Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Vahetamine ei tohiks küll mingit raskust kellelegi põhjustada. Termostaat asub radikast väljuva kõige ülemise jämeda lõdviku ja plokikaane vahel. Selline kergelt ümara kapsli kujuga korpus on ja kolme poldiga kinni.
Soovitan soojalt mitte osta "taskukohase hinnaga" termostaati, kuna sellise toote peale märgitud avanemistemperatuur ei pruugi reaalselt õige olla ja millegipärast on ka nende eluiga tunduvalt lühem.
Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Täna käisin ja ostsin Silberist uue termostaadi ja võtan peagi ka vahetuse ette, ennem lihtsalt kirjeldaks juurde mis täna pikemal sõitmisel toimus. Et algul ta sõites pikalt soojenes ja jõudis pea sinna 60 kraadini. Seisma jäädes hakkas asi venima väga aeglaselt kuni jõudis peaaegu 80ni, nii kui sõitma foori tagant hakkasin langes temperatuur taas 60 kanti(see siis vist sellest, et tuul jahutas). Vahepeal tahtis pea et 50ni tagasi vajuda. Ja nüüd kui pikemalt kohapeal seisin, siis tahtis isegi 85ni jõuda.
Volvo S60´11
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul oli 3,0d sama teema, keegi tark oli 2 plekikruvi termostaadi vahele pannud. Asendasin vana termostaadi uuega ja asi toimib kenasti.
Naftapress.
Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Selge tänud, homme võtan ette. Ega jahutusvedelikku ei pea ennem välja laskma? Et keeran need 3 polti maha, asendan vana uuega ja kapsel peale ja poldid kinni? Kuskilt Briti lehelt lugesin, et pidi mingi "nuts"-i lahti keerama, et rõhk sisse lasta vms.. vastab see tõele? Kui keegi saab, äkki kirjeldab protsessi... Suured-suured tänud ette ära.
Vaatan, äkki teen pildimaterjali ka ja väikese õpetuse teistele, kuskilt ei leia seda...
Volvo S60´11
Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Hell, seal polnud suurt tehagi - 3 polti lahti, paar kopsakat rusikaga selle plasti vastu ja tõmbasin üles. Kohe kukkus jahutusvedelikku voolama, aga seda vaid ajutiselt(vooliku sisse jäänu). Peale seda vaatas vana termostaat vastu tõmbasin selle välja(mis käis imekergelt) ning asendasin uue(paraja jahutusvedeliku basseini sisse). Voolik peale, 3 polti kinni ning valasin veits jahutusvedelikku juurde. Mingit polti ma veesärgi juurest lahti ei keeranud. Panin auto tööle ja pea kohe kukkus temperatuuri koguma(enne seda hakkas temperatuur tõusma alles sõitma hakates)
Volvo S60´11