Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
(23-04-2011, 12:43 AM)marek Kirjutas: (22-04-2011, 08:35 PM)punnsilm Kirjutas: pere mart teeb kõigile silmad ette oma vanakooli lampidega, eriti silberile.
Niidi ja nõelaga pandi vanasti! Silberis saadakse sild ilusti paika muide. järelikult sul joppas ja mul mitte.
92S500 kirjutas:
silmad teeb ette...seda sossseppa ei soovitaks vaenlasele ka mitte. Olen seal umbes 6-7 autoga käinud läbi aegade, algul lõin käega kuid viimane kord kui 2005a Nissan Patrolil reguleeris mees silda nii et rool oli kolmveerand pööret viltu peal sõites (sinna minnes oli kõik ok, lihtsalt sai rooliotsad vahetatud) ja küsimuse peale, et miks on nii, tuli vastuseks et "tõsta rooli nuudist ringi" jäi küll karp lahti.
Mees ei ole vist mitte midagi kuulnud rooli asendi anduritest ja MF rooli lintkaablitest...Lisaks suunatule kang enam välja ei lülitu jne. Vist ainult üks kord oli tulemus esimese korraga rahuldav, st rool otse, ei kisu jne, kusjuures mujal on asi paika pärast pandud, seega pole auto viga. Kokkuvõttes selle Mart Pere urkasse küll ei soovita minna.
6-7 autoga käid sosssepa juures silma kinni pigistamas ja alles siis hakkad vinguma
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Seda nimetatakse järjepidavuseks ning usuks kellegi võimetesse...Esimese korraga ei saa eelarvamusi teha.
Sorri OT.
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
23-04-2011, 10:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2011, 10:59 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Just nimelt. Kui enamikes foorumites ja suusõnaliselt levib jutt, et mees teeb ja kõik rahul, siis sai isegi sammud sinna seatud. Mõned korrad tõesti polnud auto ise ka teab mis roosiline ja nii ma uskusingi tüübi oskustesse aga no viimane kord oli küll viimane piisk karikasse. See selleks. Kes on rahul ja kellele meeldib, võib ju edasi käia aga ma ei näe põhjust miks maksta sama palju raha nagu korraliku digitaalse seadmega töökodades ja siis saada veel mingi pool-kõva töökvaliteet.
Enivei ma pole tegelikult väga netis ja foorumites vinguja tüüp, asju saab laivis palju edukamalt ajada, nii et vabandan ka OT pärast aga tundus et pean lihtsalt sõna sekka ütlema.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(23-04-2011, 08:38 PM)Werewolf Kirjutas: kus kokkujoox varrastest reguleeritav, enamjaolt on need nii kinni roostetanud, et aitab ainult nende alt ära võtmine ja kruustangide vahel lahti võtmine, et need liikuma saax, kuid see tegevus ei mahu enam sillareguleerimise hinna sisse.
Minuarust on see loogiline, et sildade reguleerimine ei sisalda kinnikasvanud poltide lahtiraiumist ega pukside vahetust.
Ei tea ju keegi kunagi, kui kaua täpselt see töö võib aega võtta.
Sesmõttes nendele, kel raha töötunni jaoks maksta pole, soovitan sillaregullijalt võtta nimekiri, milliseid polte ta nö. keeratavana tahab näha ja need eelnevalt kodus/sõbra garaažis lahti keerata/kuumutada/sulatada.
Samuti saab eelnevalt puruks keerata need puksid, kuhu polt on sisse roostetanud ning vahetada.
Kel isegi isetegemise võimalus/tahtmine puudub soovitan osta võimalikult värske auto.
Sest vanemate autode pidamine on ikkagi privileeg...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(23-04-2011, 12:38 PM)kaspar Kirjutas: Marek mine loe w202 manuali 16" veljed on kah lubatud tehase poolt
17" AMG jagu.
16'' velgedest pole w202 owner's manualis sõnagi. Samuti pole ka mercefreakeni lehel. 17'' velgedest ja AMG'st pole nagu mõtet rääkida teemas, kus on juttu kiskumisest/ujumisest.
Postitused: 16
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Päris kõvasti on infot sisse sadanud.
Rehvide poole pealt ma julgen väita seda et erinevust ei märka.Rehvid pole tõesti kõige värskemad ja neid on ka erinevaid proovitud.
Prorehvi tagasiside oli küll teretulnud.
Tagasilla paremini regullimine hakkab vaikselt mõistlikuna tunduma.Siiamaani on ka seda koguaeg mingil määral keeratud.Rehvi ta igatahes ei söö aga auto ise on mega ülejuhitav.Just see teeotsimise teema siis.Näiteks kui rööpast üle sõidad diagonaalselt siis ei tea kunagi ette kuhu poole auto keerab
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(23-04-2011, 08:38 PM)Werewolf Kirjutas: (23-04-2011, 05:57 AM)stihl Kirjutas: (22-04-2011, 07:24 PM)Werewolf Kirjutas: Ja siis on veel need variandid, kus tagasillas on kõik nii ära roostetanud, et pole mõtet seal midagi reguleerima hakata, kuna see lõppex purux poltide ja saja muu hädaga...
Mismõttes? W124-jal näiteks on (mälujärgi) 14 punkti, kust sildu saab reguleerida. Kui umbes pooled neist on reguleerimatud, mis sa arvad, kas saab auto õigeks või mitte....?
"Pole mõtet..."
Kui enam mõtet pole, siis Kuusakoski on kindel ostja sellele autole.
Siis kas sõidad oma tuiava autoga edasi ja ei nuta või vahetad need puksid koos poltidega ära, mis kinniroostetanud on.
Rohkem variante ei ole.
Loodan, et teemaalgatajal "need variandid" ei ole...
No ma pidasin silmas näitex Opel Omega tagasilda, kus kokkujoox varrastest reguleeritav, enamjaolt on need nii kinni roostetanud, et aitab ainult nende alt ära võtmine ja kruustangide vahel lahti võtmine, et need liikuma saax, kuid see tegevus ei mahu enam sillareguleerimise hinna sisse. Siis ei jää muud üle, et ütled kliendile, et keera need kodus lahti ja tule siis uuesti silda, või keerame need siin lahti, kuid see läheb rohkem maxma.
Või näitex mu enda S124-jal olid esiõõtsa poldid nii kinni oxüdeerunud, et pidin need 2 kohast poolex saagima ja uued puxid ja poldid muretsema.
Ex siin tulebki mängu see, kui palju ollaxe nõus oma auto remontimisele raha kulutama, kuna on ka selliseid kliente, kes tulevad ja tahavadki, et ainult ees kokku lahkujooxu paika sätixid, et kiirelt ja odavalt saax.
124 on tõesti võimalik reguleerida esi ja taga silda rohkem kui 202.
Tehase poolt on võimalik reguleerida 202 ainult kokku lahku jooksu nii ees kui taga.
Lisa raha eest saab osta esisilla alumistele õõtsadele eksentrik poldid kuid need annavad väga vähe juurde reguleerimist. Lisaks maksavad need poldid mõttetult palju.
Postitused: 16
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
202-l ei anna siis rohkemat midagi regullida? Mul on auto ikka tehaseseades.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(24-04-2011, 11:26 AM)marek Kirjutas: (23-04-2011, 12:38 PM)kaspar Kirjutas: Marek mine loe w202 manuali 16" veljed on kah lubatud tehase poolt
17" AMG jagu.
16'' velgedest pole w202 owner's manualis sõnagi. Samuti pole ka mercefreakeni lehel. 17'' velgedest ja AMG'st pole nagu mõtet rääkida teemas, kus on juttu kiskumisest/ujumisest.
Antud juhul oli jutt velje mõõtudest mitte AMG-st aga noh kui sa ei oska manuali lugeda pole vist mõttet sinuga suurt edasi rääkida.
Pilt sulle kah manualist võtta keegi teine appi numbreid tuvastama!
manuali pilt
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(24-04-2011, 11:18 PM)kaspar Kirjutas: Antud juhul oli jutt velje mõõtudest mitte AMG-st aga noh kui sa ei oska manuali lugeda pole vist mõttet sinuga suurt edasi rääkida.
Pilt sulle kah manualist võtta keegi teine appi numbreid tuvastama!
manuali pilt
Mul w202 owners manual pdf'ina arvutis ja seal on kirjas nii nagu kirjutasin. Haukumise eest oled väikese puhkuse ära teeninud.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-04-2011, 10:01 PM)allan1 Kirjutas: w202/w208 on jah suht vähe reguleeritav.
Need eksentrik poldid esisillas täitsa töötavad, 1-2 kraadi kallet saab sättida. Veidi modides natuke veel rohkem. Väga kallid ei olnud. Mingi 600 eeki oli 4 tk Febi-bilstein. 2 aastat tagasi.
Tagasild on muidugi jama. Külgkallet ei saa absoluutselt sättida. Ainuke vahend on camber arms.
Need tegin ise(treiali abiga). Ülimalt rahul olen. Sain silla ilusti paika.
Vahi, või ei saagi kutsika alumise õõtsa asendit sätti tehaseseades... On see ikka õige info? Et tehasest tuli mitteseatavana?
See 1-2 kraadi võib olla kriitilise tähtsusega, kui enamasti on vajalikud kaldemuudatused sekundites...
Külgkalde seadmise hoovad on teeliikluse jaoks illegaalsed... Kuigi kõvera sillatala või tõsise madalduse/tõste korral vajalikud.
Postitused: 16
Teemad: 2
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
(25-04-2011, 12:47 PM)v6sa Kirjutas: (24-04-2011, 10:01 PM)allan1 Kirjutas: w202/w208 on jah suht vähe reguleeritav.
Need eksentrik poldid esisillas täitsa töötavad, 1-2 kraadi kallet saab sättida. Veidi modides natuke veel rohkem. Väga kallid ei olnud. Mingi 600 eeki oli 4 tk Febi-bilstein. 2 aastat tagasi.
Tagasild on muidugi jama. Külgkallet ei saa absoluutselt sättida. Ainuke vahend on camber arms.
Need tegin ise(treiali abiga). Ülimalt rahul olen. Sain silla ilusti paika.
Vahi, või ei saagi kutsika alumise õõtsa asendit sätti tehaseseades... On see ikka õige info? Et tehasest tuli mitteseatavana?
See 1-2 kraadi võib olla kriitilise tähtsusega, kui enamasti on vajalikud kaldemuudatused sekundites...
Külgkalde seadmise hoovad on teeliikluse jaoks illegaalsed... Kuigi kõvera sillatala või tõsise madalduse/tõste korral vajalikud.
Minu mäletamist mööda on käändteljekinnitus alumise õõtsa küljes ekstsentrik poldiga.Aga homme vaatab järgi.Plaan on hakata töökodasi külastama.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: May 2011
Maine:
0
mul oli sama viga paar aastat tagasi.yks tark mees soovitas kummiröhud kontrollida et ees oleks veidi vähem paar pygalat tagumisest
|