Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
09-05-2010, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2010, 04:58 PM ja muutjaks oli 200di.)
Mark: 250TD
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: spidol 267000(ei usu, et õige)
Võimsus: 69kW
Mootori valem: R5
Käigukast Manuaal 5 käiku(otsisin just manuaali automaat ei meeldi, kui tegu oleks s klassiga oleks teine jutt)
Sai siis soetatud umbes 4 kuud tagasi selline liikur.
See siis minu teine MB esimene oli w123, muidu rohkem omand ühe teise saksa margi masinaid, kahjuks nood töökindlat diiselmootorit teha ei oska.
Praeguseks siis auto juures tehtud, õlivahetus ja vahetatud ka loomulikult filtrid, isegi 2 korda kuna esimesed filtrid osutusid viletsateks.
Sai ka vahetatud tagumised piduri kettad ja klotsid kuna olid lootusetult kulund(metall vastu metalli) ja ees piduri klotsid ainult kuigi vist oleks pidand vahetama kettad ka jäid kuidagi vilistama need pidurid vb. tingitud ka odavast klotsist.
Sai ka vahetatud piduri vedelik.
Vedrustuses tehtud nii palju, et talvel sõitsin hange puruks tagumise nivoo amortide toru(just nimelt toru kuna mingid külaseppad ennem autot veetorutega remontind) see sai korda tehtud lesevenis ja seal sai ka eemaldatud õlilekke vaakumpumba vahelt, tänud nende meistritele.
Kuna pidev õlilekkimine oli muutnud stabilisaatori puksid süldiks sai vahetatud kõik välja, vähemalt kõik muttrid tulid tänu ohtrale õlile kenasti lahti
Tulevikkus peaks asuma tagasilla kallale seal palju pukse mis tahavad vahetust ja tahaks paigaldada ka plokisoojenduse liikurile.
Muidu veel nii palju autost, et sees sinine recaro nahksisu ja lisadest vast olemas katuseluuk
Panen siis mõned pildid ka:
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
17-06-2010, 12:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2010, 06:44 PM ja muutjaks oli 200di.)
Täna sai siis ära vahetatud käigukasti ja tagadiferentsiaali õlid.
Käigukastist tuli välja ikka väga jube emulsioon ja tagadiferentsiaal oli üsna kuivaks jäänd ja see mis seal oli meenutas rohkem muda.
Käigukasti alumise õlipunni magnet oli ka üsna siiliks muutund
Igatahes nüüd lähevad käigud palju paremini sisse, tagaots jäi ka kõrva järgi pisut vaiksemaks.
Käigukasti panin siis 1.5l Teboili Dexron II õli ja tagadiferentsiaali läks 1.1l
Valvoline 80W-90 API GL-5 tüüpi õli.
Peab vist järgmisena kere ette võtma ja vahetama ka mootori esimese simmerlingi mis hetkel koledasti õli välja ajab.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
se pole ju w124.Aga edu autoga päris kenake teine
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
Universaal peaks olema jah e124,
w124 on sedaan.
Ikka juhtub
Auto suht korras ju, see grill minule aga ei meeldi, liiga suur Mercedes-Benz märk
Sisu värv ka maitse küsimus.
Muidu me perel ka samasugune, kahjuks ilma turbota
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui tohib küsida, et kust sa võtad, et need recaro istmed?
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
(17-06-2010, 12:43 PM)HotPapa Kirjutas: Kui tohib küsida, et kust sa võtad, et need recaro istmed? Tehase kleepsud kenasti istmete all.
Muutsin kere tähise ära tänud tähelepanu juhtimise eest.
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
25-06-2010, 02:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2010, 02:12 AM ja muutjaks oli 200di.)
Sai siis pisut tegeletud autoga nädalavahetusel ja just nimelt selle rooste poolega.
Huvitaval kombel mädaneb mu s124-al just tagaots ja pagasiruum just eriti selle viimase laeka kohapealt.
Sai siis leitud ajutine lahendus selle rooste vastu, lahtine rooste maha kraabitud ülejäänd roostesurmaga üle käidud.
See järel värv ja ohtralt kerevaha, vaatan kuidas see lahendus kestab polstrit ma sinna tagasi ei pane kuna too kogub vett nagu käsn seal.
Siin siis pilt mis avanes kui polster oli eemaldatud:
Ja peale töötlemist jäi selline:
Kaks kunagist oma klassi konkurenti kõrvuti:
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Nüüdseks siia autol vahetatud ära väntvõlli esimene simmerling ja käbi ja Lesevenis ära vahetatud plokiaanetihend, lõppuks saab öelda, et mootor on nüüd õli tihe
Veel vahetsin ära esimesed rattalaagerid, kõik piduri klotsid ja kettad(ka käsipiduri klotsid), veepumpa,termostaadi ja rihma amordi sammuti rihma enda.
Autole rändas alla ka orignaal plastikust karterikaitse ja vaadates meie lume olusid siis oli õige investeering.
Muredeks jäid veel esiklaas ja summuti, sammuti vedrutuses mõnigad probleemid(nivoo vedrustus liiga jäik ja üleval tundub, et tagumise stabilisaatori küljes olev hüdro "pehmendi" ei tee oma tööd).
Aga siimanni väga rahul autoga, töö autost(peugeot) oma "traktorisse" ümber istudes on sõit tõeline nauding ei mingit kanget selga.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-01-2011, 02:51 AM)200di Kirjutas: ...
sammuti vedrutuses mõnigad probleemid(nivoo vedrustus liiga jäik ja üleval tundub, et tagumise stabilisaatori küljes olev hüdro "pehmendi" ei tee oma tööd).
...
Kui saba on liiga kõrgel, siis saab süüdistada regulaatorit, mis tõepoolest kinnitub otsapidi stabikavardale.
Kui aga vedrustus sissepoole ei taha liikuda, siis on tõenäoliselt väsinud rõhuaku. Lase mõnel peetis rõhuakudega autot omanul korraks üle lamava politseiniku sõita - saad kohe selgeks, kas viga on ikka selles kallis potsikus.
Ning sama efekti annab ka see, kui regulaatori hoob on ülemisse asendisse kinni jäänud - loe meie säästuka teemast. Mina maadlesin selle murega kaks kevadet tagasi. Esimese asjana vaata, kas regulator ikka stabika varda külge ulatab. Murduda saavad nii kuulmunakud ühendusvarda otstest, regulaatori enda õlg kui stabikale kinnituv hoob...
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
(31-01-2011, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: (31-01-2011, 02:51 AM)200di Kirjutas: ...
sammuti vedrutuses mõnigad probleemid(nivoo vedrustus liiga jäik ja üleval tundub, et tagumise stabilisaatori küljes olev hüdro "pehmendi" ei tee oma tööd).
...
Kui saba on liiga kõrgel, siis saab süüdistada regulaatorit, mis tõepoolest kinnitub otsapidi stabikavardale.
Kui aga vedrustus sissepoole ei taha liikuda, siis on tõenäoliselt väsinud rõhuaku. Lase mõnel peetis rõhuakudega autot omanul korraks üle lamava politseiniku sõita - saad kohe selgeks, kas viga on ikka selles kallis potsikus.
Ning sama efekti annab ka see, kui regulaatori hoob on ülemisse asendisse kinni jäänud - loe meie säästuka teemast. Mina maadlesin selle murega kaks kevadet tagasi. Esimese asjana vaata, kas regulator ikka stabika varda külge ulatab. Murduda saavad nii kuulmunakud ühendusvarda otstest, regulaatori enda õlg kui stabikale kinnituv hoob...
Proovisin täna seda hooba liigutada kuidagi väga suur loks tundub sees olema asjal, peab ikka auto kanalile ajama ja alla ronima.
Mul põhimõtteliselt hüppab taga ots üle lamavate politseinike
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
01-02-2011, 09:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2011, 10:36 PM ja muutjaks oli 200di.)
Sai siis oma s124-jale RUD-i lumekettid ostetud ja proovimas käidud.
Ütleme nii, et päris 4matic ei ole aga palju parem kui enne aga endiselt tunnen puudust lsd. diffrentsiaalist, asd. käiks ka läbivus oleks tükk maad parem.
Siit sai läbi mindud:
Aga lõppude lõppuks juhtus ikka paratamatu ehk siis põhja peal kinni siis sai veidi improviseeritud(rattaristi ja porimattiga) ja nagu pildil näha ja auto välja tõstetud.
Ükskord pääsesin tõstmisega ja sai edasi teine kord oli vaja juba range roveri rammu, et välja saada.
Loo moraal kettid G-klassi ei asenda aga s124 läbivus läheb vast poole paremaks kui enne.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-02-2011, 09:31 PM)200di Kirjutas: Sai siis oma s124-jale RUD-i lumekettid ostetud ja proovimas käidud.
Ütleme nii, et päris 4matic ei ole aga palju parem kui enne
...
aga s124 läbivus läheb vast poole paremaks kui enne.
Ning stange purunemine on vaid aja küsimus... Ei tasu küsida, kust ma tean.
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
(01-02-2011, 09:59 PM)v6sa Kirjutas: (01-02-2011, 09:31 PM)200di Kirjutas: Sai siis oma s124-jale RUD-i lumekettid ostetud ja proovimas käidud.
Ütleme nii, et päris 4matic ei ole aga palju parem kui enne
...
aga s124 läbivus läheb vast poole paremaks kui enne.
Ning stange purunemine on vaid aja küsimus... Ei tasu küsida, kust ma tean.
Ega igapäevaselt nii ronima ma ei pea aga hea on teada oma auto võimete piire ja stange kõik muu jäi veel hetkel kenasti terveks.
Mul auto vist tavaliseset s124 kõrgem ka
Kui saladus pole siis kus sul stange puruks läks lumes sõites?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-02-2011, 10:32 PM)200di Kirjutas: ...
Kui saladus pole siis kus sul stange puruks läks lumes sõites?
Ega ma teagi, kus täpselt ma alumise serva eelmisel puruks sõitsin. Kuid ühtegi jäätunud valli ma ei tabanud. Pehmeid hangesid sai ikka isuga võetud - ronib ju hästi, kui inertsi mõistusega pruukida. Aga kevadeks oli esistange alumine äär puruks.
Kuigi MB kasutatav plast on üsna hää ja lollile jõule vastupidav, on ka sellel piirid.
Mul tõusevad vahel juuksed peas püsti, kui näen mõnda ajudeta inimest uue või lihtsalt nõrga esiosaga autoga ründamas järjekordset sahavalli. Stange lõhkumine on peenraha - enamasti (ka 124-l) on stange taga hulk soojusvaheteid, mis ei talu füüsilist vägivalda. Ning üsna tihti ei saa kasutaja arugi, et ta on lõhkunud midagi autole eluliselt vajalikku ning sõitu jätkates lõhubki mootori...
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
08-03-2011, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2011, 09:24 PM ja muutjaks oli 200di.)
Nii sai nüüd tegeletud autoga natuke, nimelt hakkasin kuulma kahtlast heli auto alt, oli see heli selline "kahtlane kriuksumine".
Mõtted liikusid kohe kardaani tugilaagrile, ronisin alla ja hakkasin lammutama.
Summuti murdus enne kesmist pütti lammutamise käigus pooleks, nii siis esimene "töö võit oli käes"
Kui kardaani alt ära sai oli mu üllatus suur sest kardaani ja käigukasti vahel olevas kummi leevendis olid nuudid koos poltidega umbes 2cm liikund, uskumatu et auto veel selle tükkiga sõitis.
Käigukasti padi osutus ka ikka väga süldiks ja kuna kardaan oli alt ära otsutasin ka tugilaagri ära vahetada.
Mõtlesin, et need kuluosad peaks nii levind autole laupäeval Tallinnast suhteliselt kergelt leidma aga võta näppust 4 poodi oli vaja läbi käia, et juppid leida.
See, et w124/s124 on nii vastu pidav pole kohati üldse hea, keegi juppe omale lattu ei telli
Kõik sai igaljuhul kokku ja alla sai ka pandud uue keskosa ja korraliku kasutatud tagumise püttiga summuti, auto jäi mõnusalt vaikne nüüd.
Siin juures tänud abi eest ka ühele mb klubi liikmele kes tuli nõu ja jõuga appi.
Siis sai tegeletud tuledega kuna pimedas oli kuidagi kehva sõita.
Mõeldud tehtud, võtsin tuled eest ära ja mõtlesin, et puhastan klaasid nii seest kui väljast ära.
Üllatus oli suur kui avastasin et üks tuli on hella teine on bosch.
Hella reflektor oli nii halvas korras, et otsustasin osta uue(kasutatud boschi) tule ja uued tule klaasid mõlemale leida.
Selle tuledga mõllamise käigus suutsin ühel valgel suunatulel klaasi korpuse küljest lahti murda ja kuna mõlemad suunatuled nägid viletsad välja otsustasin need ka välja vahetada.
Kuna mulle meeldivad kollased suunad rohkem ja selle aasta käigu autol peaksid need tehsest küljes olema siis võtsin need.
Tule klaasid said ka uued ja korpus kasutatud aga korralik siis nüüd on ikka peale tulede reguleerimist on sõita üsna hea pimedas.
Kuna ülevaatus on lähenemas sai ka lastud uus pilkingtoni esiklaas ette panna.
Panen siis ühe pildi ka auto hetke seisukorrast:
Vabandust pildi kehva kvaliteedi eest
Täna selgus kõige halvem ai mis elguda sai ehk siis nivoo amortide alumised sarniirid läbi, lisaks ka veel rõhuakud.
Mis edasi teha ei tea, kas minna üle tava amortidele(opel frontera omad vist sobivad koos sedaani lääbaga ja jäigemate uute tagavedrudega)või siis üritada vahetada amordi sarniire.
Mida targemad arvavad?
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
10-04-2011, 08:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2011, 08:27 PM ja muutjaks oli 200di.)
Sai siis autot veidi kõppitsetud vahepeal, nivoo amordid alt ära ja tavalised amordid alla ja esisillas sai välja vahetatud koos keskvardaga nii välimised kui sisemised rooli otsad ja ka amorditugilaager.
Väga lihtne tavaamordile ümber ehitada polnud, selleks tuli vahetada veel lisaks amortidele vedrud, alumised õõtsad ja stabilisaatori kondid.
Vedrud panin kõige jämedama keeruga ja margiks oli kilen.
Amordid peaksid olema umbes 37cm pikkad sellisel juhul hakkab vedrutus tööle, muidu hakkavad põhja käima.
Ma panin vedrude alla ka 3me nagaga kummid, et tagaots jääks kõrgemale.
Sõita praegult väga mõnus miskit ei kolise ja tagaots pehme.
Mõned pildid siis vanadest juppidest:
Juhin tähelepanu sellele et üks keskvarras on üsna kõveraks paindund väga huvitav, et auto jooksis sirgelt.
Lahedalt olid eelmised meistrimehed lappind nivooamordi alumist sarniiri:
Sellise leevendusmuhviga sõitsin ringi uskumatu, et see vastu pidas:
Amort tahtis tuppa tulla:
Ratta ja koopa vahe jäi siis hetkel selline:
Sai ka auto täna puhtaks pestud talve soolast:
Postitused: 29
Teemad: 2
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Esmaspäeval maakodust linna soites hakkas auto torkuma, joudu polnud ja pidevalt tahtis välja surra.
Keerasin otsa kodupoole tagasi ja votsin teise auto, tööle jäin onneks väga vähe hiljaks.
Pärast hakkasin siis lahkama milles asi, tuli välja, et molemad filtrid kapotti all olid suhteliselt umbes, filtrist läbi puhuda igaljuhul ma ei joudnud.
Huvitav on asja juures see, et filtrid 7 kuud tagasi vahetatud.
Sammuti on järjekordselt murdunud stabilisaatori parempoolne kinnitus
Postitused: 13
Teemad: 4
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Mis masina amorte kasutasid, nivooamortide asendamisel? Huvipärast tahaks teada kuna endal sama mure.
Sundvendilatsiooniga masuudipress.
Postitused: 31
Teemad: 18
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Millise fontera amortisaatorid valisid ?
|