Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: W123 rattalaagrid eluiga?
#1
Tere huvilised

Küsin nõu/kogemust.
Kas kellelgi kogemust kaua peavad vastu originaal W123 rattalaagrid väljalase 77-80 a
Plaan minna euroopasse ning ilmselt tasuks uued vahetada.

Tänan,
sun



1981 W123 230E aut (running)
1979 W123 230 aut (stored)
1993 W201 190E aut (stored)
198x W123 250CE coupe man (planned)


mail: tanno@mail.ee

telefon: 56 916 730
Vasta
#2
Tegelikult lõppevad rattalaagrid puuduliku või aegunud määrde tõttu (originaalid küll).
Vasta
#3
Ma usun, et mitte keegi ei oska Su küsimusele vastata... Üldiselt on enamuse tänaste laagrite arvutuslik iga 9-12 miljardit pööret. Seda nõuetekohase hoolduse korral ning ülekoormusteta. Rattalaagri korral ilmselt ei täitu kumbki nõue...

Enamasti oodatakse rattalaagrilt ikka sadadesse tuhandetesse kilomeetreisse ulatuvat läbisõitu. Seega, arvesta ise, kui kaua Su auto laagrid on veerenud (ning väheusutav, et need enam uued on).

Samas ei maksa laagrid kuigi palju ja meelerahuks võib ju investeerida uutesse laagritesse...

Samas ei koole laager reeglina ootamatult, vaid häälitseb enne suremist üksjagu. Häda on muidugi selles, et see hääl tugevneb aegamisi ja inimene harjub sellega ära.
Vasta
#4
(09-03-2011, 03:30 PM)hannes_s Kirjutas: Tegelikult lõppevad rattalaagrid puuduliku või aegunud määrde tõttu (originaalid küll).

olen suht samal seisukohal. võid korra lahti võtta ja värsket määret täis lüüa ja siis jooks parajaks reguleerida, peamine, et pooma ei hakka, pigem lõdvem kui kinnisem ja voilaa tuld!Eusa_dance

aga kui kunagi selle orika tänapäevase saasta vastu ära vahetad siis jäädki neid aasta-kahe tagant vahetama.
Vasta
#5
Rattalaagri eluiga vähendab märgatavalt lai velg ja vale ET-ga velg.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#6
Ei tasu kindlasti mitte.
Lihtsalt tõsta auto üles (neljakäpalisel tõstukil), keeruta ratast ja pane sõrm õrnalt vastu vastava ratta vedru.
Kui vedru ei vibreeri, on laager korras.
Ja rohkem ära näpi.
(Kui sa just kõiki nelja ei viitsi profülaktika mõttes lahti võtta, puhtaks pesta, uuesti määrida ja kokku panna....Aga vaevalt.)

Kunagi sai euroopa poole teele asutud 1993a oma pool milli sõitnud Omegaga, millel tagaratta laager kergelt undas.
Manchesteris sai ära käidud, sai koju tagasi ka, aga siis ulus juba tugevalt.
Pole hullu.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 558 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 718 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 640 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,322 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 3,096 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,340 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,604 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  Universaalkatalüsaatori eluiga 1a ja ca 500km? nostromo 67 36,359 14-12-2017, 01:42 PM
Viimane postitus: secman
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,763 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,783 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne