Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Esimeseks autoks sobib?
#1
Äkki keegi oskab öelda selle head ja vead! Oleks esimene auto mul! JA kas hind ja kvaliteedi suhe sobib?

http://www.auto24.ee/used/578723:icon_rolleyes:

Ette tänades !!
Vasta
#2
ei sobi siin midagi. esimeseks autoks osta midagi muud!
sest kui selle esimeseks ostad siis mis oleks teine?
Vasta
#3
Teist polegiIcon_smile Et lihtsalt tundub hea ja hinna suhtes norm! Oleks lihtsalt teie arvamusi kuulnud jne! Et mis selle auto ostmise puhul tuleks silmas pidada ja mida kontrollida!
Vasta
#4
(24-02-2011, 09:54 PM)timotimo Kirjutas: Teist polegiIcon_smile

et auto seniks kuni surm teid lahutab? sel juhul osta juba poest. aga kui tõsisemalt siis mine koos müüaga korralikku ülevaatus punkti ja tee seal eel ülevaatus. kui kõik korras ja auto muidu ka meeldib siis osta ära. mis seal ikka ega sa hooldusremondist ei pääseks nii-ehk-naa, seda tahab iga auto. samas selle auto hoolduskulu peaks suht talutav olemaIcon_cool
Vasta
#5
Enamus su küsimused ja mured saavad vastuse:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11126
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
(24-02-2011, 09:10 PM)timotimo Kirjutas: Äkki keegi oskab öelda selle head ja vead! Oleks esimene auto mul! JA kas hind ja kvaliteedi suhe sobib?

http://www.auto24.ee/used/578723:icon_rolleyes:

Ette tänades !!

Auto ise-enesest piltide ja jutu järgi kobeThumbsup
Kuid kui sul pole enne autot olnud ja praktika ka vähene- ei soovita.Eusa_snooty
Lihtsalt liiga võimas kaalu/kW-de suhe.

Muidu suht vastupidavad on need uuemad "kutsikad".
Kuid kannatab ikkagi käia korralikus ÜV kohas kontrollis, seal, kus on sillastend jne...

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#7
Oki tänud aga läbisõit nati kahtlane selle vanuse kohta??Rolleyes
Vasta
#8
(24-02-2011, 10:12 PM)timotimo Kirjutas: Oki tänud aga läbisõit nati kahtlane selle vanuse kohta??Rolleyes

ÜV punktis tegelikult näed põhja alt kohe ära, kas see on reaalne.
Sellise ls juures peaks olema auto all olevad torud, zarniirid ja muud vidinad veel tehase värvi all.
Ostsime Soomes sõbrale 4a tagasi samasuguse ja sama ls-ga. Alt oli nagu uus.
Ja üldvisuaalne välimus muidugi- sisu, kapotialune jne...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#9
ok tänud kui ostma hakkan pean seda meeles !
Vasta
#10
Sellise kerega c-klass sobib ideaalselt esimeseks autoks. Kas just konkreetne auto, seda ei tea.
Kindlasti kontrolli kuidas pöörded käituvad. Kui kõiguvad siis kõnni kohe minema. Abi kuskilt ei saa. Bensukatel on see hädaCrybaby
Vasta
#11
Abi saab näiteks siis, kui vahetada ära mootorijuhtmestik.

Kui küsida, saab abi ikka.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
Kas mootorijuhtmestiku probleem polnud ainult C280?
Vasta
#13
Minu meelest on tegu väga hea ja odava ülalpidamis kuludega autoga. Suureks probleemiks on rooste ülejaanu on ravitav. Mina seda isendit ei võtaks kuna see auto kaalub ise peaaegu 1500kg siis arvan ,et ei ole just hea kooslus. Eks muidugi keppiga kast nats leevendab seda aga see järgmine probleem. Õige Mercedes on ikka automaatkastiga. Millegi pärast on sellel autol ka pre-face tagatuled (facelifti omad pooleldi toonitud) ja anteen tiival mis peaks olema klaasi sees. Aga sellepärast pole mõttet nüüd karta ,et tegu tagaveoga ASR (veojõukontroll) toimetab selle auto puhul viisakalt ja libedaga pole muret.

Kas juhtmestiku probleemid polnud mitte preface 97.a mudelitega?
Vasta
#14
(25-02-2011, 12:11 PM)erki232 Kirjutas: Kas mootorijuhtmestiku probleem polnud ainult C280?

Tegemist pole ainult W202 probleemiga. Tegemist on ikka eelkõige mootori enda juhtmestikuga ja neid mootoreid pandi ka teistele keredele.

Sisuliselt kõik selle ajastu (1993-1996?) mootorid, vähemalt bensukad. M111, M104, M119 ja isegi vist M120.

Mõne tunni pärast hakkan venna probleemset W124 E320 juhtmestikku vahetama. Auto aastast 93 või 94. Paarilkümnel mootoril olen neid vahetanud, tavaliselt kaovad siis ka probleemid (vahelejätmine, ASR`i tuli, suur kütusekulu, kõrged tühikäigupöörded jne).
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
202 on päris mõnus väike võrr.
Enda 1994 C280 mootori juhtmestik ka vahetatud.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#16
(27-02-2011, 11:49 AM)500sel Kirjutas: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html ma võtaks kyll pigem selle kui sellist autot otsiks...mis see suunakas ja stange ikka maksavad...päris palju raha jääks yle...sellest sinuvalitust saaks kordades odavamalt selliseid

Ilmselt peaga vastu seina tagumine, aga minu arust pole mõistlik võtta kõige odavam auto ja sellega tegelema hakata. Oleneb eesmärkidest, minu puhul peaks auto ikkagi olema võimalikult avariivaba, mis säästab sind peaaegu igaaastasest kereremondist ja üleüldse säästab aega.
Aeg on raha.

Üldiselt ronte ostavad ikkagi edasimüüjad.

Aga see oli pelgalt minu arvamus, olles näinud sinu eelnevaid autosid, ei hakka ma väga vaidlema, igaühel on oma nägemus heast autost.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#17
Ole nüüd normaalne, sellise raha eest 202 peab ikka paras ront olema, mõtle loogiliselt.
Sinu jutu järgi just see ongi loogiline hind ja kõik kes kallimalt müüvad on lollid.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 esimeseks autoks! lauri86 29 16,118 03-08-2008, 10:37 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne