Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Lumi hakkab tasapisi ära sulama ja aeg varsti jälle Mercedes-Benz rooli hüpata.
Eile panin siis ka auto üle tüki aja käima ja ilmnes mingi hull jama.
Nimelt peale käivitamist on umbes 10-15 minutit kõik korras ja pärast seda järsku mootoril jõud kaob ja väriseb nagu vana diisel. Ja nii iga kord.
Milles võib viga olla? Aidake hädast välja.
Ahjaa, see olulisem asi ka: w140 cl600
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Juhtmestik vahetatud? Diagnost teha, siis asi selgem.
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Haiseb süütepooli järgi.
Sihukesed hobikad on saadanast... , kevadel keerat võtit ja kõik on kohe PE:SES. Ise ei julgegi enam käivitama minna.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
11-03-2011, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2011, 10:09 PM ja muutjaks oli nostromo.)
(11-03-2011, 02:28 PM)hents99 Kirjutas: Juhtmestik vahetatud? Diagnost teha, siis asi selgem.
See kurikuulus mootorijuhtmestik mida saada vaid A-osana ca 3200eur (50k vana raha) kui C140 hinnad algavad juba 5k eur?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Noh seal võib olla veel paaarkümmend tunduvalt odavamalt lahendatavat viga. Aga jh juhtmestikud neil algusemasinatel tõesti suht haprad.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ilmselt diagnost viib vea leidmisele lähemale. Saab teada, kas on elekriviga või mehaaniline.
10-15min on veits palju, muidu võiks veel kahtlustada lambdat.
Aga jah, just seda juhtmestikku ma mõtlesin.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
12-03-2011, 04:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2011, 04:50 PM ja muutjaks oli MAV.)
Mind kohe huvitab, mis nende juhtmetega siis 10 minuti pärast juhtub? Alguses ju töötab korralikult.
Ainult lühikesi otsi saab sõita
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(12-03-2011, 04:46 PM)MAV Kirjutas: Mind kohe huvitab, mis nende juhtmetega siis 10 minuti pärast juhtub? Alguses ju töötab korralikult.
Ainult lühikesi otsi saab sõita
Usun, et juhtmed, soojaga hakkavad rohkem mööda panema. Joonas millaski just ühe sellise korda sai. Silberist lahendit ei saanud, aga juhtmed, mis õhukulumõõtjate juurde läksid, olid läbi.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mu küürakas oli ju sama, 10 minti sõitu ja hakkab äksjon pihta.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(12-03-2011, 04:46 PM)MAV Kirjutas: Mind kohe huvitab, mis nende juhtmetega siis 10 minuti pärast juhtub? Alguses ju töötab korralikult.
Ainult lühikesi otsi saab sõita
Kas sul on poolidega süüde või veel vana jagajatega? Ise sai kunag kakeldus ühe m119 5.0 mootoriga, millel jagajakaaned hakkasid üle peksma kui mootor soojemaks läks. Ehk tasub sealt alustada...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Täpselt see viga mu omal oligi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(14-03-2011, 12:01 AM)Karl Kirjutas: Täpselt see viga mu omal oligi.
Suured tänud vihjete eest õhukulu juhtmete ja jagaja kohta. Ise hakkasin kahtlustamagi, MAFi viga või jagaja kaant. Pimedas helendas viimastest üks päris koralikult
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
|