29 000 GBP-ga. Üldiselt endised HMS autod lähevad müüki haruharva, aga siin oli erijuhtum, müüdi autot mida Kuningas juhtis ise k.a. IIMS ajal + terve file vanade fotodega, ajalooga jne. Tehing toimus alles hiljuti Bonhami oksjonil ning hind oli odavam kui väga keskmine 190SL, 911 või E-type hind ...see on loomulik, sest clueless ei tea üldse mis see Lanchester on (ja kuningast Georg VI ta ei teadnud enne kui Colin Firth seda kehastas). Ja clueless elu sees sellist autot ei osta, kuna see ei ole seksikas. Jumal tänatud, et nii on.
Lanchester ise on siin:
http://www.classiccarsforsale.co.uk/clas...ONHAMS-437
Postitused: 142
Teemad: 4
Liitus: Jan 2008
Maine:
5
2008.a. börsikrahhi järel tundus vahepeal nagu oleks vanaautoajakirjandus siin- ja sealpool Atlandi ookeani kokku leppinud, et hakatakse analüüsima, kas klassikaliste autode turg on mullistunud või mitte. Siis võeti ette Jaguar E-Type, Ferrari 375 jt. autod, mis 1990.a. klassikaliste autode turukrahhis oma väärtusest 80% kaotasid ja analüüsiti, kas see võiks korduda. Päris ruttu tõestati teoorias, et uut turukrahhi juhtuma ei saa, sest hinnamulli pole. Tänaseks on praktika kinnitanud, et klassikaliste autode turg ei olnud mullistunud ja kõigi kultusautode hinnad lähevad ainult üles, s.h. MB190SL hind. Seega ei saa küll öelda, nagu oleks MB190SL praegu ülehinnatud. Ka Jaguar E-Type ei ole ülehinnatud, võrreldes selle auto taastamise maksumust turuväärtusega. Pigem on turusituatsioon tervikuna vastupidine. Tõusval turul käib spekulatsioon selle üle, milliste autode väärtus on hetkel alahinnatud. MB väärtuslikumatest mudelitest on hetkel ilmselt alahinnatud W188 II (MB300Sc), W100 (MB600), W198 (MB300SL). Nn. MB youngtimeritest on oma hinnapõhja saavutanud W126 kupee, W129, W124 (E500 AMG) - nende hinnad peaksid hakkama tõusma.
Postitused: 205
Teemad: 21
Liitus: Aug 2006
Maine:
2
04-07-2011, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2011, 12:02 PM ja muutjaks oli denis23.)
(04-07-2011, 10:50 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: kultusautode hinnad lähevad ainult üles, s.h. MB190SL hind. Seega ei saa küll öelda, nagu oleks MB190SL praegu ülehinnatud. Ka Jaguar E-Type ei ole ülehinnatud, võrreldes selle auto taastamise maksumust turuväärtusega. Pigem on turusituatsioon tervikuna vastupidine.
Hmm...USA muskelautode hinnad langesid alates 2007 aastast kohati 40%...Ja mitte ainult. Austin Healey 3000 hind langes just tipus 30% või midagi sellist.
Jaguar E-type ser.I roadster maksab restaureerituna kaugelt üle 100 000 EURi ning selle restaureerimine isegi ligilähedaselt ei maksa nii palju, kuna lihtne auto on ning kõik on saadaval mõistliku hinnaga.
E-type on väga eriline klassik, sest neid on iga aastaga tekib juurde ning replikate ja originaalsete autode piir hägustub jätkuvalt.
MB-190SL on samuti üle hinnatud minu arvamuse järgi, on väga selgelt näha kerget hullust selle auto ümber.
Tõesti haruldaste Mersude hinnad (näiteks W100 "600", W188, W112 kupee/kabrio ning ennesõjaaegsed mudelid, v.a. 170V) - arvan et tõesti pigem tõusevad püstloodis ülespoole, lihtsalt sellepärast et neid on niivõrd vähe tehtud ning veel vähem jäänud, ja ikkagi raha maailmas trükitakse kogu aeg juurde.
Aga MB-300SL ja 190SL hinnad on saavutamas juba hinnatasemet kus hiinlased ja poolakad ehitavad "numbri ja ämbri" ümber autentsed replikad, ning selle skeemi järgi on võimalik nende autode pakkumise venitada kuhu iganes. Seda on maailmas ka varem juhtunud, ning mina küll ei arva, et kui keegi praegu ostab Poolas "taastatud", aga tegelikult, olgem ausalt, tehasesildi ja tehnilise passi ümber ehitatud 190SL saja tuhande euro eest, teeb väga hea diili...aga võib olla teeb, kes seda ikka teab.
|