Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
(26-12-2010, 04:51 PM)imre16 Kirjutas: Veits teistmarki auto reklaam, aga ehk mind ära ei sööda sellepärast, naljakana leidsin ikkagi olevat:
http://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00
Vägisi tulevad meelde Saksast toodud autode müügikuulutused, mille järgi peaks iga teise sealt toodud auto endine omanik olema kirikuõpetaja
Ka teist marki, aga pull minu arust:
http://www.youtube.com/watch?v=e_7MWutM3lc
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Lamellimehed demovad parkimisoskuseid.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
See oli suht kiilakas seal Aseri ristis tol korral. Ega seal vahet pole, mis rehv, pigem tihendi viga.
Selle tihendi, mis rooli ja istme vahel.
Aga ilusti sünkroonis on küll, nelja vend siis julgemalt võtnud
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(19-01-2011, 03:20 PM)janek126 Kirjutas: See oli suht kiilakas seal Aseri ristis tol korral. Ega seal vahet pole, mis rehv, pigem tihendi viga.
Selle tihendi, mis rooli ja istme vahel.
Aga ilusti sünkroonis on küll, nelja vend siis julgemalt võtnud
Tead midagi rohkemat sellest "parkimisest"?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(19-01-2011, 03:04 PM)marek Kirjutas: Lamellimehed demovad parkimisoskuseid.
Justnimelt siukse teepealispinna puhul ongi vahe kumm vs metall.
Eh selleaastane kumm vs metall vaidlusteema jäigi ära, või on selle talve jooksul kummimehede mõistnud metalli vajalikkust kummist
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Jäi ära jah, kui kellelgi soovi, andke minna!
Kuid mitte siin teemas, kui see pole just naljakas...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(19-01-2011, 03:20 PM)janek126 Kirjutas: Ega seal vahet pole, mis rehv, pigem tihendi viga.
Muidugi ei ole, lamell peab tegelikult jääl isegi paremini kui naast.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-01-2011, 04:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2011, 04:16 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Väga leidlikult pargitud Kusjuures neljamehel on arvestus olnud nii täpne, et auto vist ei puutugi vastu piiret...
Miks te arvate, et lekkiva tihendiga (sest olud ei paista olevat mitte midagi erilist talvise tee kohta) autodel olid all lamellid? Äkki olid lihtsalt kehv juht pluss kehv rehv... Ning mis siis, kui niiviisi loata pargitud autodel olid hoopis testivõitjad naastud all... :oops
Kui tee on libe, on see seda kõigi jaoks. Lihtsalt naastumees avastab füüsikaseaduste vääramatu paikapidavuse hiljem ning temal tuleb kaugemalt hangest teeni sumada. Sõites ise vaheldumisi lamelli ja naastuga, siis ainsad ossaraisk-situatsioonid on Gislavedi naastuga esiveolise (mis peaks ju ometi olema turvalisuse etalon) auto roolist. Ma ei tea, kuidas teile, kuid mulle kipub see naastu pakutav pseudoturvalisus mõjuma valvsust uinutavalt ja kiirus kipub märkamatult kerkima ohutust kõrgemaks
Aga et asi liiga OT ei läheks, siis natuke nalja kah:
Valimisvõitlus käib täie hooga Kusjuures minu arvates on need täiendused täitsa leidlikud...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(19-01-2011, 04:02 PM)v6sa Kirjutas: Gislavedi naastuga esiveolise (mis peaks ju ometi olema turvalisuse etalon)
Esiveoline turvalisuse etalon? Kontrollimatu kelk mitte turvalisuse etalon.
(19-01-2011, 04:02 PM)v6sa Kirjutas: mulle kipub see naastu pakutav pseudoturvalisus mõjuma valvsust uinutavalt ja kiirus kipub märkamatult kerkima ohutust kõrgemaks
Pseudoturvalisus my ass, paneme hokilitrile naelad sisse ja vaatame mis juhtub?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-01-2011, 04:09 PM)marek Kirjutas: ...
Pseudoturvalisus my ass, paneme hokilitrile naelad sisse ja vaatame mis juhtub?
Ma arvan, et silmas pidades hokimängijate keskmisest paremat üldfüüsilist ettevalmistust ja keskmisest madalamat huumoritaluvuse valuläve ning mitte unustades pealelöögi korral aluspinnaga (jääga) kontakti kaotava litri pea kolmesajakilomeetrise tunnikiirusega liikumisest tekkiva märkimisväärse kineetilise energia sumbumisel litrinaastaja kehasse jääva kudede kahjustuse ulatust tasub see panek sooritada Sõltumatus Austria Teaduslaboris ja mitte Narva hokistaadionil EW meistrivõistluste raames...
Samas oleks huvitav teada, kui palju muudab libisemist jääl kontaktpindade ja kaalu vahet arvestades näiteks 0,1 mm litri pinnast allapoole ulatuv õmblusnõela teravik... Natuke kindlasti, kuid kas mõõdetavalt?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Ära aja juttu teisele teemale.
Okei litter lendab kui kõvasti lüüa, aga võta siis nt. Salvo kelk, keera karbitäis kruve sisse ja proovi jää peal vedada, vaevalt sa nii kiiresti joosta jõuad, et kelk hõljuma hakkab.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tuletan arglikult meelde, et see on naljateema, mitte kelkude ja hokilitrite haakumiseteema.
Eks see on ka muidugi naljakas, vist.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Lamelliga muutub jääl pidurdades peatusteekond tunduvalt pikemaks kui naastuga, sest ei ole kuhugi haakuda, seda siis ABS puhul.
Sellised õnnetused on väga kerged tulema, eriti kui mitte hoida pikkivahet. Tallinn- Tartu maanteel ikka juhtub vahel selliste esiveoliste autode järele, mille enne kurvi minekut aeglustab tunduvalt või koguni jalg piduril läbib.
Haakub päris hästi nalja teemaga, kui teada milliseid võtteid kasutatakse liikluses, eriti ohtlikel teelõikudel!
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Ei väsi korrutamast, et Mercedes-Benz + naast on see õige. Lamell võib õigeks osutuda muude autode puhul aga tagaveo ning osade mb puhul koguni 1-rattaveo puhul on naast must-have. Olen istunud see talv oluliselt vähem kinni ning üldine pidamine teine tera. (1 talv naastu vs 3 talve lamelli)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kas te ei väsi, kodanikud?!?!
Palun tehke eraldi teema kus arutada rehve, see siin on naljateema.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(19-01-2011, 10:25 PM)Karl Kirjutas: Kas te ei väsi, kodanikud?!?!
Palun tehke eraldi teema kus arutada rehve, see siin on naljateema.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11874
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
(17-01-2011, 05:47 PM)Rolz Kirjutas: Midagi nii head ei ole ammu lugeda saanud, seal ikka selliseid pirne sees, et lausa jube....
Tõsiselt andekas, meil ikka on kuskil talente veel Sa pole ainuke,kellel mähkmed märjad.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tallinnas, Narva kohvikus on selline märk akna peal...
Kunagi suvel moblaga tehtud, igaksjuhuks ise akna alla autot ei parkinud
Kooke ja kringleid muidugi soovitan sealt osta/tellida, väga head on !!
Martin
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Blaze, see on ahistamine ju!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|