W124 coupe aut. 4 käik puudu - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W124 coupe aut. 4 käik puudu (/showthread.php?tid=1466) |
W124 coupe aut. 4 käik puudu - rock - 24-04-2006 Sai Lõuna-Saksamaalt soetatud üks väga korralik isend 300CE. Kuna see mul üldse esimene Mercedes-Benz siis ei tea selle automaatkasti elust midagi, niisiis saigi 1200 km sõidetud 3nda käiguga Warsavisse ilma et ma oleksin ülse taibanud et üks käik on puudu,, lasin uhkelt 120ga, pöörded olid enamasti kogu aeg 3000 peal. Siis aga ei pidanud närv vastu ja hakkasin "owner manuali" lugema ja selgus, et tegu ikkagi 4 käigulisega. Seepeale otsustasin Warssawist koju sõita 70 km/h et mootorile mitte liiga teha. Ja 2 liitrit oli ka valasin paani peal mootorisse juurde, tänu suurtele pööretele:thumbdown: Selline oli siis lühidalt minu uue auto "saamislugu" - loodan et polnud tüütu jutt Aga nüüd iseloomustan oma probleemi täpsemalt: D asendis puudub viimane ehk neljas käik; 3 asendis on vaid kaks esimest käiku; 2 asendis on ainult üks käik; ehk siis igast asendist on puudu viimane käik praegu toimivad kõik vahetused ideaalselt viivitusteta ja madalatel pööretel, oli on puhas ja norm on õige Oleksin väga tänulik kui keegi oskaks öelda kustkohast alusta, siis on mu remondimehel kah lihtsam Tänud RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - Pets - 24-04-2006 Sul kõik ok.MB võtab 2käiguga kohalt ära.120-ga 3000pööret on normaalne.Tee tõsine kiirendus ja loe siis käigud ära. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - nordrainbow - 24-04-2006 Vajuta gaasipedaal täitsa põrandani ja loe siis üle,mitu käiku on. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - Andres - 24-04-2006 mitte ainult põrandani, vaid seal oleva nupu peab ka alla vajutama koos pedaaliga. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - rock - 24-04-2006 okei sõbrad hakkan jõudma tõele lähemale, kui see nii on, et MB võtab vaiksel kruisimisel kohalt ära teise käiguga siis on see saksa inseneride tõeline geniaalsus, aga see kui ma sõidan saksa paani peal 120ga ja on 3000 pööret ja üle selle on geniaalsusest asi äärmiselt kaugel = suur 3.0 mootor võiks 120ga teha ma arvan, et 2500max. Mul teine E39 BMW vahetab viimase käigu ära alles 90ne või 2500 pealt. Niiet ma ikkagi siiani arvan, et viimane käik on puudu. No kas on siin mõne 3.0 4kasti omanik? Mis on parasjagu spidomeetri näit kui ta viimase käigu sisse lülitab? Minul näiteks vahetab viimasele käigule 45-50 km/h juures ja pöörded umbes 1800-2000 Need parameetrid on E reziimis võimalikult aeglaselt kiirendades Kommentaarid??? RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - Andres - 25-04-2006 mul kast E-s kinni. 70 pealt tuleb 5. käik. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - nordrainbow - 25-04-2006 Käiguvahetus sõltub sellest,kui palju sa parasjagu gaasi annad. Madalamatel pööretel vahetab kiiremini.Samas kui ise gaasi maha lased,lülitab käigu kiiremini sisse. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - rock - 01-09-2006 Otsisin terve foorumi läbi aga ei leidnud vastust oma uuele probleemile, nagu arvata võib puudutab see automaat kasti. Kohalt kiirendades (ka väga aeglaselt) kast veidi rapsib nagu annaks järgi. Muidu töötab laitmatult. Seda ei juhtu õnneks küll iga kord paigalt võttes, aga viimastel nädalatel olen seda tihedamini täheldanud. Kõige kurvem on see, et pean septembri lõpul selle autoga Sveitsi võistlustele sõitma, see on õnneks üks pikk maa rahulikku sõitu. Peale seda võiks remondile mõelda küll või peaks seda kohe tegema. Kui keegi Tartus mõnd spetsialisti teab andku märku. RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - soul - 01-09-2006 Tartus võib uurda siit RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - marko600 - 01-09-2006 mul oli kogemus ühe w210-nega kohalt võttes hakkas gaasi vajutades kah ropsima või nagu ei saand minema ja tegi häält. siis oli viga kuskil kardaani puki juures või kuskil seal... RE: W124 coupe aut. 4 käik puudu - Voldemar - 07-10-2006 Mul on CE 124 300. See 3000 on täiesti normaalne ja muidu tundubki et on ainult 3 käiku, aga kui paigalt ära liikuda ja kaas täiesti lõpuni lükata nii, et pedaal lülitab pedaali all olevat nupu siis peab kast lülitama esimese sisse ja siis hakkab päris mõnusalt pill elama käes. mul oli ka alguses vähe probleeme sellega et ei tahtud korralikult käike lülitada ja siis tegin kõige lihtsama nipi kohe ära ja vahetasin õli ning viltri kohe ära, sest jumal teab kas tal kunagi seda vahetatud oligi. Peale seda sai asi ikka päris hea. Tundus, et õlis oligi viga või oli vilter kinni jäänud. |