24-04-2006, 12:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2006, 12:22 AM ja muutjaks oli rock.)
Sai Lõuna-Saksamaalt soetatud üks väga korralik isend 300CE. Kuna see mul üldse esimene Mercedes-Benz siis ei tea selle automaatkasti elust midagi, niisiis saigi 1200 km sõidetud 3nda käiguga Warsavisse ilma et ma oleksin ülse taibanud et üks käik on puudu,, lasin uhkelt 120ga, pöörded olid enamasti kogu aeg 3000 peal. Siis aga ei pidanud närv vastu ja hakkasin "owner manuali" lugema ja selgus, et tegu ikkagi 4 käigulisega. Seepeale otsustasin Warssawist koju sõita 70 km/h et mootorile mitte liiga teha. Ja 2 liitrit oli ka valasin paani peal mootorisse juurde, tänu suurtele pööretele:thumbdown:
Selline oli siis lühidalt minu uue auto "saamislugu" - loodan et polnud tüütu jutt
Aga nüüd iseloomustan oma probleemi täpsemalt:
D asendis puudub viimane ehk neljas käik;
3 asendis on vaid kaks esimest käiku;
2 asendis on ainult üks käik;
ehk siis igast asendist on puudu viimane käik
praegu toimivad kõik vahetused ideaalselt viivitusteta ja madalatel pööretel, oli on puhas ja norm on õige
Oleksin väga tänulik kui keegi oskaks öelda kustkohast alusta, siis on mu remondimehel kah lihtsam
Tänud
Selline oli siis lühidalt minu uue auto "saamislugu" - loodan et polnud tüütu jutt
Aga nüüd iseloomustan oma probleemi täpsemalt:
D asendis puudub viimane ehk neljas käik;
3 asendis on vaid kaks esimest käiku;
2 asendis on ainult üks käik;
ehk siis igast asendist on puudu viimane käik
praegu toimivad kõik vahetused ideaalselt viivitusteta ja madalatel pööretel, oli on puhas ja norm on õige
Oleksin väga tänulik kui keegi oskaks öelda kustkohast alusta, siis on mu remondimehel kah lihtsam
Tänud
õmbleb ümbre