Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saksa Londoni saatkonna Mercedes W143
#1
http://classiccars.brightwells.com/viewd...hp?id=1693

Vaat selline auto. Müüdi ühel UK oksjonil aasta tagasi, lõpphinnaks 26 000 GBP. Säilinud originaalsena.

Enne 2MS ei olnud Mercedes kuidagi levinud auto UK-s. On teada, et kaks W143 kerega Mercedest on olnud vähemalt, mõlemad olid Saksa saatkonnas. IIMS algusega need autod arestiti, pandi luku alla ning hiljem müüdi oksjonil.

Huvitav ajalugu. Mis aga mind hämmastab, see on see, millises sõidukorras see auto on säilinud. Ok, see on ülivärvitud, kuid mootor ning salong on sisuliselt samasugune nagu see 1938 aastal on olnud.

Selline auto..
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#2
See on väga põnev auto. Enne, kui Briti oksjonimaja Brightwells selle auto müüki pani, kirjutati temast ingliskeelses autoajakirjanduses paar artiklit. On tähelepanuväärne, et selline suhteliselt väheväärtuslik vanem Mercedes nii heas korras on. Sellise taastamine on kulukas töö ja nii väheväärtusliku auto puhul seda harilikult ette ei võeta. Sain aastaid tagasi Leedus selle mudeli kabriolettversiooniga kaassõitjana sõita. Leedu auto oli kehvas seisus, kuid sõidukorras. Seda kasutati pulmasõitudeks ja filmides.
Vasta
#3
Norras, Stavangeris oli MB Klubi kokkutulek. Kahjuks ise pilte ei teinud ja vaadatud sai ainult silmadega. Autod seisid parklas 2ööd ja enamus tegevust vist toimus hotellis. Mõned pildid mis netist leidsin, sealt saab aimu mis autod kohal olid!
http://www.mbentusiastklubb.com/smf/inde...ic=49025.0

http://www.mbentusiastklubb.com/smf/inde...c=48277.30
Vasta
#4
(24-06-2011, 09:50 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: See on väga põnev auto. Enne, kui Briti oksjonimaja Brightwells selle auto müüki pani, kirjutati temast ingliskeelses autoajakirjanduses paar artiklit. On tähelepanuväärne, et selline suhteliselt väheväärtuslik vanem Mercedes nii heas korras on. Sellise taastamine on kulukas töö ja nii väheväärtusliku auto puhul seda harilikult ette ei võeta. Sain aastaid tagasi Leedus selle mudeli kabriolettversiooniga kaassõitjana sõita. Leedu auto oli kehvas seisus, kuid sõidukorras. Seda kasutati pulmasõitudeks ja filmides.

Lugupeetud Riho-Peeter, kahjuks, ei saanud mina leida Mercedes 230 W143 kinnise kerega auto kohta mingi hinnareferentsi, v.a. see auto hind, mis minule tundub pigem kallis olema eriti arvestades et tegemist oli majandussurutisega, ning samal ajal müüdi Briti kuningale (jah, see sama mille kohta väänatud film sai Oskari) isikliku Lanchesteri samas sõidukorras väiksema raha eest.

Kuid lähtudes sellest, et kinnise kerega ennesõjaaegne mudel 170V maksab 30k EURO, ning kabriolettkerega W143 kere autode hinnad kipuvad olema kuuekohalised, jään ma arvamusele, et antud auto hind oleks kuskil selles vahemikus, ning mina küll ei oska seda väikeseks nimetada.

Mina oleksin väga tänulik selle eest, kui annaksid minule lingi antud auto kohta kirjutatud artiklitele.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#5
http://cgi.ebay.co.uk/Mercedes-Benz-W143...20b9de6a55

Vähe huvitavam versioon müügis ja samas MASU läbi siis ka äkki mõnele taskukohane.
Vasta
#6
(25-06-2011, 10:05 PM)Reddog Kirjutas: http://cgi.ebay.co.uk/Mercedes-Benz-W143...20b9de6a55

Vähe huvitavam versioon müügis ja samas MASU läbi siis ka äkki mõnele taskukohane.

Täpselt samasugune auto. Selle võrra probleemsem, et asub hetkel kastides laiali ning komplektsus ei ole garanteeritud. Olen omanikuga suhelnud...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#7
Denis, leidsin väikese artikli, mis ilmus selle auto kohta ajakirjas "Classic & Sports Cars" enne Brightwellsi oksjonit aprillis 2010.a. Skännisin sisse. Kas siin foorumis on võimalik pilti kuidagi lisada? Või saadan Sulle e-postiga? Selle auto kohta ilmus väike artikkel ka peale oksjonit, aga seda ma ei leidnud.

Meenub, et sellise auto kohta ilmus umbes viis aastat tagasi nimetatud ajakirjas pikem artikkel - ühest Lõuna-Aafrikast pärit autost. Kui Sul on huvi, võid toimetuse poole pöörduda ja ehk saad selle ajakirjanumbri osta. Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.

MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.) on mitte ainult kole kallis, aga sellega ei julge ju tegelikkuses niisama linnapeale sõitma minnagi.

MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha... MB300 Adenauerite taastamisel tehakse mõnikord sedaanist kabriolett, sest taastamistöö on sama kallis, kuid kabriolett on turuväärtuselt ligi kaks korda kallim.

Denis, kui Sul huvi on, võin Leedust uurida, kas MB230 kabriolett on seal veel alles.
Vasta
#8
(26-06-2011, 09:45 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, leidsin väikese artikli, mis ilmus selle auto kohta ajakirjas "Classic & Sports Cars" enne Brightwellsi oksjonit aprillis 2010.a. Skännisin sisse. Kas siin foorumis on võimalik pilti kuidagi lisada? Või saadan Sulle e-postiga? Selle auto kohta ilmus väike artikkel ka peale oksjonit, aga seda ma ei leidnud.

Meenub, et sellise auto kohta ilmus umbes viis aastat tagasi nimetatud ajakirjas pikem artikkel - ühest Lõuna-Aafrikast pärit autost. Kui Sul on huvi, võid toimetuse poole pöörduda ja ehk saad selle ajakirjanumbri osta. Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.

MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.) on mitte ainult kole kallis, aga sellega ei julge ju tegelikkuses niisama linnapeale sõitma minnagi.

MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha... MB300 Adenauerite taastamisel tehakse mõnikord sedaanist kabriolett, sest taastamistöö on sama kallis, kuid kabriolett on turuväärtuselt ligi kaks korda kallim.

Denis, kui Sul huvi on, võin Leedust uurida, kas MB230 kabriolett on seal veel alles.
Olen väga tänulik, kui saadad minule selle artikkli denis@kloostrimetsa.ee
Jah...kui kõik minu huvid seoses vanade autodega ritta panna, siis ilmselt peaks üle minema 1/1 mõõtkavast, 1/43-le, siis ilmselt oleks asi reaalsem....Doubt
Riho-Peeter, ma kuidagi väga kahtlen selles, et Brigthwellsis müüdud W143 oli restaureeritud meie mõistes. Pigem tegemist on originaalis säilinuna ning ülevärvituna autoga.
Selliseid autosid samast perioodist olen mina inglismaal lademetes näinud - enamasti Rover P12,16,14 (mis on sama klassi ja vanuse auto ainult 3 korda odavam), Austinid jne.
Piisab viisata pilku salongi ning tegelikult ka kapoti alla.

Kui sa pead silmas siin hiljuti ilmunud Brightwellsis Austraalia Adenaueri lugu, siis see oli ümberehitatud nagu mina sain aru, kohe peale tehasest väljumist. Muide, reeglina, "garaazi"konversioonid langetavad auto hinna alla igasugust tasemet, isegi allapoole sedaani väärtust.
Teine asi on coachbuilderite töö...
Ma arvan lõppkokkuvõttes et see EBAY-s pakutud W143 ei olegi halb valik, kuid jah, see on kastides laiali aastast 1968, ning enne seda oli see 30 aastat igapäevases kasutuses.

Ma võin Sulle rääkida miks need autod ei ole tapvalt kallid.
Esiteks - sellega üldse ei ole nii mõnus sõita, kui mõnda 50-60 aasta autoga.
Teiseks - ei ole see eriti haruldane, siiski 20 000 tk tehtud on.
Kolmandaks - nelja uksega kinnine kere
Neljandaks - varuosasid ei ole eriti saada, restaureerimine on kulukas
Viiendaks - neile kes ihaldavad stiili ja marki on võimalik saada pealesõjajärsed V170 hinnaga al. 12-15 000 EURi korraliku auto eest. Igasugustest Riley RM ja Rover P16 rääkimata.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#9
(26-06-2011, 09:45 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.

Nuh ... seal ikka on natuke vahe sees kas sa teed rida-8 või rida-6 mootorit. Ka salongis on oluliselt kallimaid materjale ja tööviisi vaja kasutada. Pigem on küsimus selles, et kas nad tahavad seda teha ... ma näiteks küll ei viitsiks Wink

Tsitaat:MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.)

Teeks nüüd selgeks, et MB170 on ikkagi MB230 w143 kaudne eelkäia ja sealt tulenevalt ka vastavas hinnaklassis. Odavaim mudel oli MB170V ja kandis keremudelit w136.
Teiseks on 170V täielik säästukas, suure kere sisse on aretatud 4-ne mootor, tulemuseks saadud käru, mis kinub nagu siga aga edasi ei liigu .... okok 45. aasta politsei diisel on muidugi omaette traktor.
230 seevastu aga on väga hea langevoolu karpaga ja ühtlase käiguga mootor, mis on üllatavalt ergas ja veab kere päris lõbusalt.

Tsitaat:MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha...

Hinnavahed on kõigil Mercedes-Benz mudelitel järgnevad: sedaan x, kabrio 2x, special roadster 3x.
Sedaanist kabrio teha on küll võimalik, kasutan ka ise ühe kabrio juures sedaani doonorina, nüansid loomulikult on aga see on juba teine teema.

Dad.
Vasta
#10
(01-07-2011, 12:11 PM)dad Kirjutas:
(26-06-2011, 09:45 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.

Nuh ... seal ikka on natuke vahe sees kas sa teed rida-8 või rida-6 mootorit. Ka salongis on oluliselt kallimaid materjale ja tööviisi vaja kasutada. Pigem on küsimus selles, et kas nad tahavad seda teha ... ma näiteks küll ei viitsiks Wink

Tsitaat:MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.)

Teeks nüüd selgeks, et MB170 on ikkagi MB230 w143 kaudne eelkäia ja sealt tulenevalt ka vastavas hinnaklassis. Odavaim mudel oli MB170V ja kandis keremudelit w136.
Teiseks on 170V täielik säästukas, suure kere sisse on aretatud 4-ne mootor, tulemuseks saadud käru, mis kinub nagu siga aga edasi ei liigu .... okok 45. aasta politsei diisel on muidugi omaette traktor.
230 seevastu aga on väga hea langevoolu karpaga ja ühtlase käiguga mootor, mis on üllatavalt ergas ja veab kere päris lõbusalt.

Tsitaat:MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha...

Hinnavahed on kõigil Mercedes-Benz mudelitel järgnevad: sedaan x, kabrio 2x, special roadster 3x.
Sedaanist kabrio teha on küll võimalik, kasutan ka ise ühe kabrio juures sedaani doonorina, nüansid loomulikult on aga see on juba teine teema.

Dad.

1. See Brightwellsi auto nagu selgus väga hoolsa vaatamise käigus on ikka paras konstruktor - vähemalt, esivõre, esistange, tagaluugi sulused, vist ka tuled ei ole õige originaal. See on nähtavad ebakõlad. Mis seal muud veel on võib ainult arvata.
Ning sees ei ole see üldse restaureeritud. Nii et ärme selle järgi nüüd kahetseme.

2. Natukene genealoogiast. Äkki selgitad kuidas moodi Mercedes 170V on Mercedes 230 eelkäia? Mulle tundub et tegemist on ikkagi päris erinevate autodega. MB230 on oluliselt suurem.


3. Ega see auto tuttav pole? [Pilt: 1776_2.jpg]
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#11
(01-07-2011, 11:48 PM)denis23 Kirjutas: 1. See Brightwellsi auto nagu selgus väga hoolsa vaatamise käigus on ikka paras konstruktor - vähemalt, esivõre, esistange, tagaluugi sulused, vist ka tuled ei ole õige originaal. See on nähtavad ebakõlad. Mis seal muud veel on võib ainult arvata.
Ning sees ei ole see üldse restaureeritud. Nii et ärme selle järgi nüüd kahetseme.

Esivõre hindamiseks on pilt halva resoga, esmapilgul ei julgeks originaalsuses kahelda, stanged on selle klassi masinal "nii nagu telliti", seega kui saatkonna piltidel on sellistega, siis ka nii tuli, tulekopsikud on küll õiged, tuleklaasid võivad teatava UK eripära tõttu küll "mitte Saksa omad" olla aga küsimus jällegi, millisena masin tarniti. Hind suht "söödav" arvestades kindlat ajalugu ja säilivuse astet.

Tsitaat:2. Natukene genealoogiast. Äkki selgitad kuidas moodi Mercedes 170V on Mercedes 230 eelkäia? Mulle tundub et tegemist on ikkagi päris erinevate autodega. MB230 on oluliselt suurem.

Kus ma kirjutasin, et "170V on 230 eelkäija"??? Noormees ... lugege täpsemalt minu kirjutist Wink
Küll aga on mudelite ja seeriate kronoloogia järgmine: 170 w15, 200 w21, 230 w143, 230 w153.

Tsitaat:3. Ega see auto tuttav pole?[/img]
Ei ole.
Metallkerega isenditest söön ainult 600-t Wink ... seda õiget 600-t - mitte seda w100, mis teises teemas lahkamisel on.

Dad.
Vasta
#12
http://classiccars.brightwells.com/image...693&show=2

[Pilt: og07mb230w143j38.jpg]

Hmm...ok, ma loomulikult ei ole jumal teab kui suur spetsialist..võib olla muidugi Sul on õigus.

Ma vaatasin lihtsatl netis pilte ning ka seda saidi -

http://www.autogallery.org.ru/y/ymb23014.htm

Ja sellist disaini pole leidnud. Aga kui Sa ütled- siis võib olla.

Ma võin ainult kinnitada see, et jutt, et Inglismaal oli enne sõda ainult üks W230 Mercedes RHD, ning see oli Saksa saatkonnas, see on vale. Koos selle masinaga ma tean vähemalt kolme. Ning ilmselt on need olnud rohkem. Londonis oli MB esindus, mis müüs aastas umbes 50 autot. Ehk siis aastatel 37-38 oli võimalik RHD W143 müüa oluliselt rohkem kui ühe...Plus siis tõepoolest, saatkonnad jne jne.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#13
Kuna endal pole kahjuks väga suurt huvi uunikute(kui saab kõnealust nii nimetada) vastu olnud, siis ehk oskate öelda, mis mudeli ja aastakäigu MB`ga on tegu:
[Pilt: 26573-oldtimer.jpg]
[Pilt: 34248-oldtimer1.jpg]

Seisab teine juba pikemaid aastaid sellises seisus.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
(04-07-2011, 06:26 PM)hents99 Kirjutas: Kuna endal pole kahjuks väga suurt huvi uunikute(kui saab kõnealust nii nimetada) vastu olnud, siis ehk oskate öelda, mis mudeli ja aastakäigu MB`ga on tegu:
[Pilt: 26573-oldtimer.jpg]
[Pilt: 34248-oldtimer1.jpg]

Seisab teine juba pikemaid aastaid sellises seisus.

Tegemist on W153 Mercedesega 230, selle teema kõnealuse mudeli järelkäia või facelift, võta kuidas tahd, toodetud 5000+. Väga hea, ilus ja väärtuslik auto.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#15
(04-07-2011, 11:13 PM)denis23 Kirjutas: Tegemist on W153 Mercedesega 230, selle teema kõnealuse mudeli järelkäia või facelift, võta kuidas tahd, toodetud 5000+. Väga hea, ilus ja väärtuslik auto.

Ise oled sa "facelift" Wink

Tegemist järgmise põlvkonna järeltulijaga, eelmistest mudelitest oluliselt erinev ja puuduvate "poritiivarataste" tõttu hinnatakse (rahaliselt) seda mudelit vähem.

Dad.
Vasta
#16
(05-07-2011, 09:55 AM)dad Kirjutas:
(04-07-2011, 11:13 PM)denis23 Kirjutas: Tegemist on W153 Mercedesega 230, selle teema kõnealuse mudeli järelkäia või facelift, võta kuidas tahd, toodetud 5000+. Väga hea, ilus ja väärtuslik auto.

Ise oled sa "facelift" Wink

Tegemist järgmise põlvkonna järeltulijaga, eelmistest mudelitest oluliselt erinev ja puuduvate "poritiivarataste" tõttu hinnatakse (rahaliselt) seda mudelit vähem.

Dad.

Minul on üks Sweitsi klassikaliste autode hindade kataloog, kus hind on antud "1936-1940" MB-230 ning on W153 pilt, millest ma teen järeldus, et need autod vaadatakse turul nagu üks mudel.

W153 peaks oluliselt haruldasem olla.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#17
(05-07-2011, 02:06 PM)denis23 Kirjutas: Minul on üks Sweitsi klassikaliste autode hindade kataloog, kus hind on antud "1936-1940" MB-230 ning on W153 pilt, millest ma teen järeldus, et need autod vaadatakse turul nagu üks mudel.

W153 peaks oluliselt haruldasem olla.

Kamoon Denis.

Ma saan aru, et sind on pimestatud ilusatest läikivatest piltidest ja klaasitükikestest aga tegelikkuses "see ei ole nii" Wink)

Peaks-oleks-poleks-jne ei loe ... 36 ei tulnud plekkmersut ja kogu lugu, mida iganes miskis raamatus ka ei kirjutata.

Mudel 230 on tehtud vastava mootori alusel ja esmalt oli selleks m143, hiljem m153 ... seal juures valmis m143 mootorina enne w143 kere, sealt tulenevalt pruugiti m143(230) mootorit kolmel kere seerial: w21, w143, w153.

Dad.
Vasta
#18
(05-07-2011, 08:34 PM)dad Kirjutas:
(05-07-2011, 02:06 PM)denis23 Kirjutas: Minul on üks Sweitsi klassikaliste autode hindade kataloog, kus hind on antud "1936-1940" MB-230 ning on W153 pilt, millest ma teen järeldus, et need autod vaadatakse turul nagu üks mudel.

W153 peaks oluliselt haruldasem olla.

Kamoon Denis.

Ma saan aru, et sind on pimestatud ilusatest läikivatest piltidest ja klaasitükikestest aga tegelikkuses "see ei ole nii" Wink)

Peaks-oleks-poleks-jne ei loe ... 36 ei tulnud plekkmersut ja kogu lugu, mida iganes miskis raamatus ka ei kirjutata.

Mudel 230 on tehtud vastava mootori alusel ja esmalt oli selleks m143, hiljem m153 ... seal juures valmis m143 mootorina enne w143 kere, sealt tulenevalt pruugiti m143(230) mootorit kolmel kere seerial: w21, w143, w153.

Dad.

Lp. Dad, ma ei saanud kahjuks Sinu postitusest mitte s...i aru, sorry.

Selgitan veidi miks W153 on väärtuslikum W143-st
Põhjus on selles, et seda on kordades vähem säilinud.


W153 vahetas MB tootmisliinidel W143 umbes juunis-juulis 1939, praktiliselt kogu toodang on sõja aegne. W153 tootmisarv on vaid 4000 tk vs 20000+ W143. Tee sellest omad järeldused.


Lihtsalt teadmiseks. Valdav osa originaalis säilinud enne-IIms saksa autodest, on autod mis olid eksporditud välismaale. Ka need, mis praegu Saksamaal asuvad.

III Reichis jäänud autod reeglina läksid rindele, kus ka hävisid.
Mõni üksik mis jäi alles läks NLiitu reparatsioonina, kus see reeglina lõpuks hävis.
Ning need väga üksikud mis jäid Lääne-Saksas vedasid välja kogu pealesõjajärgset riigi ülesehitust, sellega ka hävisid.

Need Mersud mida eksporditi Euroopasse mis oli hiljem okupeeritud, need ka läksid rindele.

Alles jäid need masinad mida eksporditi neitralsetesse riikidesse-
Rootsi, Hispaaniasse, Portugali, Türgi, Sveitsi - neid masinaid oli vähe, aga nendest on mõned säilinud.

Aga probleem on selles, et kui W143 eksporditi kas või natukene, siis W153 peaaegu üldse ei ole jõutud eksportida. Põhjuseks just IIMS.
Kordan veel:
W153 vahetas MB tootmisliinidel W143 umbes juunis-juulis 1939 -

Algas sõda, ning kogu toodangu neelas rinne. Sellega, W153-d on üsna haruldased sõidukid tänasel päeval, rääkimata sellest, et seda toodeti 4 korda vähem, kui W153 (4000 tk. vs 20 000 + tk.)

Erinevalt Sinust kes eelistab valgustada rahvast tilk tilga järel, ma lihtsalt annan vihje oma teadmiste allikale - http://www.autogallery.org.ru/pmb.htm

http://www.autogallery.org.ru/pmbtable.htm
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#19
(05-07-2011, 10:55 PM)denis23 Kirjutas: Lp. Dad, ma ei saanud kahjuks Sinu postitusest mitte s...i aru, sorry.

Selgitan veidi miks W153 on väärtuslikum W143-st
Põhjus on selles, et seda on kordades vähem säilinud.

Õige jah ... ega mina ei tea ju mersudest midagi ... nüüd ja alati tuleb kummarada Denis23 jumalusena ja kõike mis ta kokku kirjutab, võtta puhta kullana.

Dad.
Vasta
#20
(06-07-2011, 09:29 AM)dad Kirjutas:
(05-07-2011, 10:55 PM)denis23 Kirjutas: Lp. Dad, ma ei saanud kahjuks Sinu postitusest mitte s...i aru, sorry.

Selgitan veidi miks W153 on väärtuslikum W143-st
Põhjus on selles, et seda on kordades vähem säilinud.

Õige jah ... ega mina ei tea ju mersudest midagi ... nüüd ja alati tuleb kummarada Denis23 jumalusena ja kõike mis ta kokku kirjutab, võtta puhta kullana.

Dad.

Mina ei väida et sa ei tea mersudest midagi, minul on oma arvamus, ning selle toetuseks toon esile numbrid, faktid, allikad jne.
Kui kellelgile see ei sobi - mis siis ikka.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz W123 kupee arminkohlman 0 8,875 22-02-2017, 07:22 PM
Viimane postitus: arminkohlman
  Mis auto on Mercedes 600 Skorpion 243 316,733 29-09-2015, 11:01 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Haruldane Mercedes W116 denis23 12 27,490 09-10-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: denis23
  Mercedes-Benz SL 190, 1961/2004 Riho-Peeter S. 3 10,198 15-07-2013, 03:42 PM
Viimane postitus: MeesMBga
  Asjad, milles Mercedes oli esimene. denis23 39 48,529 03-04-2012, 10:10 PM
Viimane postitus: Amadeuz
  Voolujooneline Mercedes-Benz Riho-Peeter S. 5 10,093 19-09-2011, 07:41 PM
Viimane postitus: martl
  Mercedes-Benz SL 190 Eesti teedel Rolz 30 39,051 15-07-2011, 07:59 AM
Viimane postitus: Riho-Peeter S.
  Mercedes-Benz Radio s kalacompany 0 4,880 15-12-2009, 12:01 AM
Viimane postitus: kalacompany
  Haruldane kaubik!Mercedes-Benz L 306 D 2.0 44 kW! MB W123 14 15,667 10-07-2009, 11:07 AM
Viimane postitus: -Rotu-
  Kumb on parem: kas Mercedes 600 või Rolls-Royce? valgavares 4 6,944 22-06-2009, 08:20 PM
Viimane postitus: valgavares



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne