Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D 92a(aut.) süüteluku probleem.
#1
Asi nimelt järgmine: keerad süüte sisse,ootad ära kui eelsüüte küünalde tuli kustub ja käivitad,kuid vaikus majasRolleyes
Esimest korda ilmnes see siis kui pargitud sai auto mäe peale ja mõtlesin et äkki on mingi surnud koht et ei käivitu-lihtsalt ei võta starterit järgi-isegi häält ei teinud starter.Siis enam mäe peale ei parkinud ja ikka esineb vahest sama jama.Ütleme et kuskil 100%-st ei käivitu auto 10%-dil. Autol on ka immo kuid see toimib ilusti.
Et siis mida peaks kontrollima või kellegil esinenud sama probleemi ja kuidas asjale jaole on saadud? Või äkki süüteluku klemmid oksudeerunud,või mustad jne...mina ei oska midagi arvataEusa_doh
Vasta
#2
(18-05-2011, 10:40 AM)tarmi20 Kirjutas: Asi nimelt järgmine: keerad süüte sisse,ootad ära kui eelsüüte küünalde tuli kustub ja käivitad,kuid vaikus majasRolleyes
Esimest korda ilmnes see siis kui pargitud sai auto mäe peale ja mõtlesin et äkki on mingi surnud koht et ei käivitu-lihtsalt ei võta starterit järgi-isegi häält ei teinud starter.Siis enam mäe peale ei parkinud ja ikka esineb vahest sama jama.Ütleme et kuskil 100%-st ei käivitu auto 10%-dil. Autol on ka immo kuid see toimib ilusti.
Et siis mida peaks kontrollima või kellegil esinenud sama probleemi ja kuidas asjale jaole on saadud? Või äkki süüteluku klemmid oksudeerunud,või mustad jne...mina ei oska midagi arvataEusa_doh
Ilmselt on viga süüteluku põhja kulumises, ei keera enam starteri releed järgi. Näinud sarnast probleemi Audi80 puhul, uus jupp palju ei maksnud.
Kolme kruviga süüteluku korpuse küljes kinni.
Vasta
#3
(18-05-2011, 11:20 AM)canyondrift Kirjutas:
(18-05-2011, 10:40 AM)tarmi20 Kirjutas: Asi nimelt järgmine: keerad süüte sisse,ootad ära kui eelsüüte küünalde tuli kustub ja käivitad,kuid vaikus majasRolleyes
Esimest korda ilmnes see siis kui pargitud sai auto mäe peale ja mõtlesin et äkki on mingi surnud koht et ei käivitu-lihtsalt ei võta starterit järgi-isegi häält ei teinud starter.Siis enam mäe peale ei parkinud ja ikka esineb vahest sama jama.Ütleme et kuskil 100%-st ei käivitu auto 10%-dil. Autol on ka immo kuid see toimib ilusti.
Et siis mida peaks kontrollima või kellegil esinenud sama probleemi ja kuidas asjale jaole on saadud? Või äkki süüteluku klemmid oksudeerunud,või mustad jne...mina ei oska midagi arvataEusa_doh
Ilmselt on viga süüteluku põhja kulumises, ei keera enam starteri releed järgi. Näinud sarnast probleemi Audi80 puhul, uus jupp palju ei maksnud.
Kolme kruviga süüteluku korpuse küljes kinni.

Kas süütelukule peaks lähenema armatuuri alt et seda põhja kätte saada või kuidas? Asi tundub peale vaadates nii kinnine Smile
Vasta
#4
Plastik mis katab tervet juhtmepundart armatuuri all on vaja eemaldada. W124'l pole eemaldanud, aga seda ei pea ilmtingimata kangutama, paar kruvi on kuskil äkki peidus, eemaldamisel tuleb natuke asja uurida.
Süüteluku tagant kisud pistiku ära ja keerad põhja küljest, kontrollimiseks võid põhja pistiku otsa surada ja laia kruvikeerajaga proovida, et kas äkki võti lõpuni ei keera. Kui käima läheb, siis ei tasu ära ehmatada kui süüdet välja keerates seisma ei jää, see jääb vaakumi pealt seisma ja pead võtit keerama. Käima panemiseks on vaja süütelukk ka teise astmesse keerata.
Vasta
#5
Oodake nüüd ikka lammutamisega Icon_biggrin
Süütelukk see nüüd vaevalt on, kõige tõenäolisemalt on saba andnud või andmas lüliti mis on käigukasti küljes all vasakul pool. Selle lüliti ülesanne on et käivitada saad ainult P või N asendis + tagurdustulede lülitamine. Starteri ahel käib läbi selle lüliti. 2 juhet(lillad valge triibuga). Harilikult on pistiku sees klemmid ära mädanenud. Ühenda need 2 juhet kokku ja peaks käivituma.

PS. MB süütelukud on pommikindlad. Pole 18 aasta jooksul trehvanud ühtegi juhust kus luku klemmplaat oleks saba andnud.

Vasta
#6
Lahe! Ma sain ka targemaks nüüd Eusa_dance
Vasta
#7
(18-05-2011, 12:23 PM)V@hh Kirjutas: Oodake nüüd ikka lammutamisega Icon_biggrin
Süütelukk see nüüd vaevalt on, kõige tõenäolisemalt on saba andnud või andmas lüliti mis on käigukasti küljes all vasakul pool. Selle lüliti ülesanne on et käivitada saad ainult P või N asendis + tagurdustulede lülitamine. Starteri ahel käib läbi selle lüliti. 2 juhet(lillad valge triibuga). Harilikult on pistiku sees klemmid ära mädanenud. Ühenda need 2 juhet kokku ja peaks käivituma.

PS. MB süütelukud on pommikindlad. Pole 18 aasta jooksul trehvanud ühtegi juhust kus luku klemmplaat oleks saba andnud.

Asi hakkab keeruliseks kiskuma minu jaoks Sad Proovisin täna käivitada ja esimese korraga võtit keerates-mitte sussugi,kuid teisel käivitusel jälle pauhti läks käima Smile
Segaseks jäi see,et lüliti mis on vasakul küljel käimakoti küljes,et kas siis läheneda sellele lülitile saab auto põhja alt? Veel jääb segaseks üks nupp mis on inimese kujuga ja asub ta paneelil kus el.akente lülitid,käigukang ja kõlarite regulli rull.Aga mis must nupp see on millel valge inimese kujutis nupu kõrval,nuppu saab kasutada vaid kahes asendis vasakule ja paremale,kui vasakule siis nupp katab inimese kujutise!?
Vasta
#8
Ligi pääseb jah põhja alt.
Inimese kujutisega lüliti on tagumistele elektriakendele- kui inimese kuju on näha siis tagaistujad oma nuppudega akendega mängida ei saa. Icon_biggrin

Vasta
#9
(18-05-2011, 01:16 PM)V@hh Kirjutas: Ligi pääseb jah põhja alt.
Inimese kujutisega lüliti on tagumistele elektriakendele- kui inimese kuju on näha siis tagaistujad oma nuppudega akendega mängida ei saa. Icon_biggrin
Aa selge,need aknad naguinii ei toimi,vist pole mootoreidki ustes(pole lahti veel kiskunud).
Vasta
#10
(18-05-2011, 12:23 PM)V@hh Kirjutas: PS. MB süütelukud on pommikindlad. Pole 18 aasta jooksul trehvanud ühtegi juhust kus luku klemmplaat oleks saba andnud.

Ma ei tea kas sul on vedanud aga mina olen oma MB-del (ca10 tk), pooltel süüteluku ära vahetanud.
Enamus muidugi võtme/luku kulumisest tingituna, kuid ka tagumise klemmosa pärast.

Teema algatajale- kasuta otsingut, nelja lukkudest on siin üsna palju jahutud.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#11
(19-05-2011, 12:41 AM)janek126 Kirjutas: Ma ei tea kas sul on vedanud aga mina olen oma MB-del (ca10 tk), pooltel süüteluku ära vahetanud.
Enamus muidugi võtme/luku kulumisest tingituna, kuid ka tagumise klemmosa pärast.

Icon_eek Olnud kah mb sid isegi üle kümne, kuid midagi sellist pole kohanud.
Luku mehhaanilist osa tuleks vahetevahel määrida, ei ta siis kulu Icon_biggrin
Klemmplaat rikneb siis kui läbi süüte aretatakse igasugu "lisasid" ja tümakat milliste voolutarvet klemmplaat lihtsalt ei kannata välja, kontaktid kuumenevad, lähevad pehmeks ja ongi...

Vasta
#12
(19-05-2011, 09:55 AM)V@hh Kirjutas:
(19-05-2011, 12:41 AM)janek126 Kirjutas: Ma ei tea kas sul on vedanud aga mina olen oma MB-del (ca10 tk), pooltel süüteluku ära vahetanud.
Enamus muidugi võtme/luku kulumisest tingituna, kuid ka tagumise klemmosa pärast.

Icon_eek Olnud kah mb sid isegi üle kümne, kuid midagi sellist pole kohanud.
Luku mehhaanilist osa tuleks vahetevahel määrida, ei ta siis kulu Icon_biggrin
Klemmplaat rikneb siis kui läbi süüte aretatakse igasugu "lisasid" ja tümakat milliste voolutarvet klemmplaat lihtsalt ei kannata välja, kontaktid kuumenevad, lähevad pehmeks ja ongi...

Asi oli täna järgmine: hakkasin siis käivitama ja tegin seda äkki oma paarkümmend korda kuid ei sussugi...siis võtsin armatuuri plastiku lahti ja katsusin käega süüteluku tagust ja seal mingi pistik,tundus nagu kehvalt ühenduses olema ja lükkasin ta paikka,peale poolt päeva sõittu ja käivitamisi pole olnud probleeme aga siiski teen ta täna uuesti lahti ja vaatan kas on mingid klemmid väsinud et ei püsinud paigas,täna ka kanalile minek ja vaatan mis seal käigukasti küljes olevad juhtmed teevad Smile
Vasta
#13
Arvatavasti andnud otsad tagumine nn. "must kast".
Võta lukk tagant lahti ja puhasta klemmid ära ja pigista neid toruklemme vähe koomale.
Klemmplaat arvatavasti pole otsas, kui vaid liigutamisega tulemus muutus.

V@hh- nende lisade koha pealt on sul õigus. Oma kaubaliftil oli sama jama- meeletud makid/võimud maki originaaltoitest veetudRolleyes

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#14
(19-05-2011, 05:23 PM)janek126 Kirjutas: Arvatavasti andnud otsad tagumine nn. "must kast".
Võta lukk tagant lahti ja puhasta klemmid ära ja pigista neid toruklemme vähe koomale.
Klemmplaat arvatavasti pole otsas, kui vaid liigutamisega tulemus muutus.

V@hh- nende lisade koha pealt on sul õigus. Oma kaubaliftil oli sama jama- meeletud makid/võimud maki originaaltoitest veetudRolleyes

Edud.
Janek.
Jah,eks homme ka päev kui surin on peast kadunud ;D ja saab vaadata mis pistikus toimub Wink vajadusel kokku siis suruda klemme.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 217 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 713 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 827 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne