Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
See on siis auto mis mulle kingiti kuu aega tagasi sünnipäevaks.
Auto on minumeelest koledat värvi, kuid saaks parem kui stanged kerevärvi värvida?
Autol lisasid pole, on küll olemas elektriline luuk, kuid seal on mingi hoob või asi katki, niiet see ei liigu. Mootor on küll korras.
Mootoriks on nagu ennem öeldud 3.0D, minuarust minekut on sellel ainult esimese kahe käiguga, edaspidi venib ainult. Külmalt käivitades teeb väga jubedaid hääli ja terve auto vappub hirmsasti, kuid peale kolme-neljaminutilist käimist langevad pöörded tuhandelt kusagil 600-700 peale ja kõik rahuneb maha. Kas see on normaalne?
Läbisõitu on spidoka järgi 468k kilomeetrit, ei tea kas keritud ka on seda? :lol:
Rool on suht sile, kuid samas istmetel polegi nii väga viga, peale juhiistme, mille vasaku serva nurk on aukus.
Pindmist roostet on tekkinud, kuid selle asja ma ajan varsti enne talve korda ikkagi ma arvan.
Sees on tal roheline sisu, mis alguses mulle üldse ei meeldinud, kuid nüüd olen harjunud juba. Välistemperatuuri näidik ei tööta, pole veel otsinud seda andurit üles sealt stange juurest, niiet ei oska ka öelda mis tal täpselt viga on.
Millalgi panen rohkem pilte ja kirjutan natuke juttu juurde võibolla.
Praegu huvitaks mind aga näiteks see, et kas keegi VIN-koodi kontrollida saaks?
WDB1241301A424659
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
VIN WDB1241301A424659
Model 300 D
Chassis 1241301A424659
Engine 603912 10 024700
Transmission 717430 00 637737
Order 0 6 287 00104
Approx. year 1986
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 01642
Dealer authorities sales (287)
Interior cloth pine green (076)
Paint
623 light ivory (T) (с 01.01.1972 по 1993)
Options
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990)
550 trailer coupling (с 01.03.1965)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Niiet see ongi taksoks mõeldud tehasest juba?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
jeap
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Olgu nii, kuid kas see mootori käitumine millest rääkisin on väga ebanormaalne?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Yksix Kirjutas:Olgu nii, kuid kas see mootori käitumine millest rääkisin on väga ebanormaalne?
On küll.
Alustuseks lase ära mõõta surved silindrites ja kontrolli hõõgküünlad üle.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
läbisõit on sul kuskil II sel ringil ja seega õige. Eeldatavasti sul mootor üsna hõre ja talvel hakkad vatti saama.
W124 3 lidrasel diislil peaks minekut olema küll ja küll, isegi, minu W126 l vanema tüübi 66 kw ne disla liikus edasi vaatamata auto suureme massile ja automaatkastile.
Soovitan soojalt lasta surved ära mõõta, siis saab edasi vaadata, kas hoopis pihustid jamavad, või on muu viga juures
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Mida see mootori ''hõredus'' täpselt tähendab ka? Kõrgematel pööretel võib lihtsalt õhku lennata mul vms?
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
10-09-2006, 10:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2006, 10:55 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Kui mootor hõre,siis kolvigrupp niivõrd kulunud,et ei anna piisavalt tööks vajalikku kompressiooni välja.Tõmba töötaval mootoril õlivarras välja ja vaata kas mingit vinet või suitsu tuleb.Kui tuleb,siis lööb rõngaste vahelt surve karterisse.
Mootori rappumine külmkäivitamisel võib olla ka sellest,et mõni eesüüteküünal ei tööta,aga see ei tohiks küll mitu minutit kesta.
Arvatavasti on sul ikka mootor peetis,kui ta ka minna ei jõua.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Ilmnes ka selline viga, et teist korda juba oli aku täiesti ilma põhjuseta jumala tühi. Mitte mingeid tarbijaid taha ei jäänud kohe kindlasti, seisnud oli poolteist päeva, aku oli aga täiesti tühi. Millest see oleneda võib.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Millest see ikka oleneb,kas aku kutu või voolukadu,ei muud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Vanaisa ütles, et aku suht uus peaks olema.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Nüüd avastasin et raadio on ära koolenud, ei tee enam ühtki piiksu, kassetiga ka mitte, targemad ütlesid, et rajad ära põlenud vms. Selles suhtes pole midagi, et originaalraadio ta polnudki, oli mingi Fordi oma, kuid kas see võis näiteks ka seda põhjustada, et aku mul lambist tühjaks läks üleöö?
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
midagi läks raadios lühisesse ehk. Aku tühjenemine võis olla tingitud küll sellest jah aga ei pruugi.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Raadio oligi pees, nüüd pole kuu aega olnud taga üldse, ning probleemi pole enam, et aku tühi oleks. Raadiot vaja aind nüüd, vana oli mingi Fordi oma sinna pandud :S
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kui saladus ei ole,kuidas sa seda tsinkimist teed,mis tehnoloogiat ja materjale kasutad.
Postitused: 110
Teemad: 12
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
aga palju sa siis tahad selle auto eest..
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
31-03-2007, 08:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2007, 08:19 PM ja muutjaks oli Ott.)
Ma nüüd ei teagi palju küsida, käisin täna tartu autopoode ja turgu pidi, selliseid polegi nagu suurt müügis. Müügis olid mingid palju rondima välimusega ja üldsegi õnnetumad masinad imo. Mootorid olid ka lahjemad, 2.0 jne, Küsiti ka kuskil 40k.
Ahjaa, rehvid on M+S ja sõitnud kuskil 5k km, niiet muster on väga hea veel. Sisu on väga puhas ja korralik, kui siis välja arvata tõesti juhiistme nurk, mis oli juba ennem mind katki.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
no krt ma võiks siis oma masina vabse 55 k maha ärida:p....mul sisu ka heas korras ja nurk on tiptop:p
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Nagu ma ütlesin, ma pole hinna koha pealt kuigi täpsel seisukohal. Võite ise ju ka pakkuda.
|