Teema hinnang:
  • 1Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 elektroonika anomaaliad
#21
Piisavalt palju olen siin-seal jahunud sellel teemal (kellele vähem, kellele rohkme), mõtlesin, et kirjutan siia mis siis tegelt toimus ja mis praeguseks saanud on:

üks kinnituskruvi (täpselt ei tea milline..) oli oksüdeerunud, tagus massi.. ajas plokid sassi, praeguseks on esi-sam kutu. diagnostik Andrei Tallinnas pold säärast nalja näinudki varem... vilkusid kõik tuled armatuuris, viimaseks piisaks karikasse oli ABS, ESP, BAS ... lülitusid täielikult välja. Kui libedaga gaasi andsin siis tõmmas rattad ringi ja armatuur kustus, kaugtule tuluke armatuuris vilkus, seisupidur ja display faulty jnejne. vool jooksis igatepidi-tagurpidi plokkides-mis iganes ning tõenäoliselt siis ESP pump tahtis jube palju voolu tarbida jnejne...tekitas konflikte. lisaks sõitis auto vist ainult kas 3 või 4 käiguga - puutlülitus samuti ei toiminud. sõidu pealt N pannes ja siis uuesti D, sai vähemalt normaalsete pööretega 80-90ga sõita - siis sai normaalse käigu sisse. sam-plokk saeti pooleks ning asendati seal mingisugune protsessor (väidetavalt ainuke koht kus neid plokke remonditakse ning praaki ei pidavat eriti olemagi..mine tea), muud jamad esialgu kadusid kuid tulesid ei saanud tööle.. praegu jäi auto veel vaatluse alla ning VÕIBOLLA isegi midagi õnnestub. Siiski asi lõhnab uue sam-ploki järele. Vea leidmisele kulus terve päev vaatamata sellele, et seda vilgutamist ja jama võis ise esile kutsuda kuidas iganes (varem oli ju probleem et seda ei õnnestunud kuidagi esile kutsuda ning vahel õnnestus sõita 5 kuud ilma ühegi jamata) - üks närune roostetanud mutter ja sealt see asi alguse sai.

Can-iga siiski seekord asi seotud pold - vähemalt suur osa neist anomaaliatest. Enne viimast "pauku" mõõtis aga temperatuuri eest õigesti ning enamus ajast auto toimis nii nagu peab. Viimaseks märgiks, et asi kisub eriti hapuks oli see, et muidu temperatuuri näitas andur õigesti, kohe kui süüdet keerasin kruvis -10 kraadi pealt +10 peale ja seal ta püsis. Samuti puudus suhtlus kahe esitule vahel ning tuled ennast ei reguleerinud, lisaks kõik need vilkumised ja mis iganes...vähemalt sai vea teada. Muidu oleks tõenäoliselt seda otsima jäänudki.

Eks see ole nüüd üks suur ebaselge tekst kuid samas eks teadjamad enamvähem aru saa mis ma öelda proovisin..eks ise olen kõvasti targem nende asjade koha pealt vähemalt edaspidi. Kuni selle hetkeni käisin ma igasugustes kohtades ning enamik ei saanud arugi milles kogu kala seisnes, küll üks pakkus et äkki genekas õhtal ning teine jällegi et mul auto parimas korras jne. Tolle Andreiga parimad kogemused seni, suutis minusugusele tumbale ka mingeid tagamaid selgitada kui, et lihtsalt "käi pappi välja, siis saab kindlasti korda". eks ta suuresti suhtumise-süvenemise-pühendumise küsimus ole, seni vaid pealiskaudselt arvati,oletati midagi, mis võiks ehk viga olla...aga millegi reaalseni peale 1,5aastat jõudsin alles nüüd.
Vasta
#22
...ja tegelt polegi asi lahendunud. sama kala kestab.
Vasta
#23
Et siis samad vead uuesti?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#24
Just nimelt, wdb240'ga olen ühenduses olnud juba sel teemal. Tema vihje võibolla isegi on kõige aluseks. Sõitsin eile omajagu maad ilma 21. ja 22. kaitsmeta (sa tead mis see on, aga teema mõttes ma räägin puust-punaseks) - esimeste uste juhtplokkide kaitsmed väljas ja ei old seda jama. Ainult temp näitas valet ja auto-rezhiim ei jäänud peale (see mis suunab, kust puhutakse - vendi kiirus oli automaatse peal edasi). Muide! udutuled lülitan sisse kruvib tempi -10 peale, lülitan välja kruvib +8 peale - selline tore värk. See, ma tunnistan, et võib olla muu. Muu sündmuste ahel/jada on juba vana sõber ja kindlalt samast asjast igakord tingitud.

Tollel Andreil oli ka kerge üllatusmoment aga peale mõningast seletamist-veenmist (selle konkreetse probleemi osas on kallis w203 mind päris palju harinud juba), et võibolla on ta sam-ploki osas eksind, tunnistas, et ukse juhtplokk kõike seda tekitada võib küll. Järgmine nädal on ta ära, ülejärgmise nädala esmasp. olen esimene ukse taga ja hakkab kamm jälle pihta. seniks sõidan ilma 21. kaitseta nii palju, kui saan, et kindlustust saada, et selles asi võiks olla. Kui ei, siis võib olla veel variant, et 22. kaitse - ma aga ei taha seda välja kiskuda, sest auto käivitamiseks seda tarvis-aknalülitiga panen asja tööle.
Ma ausalt isegi loodan, et sam-plokiga on mööda pandud sest siis oleks lootus saada mingigi raha tagasi (sam-plokk, temp. andur seega asjata vahetatud). Vastasel juhul tähendaks see veel möödapääsmatuid kulutusi ja mu kannatus hakkab katkema...
Ma võin siia kirjutada, siia täpsed vead, kui kedagi puht uudishimust huvitab, ma loen selle teema algust ja paras pudru ja kapsad, ei saa isegi mida öelda tahan ja natuke ajab naerma, et nii kummalisi asju seostan... eks ma õpin.

ABS/ESP/käigukasti puutlülituse mitte toimimine oli ühekordne enne viimast "laksu" - neid ta nii tihti ei vilguta. ABS / ESP on korraks flashinud, aga need pole põlema jäänud ja on haruharva.

peale 100km (ainult pikematel otsadel, muidu ei olegi mingit viga ja kõik laitmatu) sõitu ca:

1) kliimaplokk kustub ja teeks nagu restardi peale seda on 99% tõenäosus, et ei puhu enam õhku, kuigi siis juba kliimaplokk ise töötab. tihti ei tööta nupud seal peal (sel hetkel, kui puhur ei tööta). kui neid vajutada ta uuesti kustub ja restardib. auto seisma süüde välja ja sisse uuesti, kõik töötab, mingi hetk. mida vähem seisab seda kiiremini teeb uuesti restardi.

2) AUTO-rezhiim (see osa sellest rezhiimist, mis suunab KUST KUHU õhk liigub, vent kiiruse rezhiim automaatne jääb püsima) ei jää peale, kui nuppu vajutada. Tavaliselt pelae arvuti all käimist nädalake toimetab ilusti. Siis vahel kord päevas kustub autorezhiim ära ja jääb aktiivseks see viimane valik, mille sättinud oled (üles-alla / eesmistest / akna / jalgade peale). Mida aeg edasi, seda tihemini autorezhiim ennast ise välja lülib. Kliima-plokk ise õhtal?

3) peale kliimaploki jukerdamist (mitte autorezhiimi kustumine vaid see, et ei puhu õhku) ootan alati huviga, et MILLAL. siis läheb natuke aega mööda ja SRS veateade, kustuvad kõik tuled armatuuril ja läheb põlema kaugtule märk tablool ja seisupidurituli ning ka SRS

4) display faulty

5) välistemp. andur ei näita õigesti. süüde välja siis näitab, süüde sisse siis kerib + kraadide peale. Samamoodi peale sõitu, võtad süüte välja kerib miinusesse ja umbes sinna temperatuurile, mis peakski õige olema. sellega ma pole kindel kas see on muuga seotud. ülejäänud sündmuste jada on aga juba liiga tuttav, et seda juhuslikuks asjade kokkulangemiseks nimetada.

Põlema jääb neist asajdest ainult SRS. Muu kustub ja midagi poleks nagu viga olnud.
Vasta
#25
(06-01-2011, 04:49 PM)voodoo Kirjutas: Sõitsin eile omajagu maad ilma 21. ja 22. kaitsmeta (sa tead mis see on, aga teema mõttes ma räägin puust-punaseks) - esimeste uste juhtplokkide kaitsmed väljas ja ei old seda jama.

...tunnistas, et ukse juhtplokk kõike seda tekitada võib küll.

...siis võib olla veel variant, et 22. kaitse - ma aga ei taha seda välja kiskuda, sest auto käivitamiseks seda tarvis-aknalülitiga panen asja tööle.

Mul kuri kahtlus, et sellest immost äkki asi alguse saand (õigemini immo juhtimisest). Pane immo teenindusrežiimi, võta kaitse välja ja vaata kas trikitab edasi.
Vasta
#26
Oled sa korras plokke autole külge proovinud?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#27
VOODOO ja R129 :vahetage omavahel esi parema ukse plokid ära.Icon_razz

Vasta
#28
Hr. Andrei üritabki selleks ajaks korras plokke koguda, et nendega katsetada.

Immo asja mõtlesin ma kohe, et kuna käivitamine seda ukse plokki tarvitab, siis ehk sealt midagi hargneb. Selle vea saaks välistada nii, kui ma sõidan nüüd veel ca 100-300km AINULT ilma 21. kaitsmeta... jääks ainult kõrvalistuja ukse plokk.

Teine asi on muidugi see, et seda sam-ploki riknemise juttu ta võibki mulle rääkima jääda, ma loodan, et nii ihne inimesega tegu pole - ma peaks ju idee poolest siis vähemalt SAM'i ja TEMP. anduri raha kasvõi tagasi saama. Need vahetati kiiruga välja. Vana sam'iga oli tal kerge kahtlus, et äkki see on kadunud kuna nad kolivad... no jahh. Veel: peale ploki saagimist kadusid vead (ma ei imesta, sest peale arvuti all käimist lähebki aega, et viga uuesti tuleks, ehk vaja sõita jälle 100km vähemalt jnejnejne) - kuid, ei töötand ükski tuli, keerasid juba selle käigus midagi peesse ehk.

Oma vaimusilmas näen ma asjade kulgu temaga edasi asju ajades nii: jahh, leitakse uus viga mis iganes see ka pole, aga miski ütleb et see samune ukseplokk. Ok, asi korras. Aga jääb seega sam-plokk ja selle tarvis tehtud töö. Pole nii väike summa, et käega lüüa ja öelda et pohui, peaasi et töötab. Kui edaspidi kõik tasuta korda tehtaks, siis oleks isegi teine asi. Kuigi ma ei tea mis summaga selle ukseploki puhul arvestada tuleks.

Ise ma midagi katsetada pole saanud, minu esimene nö eksperiment oli ilma nende kaitseteta sõitmine ja põhimõtteliselt võib öelda, et see õnnestus. Mul jääb natuke teadmistest/oskustest puudu ning pole neid plokke ka kuskilt võluda. Praegu ongi selline tupikseis, et ma pean siiski laskma neil proovida - mina olen maksnud - nemad peavad tegema (seni pole teinud ju tegelikult). Kuigi ma kirun ennast juba mitmeid kordi, tulnuks see tripp sinna Rakvere poole ette võtta ja ma arvan, et ma ei halaks siin enam..kuigi alles sellel talvel taas on see 100km sõitmise korrapärasus välja löönud, suvel ma võin seda viga "välja kutsuda" palju tahan, pole tolku.
Vasta
#29
Sain nagu jah mitu korda nõu antud, et mine külasta Märtenit (eriti kuna mul on ka esimese põlvkonna 203). Aga noh, eks see ole siis kooliraha - vähemalt oled juba mõnest CAN süsteemist targemad kui enamik foorumlasi.
Ja minu loogika ütleb, et remondimeeste kooliraha peaksid ikka NEMAD maksma ja ära tõestama, et nad niisama raha ei küsinud.
Edu.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#30
Nõustun täitsa, eks ole näha mis saab. Tavaliselt tüüpilise eestlasena (kuna ma tegelt ju ei tea ise essugi ja vaidlustesse nimodi laskuda on natuke keeruline) olen ma seni kõrvad lonti lasknud aga sel korral ma niisama ei loobu, kui mingit mõistlikku resultaati seal paista pole...
Vasta
#31
WDB240 vihje tulemusel katsetasin sõita ilma kõrvalistuja poolse ukse juhtploki kaitsmeta. 400km ja ei mingeid kalasid.
Seal muidugi nii-ja-naa jutt aga lõpuks võeti see plokk sealt, joodeti, lasti soft uuesti peale - ma teadsin juba kohe, et see muresid ei lahenda. Pealegi seal garaazhis veel seistes oli ikka too sama temperatuuri jama. Autos sees näitas +5... arvutis +9 ja kui udutuled sisse keerata siis +12.
Sõitsin sealt välja siis hakkas asi toimetama ja updeitis tempi normilt ja garaazhi sisse sõites lõi õige ette jne, udutulede näppimine asja ei mõjutanud KUNIKS üleeilseni. Sõitsin ca 20km linna peal ning äkki vaatan, aknad udused - vana sõber külas. Kliimapaneel töötab ja näitab justkui puhuks, õhku ei tule. Ma üritasin veel teise tondi ka välja kutsuda, et viskaks SRS ja kõik muud asjad aga need jäid olemata too kord. Ma nüüd ei tea kas on tegu kahe probleemiga - kliima eraldi ning muud anomaaliad eraldi .. võii .. Igatahes varem esinesid need probleemid kindla jadana. Olin 100% kindel, et nüüd kui udutule sisse lülitan, siis hakkab temperatuur ennast mõnusalt +temp kiskuma ja kui välja lülin siis miinusesse jällegi.

Mina olen ühes asjas peaaegu, et kindel - läbi pole autos mitte midagi, kuskil on massi probleem ja kogu lugu. See võis ka ennist tõepoolest esi-sami läbi kärsatada ja jumal teab, mida ta varsti veel kärsatab kui asi nii jätkub. Kuskil pinge kõigub või midagi jookseb valesti ja ongi korras. Mida ma veel avastasin on see, et peale auto-rezhiimi ei jää kliimal "lukustatud" seisu kohati ka teised nupud - a'la tagaklaasi soojendus (lülib ise välja), siseõhu tsirkuleerimine (see mis ei võta õhku väljast vaid tiirutab siseõhku niiöelda). MUIDE - autorezhiim ei tulnud kordagi ise maha nagu ka muud funktsioonid, kui ei mõjutanud ka udutuled temperatuuri jnejne. Kõik on siiski omavahel seotud. Mul on varsti tunne, et kui ma sellest autost lähiajal ei loobu, olen ma diagnostik ise valmis. Natuke veel õpin ja käin auto juhtmestiku ise üle Icon_twisted
Mis puudutab formatikut ja andreid, siis neid kollitan ma seni kuni probleem kadunud... las õpivad siis ise ka.

Edit: tegelikult 400km sõitmisel see auto-rezhiimi kala oli ning temperatuuri seose udutuledega ma selle katsetuse lõpus avastasingi. aga mu fantaasia juhib mu sihukese järelduseni, et massiprobleem eksisteeris... aga see ei suutnud lolliks ajada ukse juhtplokki, mis muud kalad esile tõi. vahet pole millist plokk ta segaseks ajab, sümptomid, mis välja lööks oleks samasugused ilmselt nii või naa. can-võrgus ma arvan, et võibki möllata too plokk, aga alguse saab asi sellest, et midagi jookseb kuskil valesti.. ehk... ma ei tea, juhtmestikus midagi mäda.
Vasta
#32
Kas keegi salongi põhjamattide alla on vaadanud. Ega sealt vett ei paista. Kuigi see oli rohkem W211 masinate tüüpviga, võiks ka selle vea ära välisatda, et CAN-i magasiinid küljekarpises niiskust saanud ei oleks.
Välis temperatruur armatuurist vaadatuna ja Esi-Sammist vaadatuna ei ole kunagi üks ja see sama. Salongi kuvatakse korrigeeritud temperatuur. Seda hoitakse tihtipeale muutmata kujul, kuigi realne näit SAM-is on juba ammu midagi muud. See kõik selle pärast, et ei oleks liigset ülessalla hüplemist ja et ka kiirusest tulenev korrektsioon sisse viia. Võib olla tõesti seal mingi muu anomaalne kala sees , aga ma arvan, et natukene valedele jälgedele on see välis temp teid ajanud. Kas realne välisnäit koos udukatega jamab ainult seisva masinaga garaasis? Äkki on süü selle,et udutuli 55W lamp on võimeline paar kraadi selle anduri juures temperatuuri tõstma? Nad seal ikkagi väga lähestikku.

W203 ukse juhtploki tarkvara ei saa MB testriga uuendada. Selleks puudub võimalus. Uus tarkvara tähendab uuema numbriga plokki ostmist. Uue numbriga plokk tehakse aga selle pärast, et vanematel oli ilmselt ilmnenud mingid vead ja parendus on sisseviidud ka kindlasti riistvarale.
Me ei saa kindlalt väita ,et selle probleemi tekitab sulle ukse juhtploki tarkvara. See võib olla täiesti vabalt ukseploki protsessori riistvaraline kamm. Selline kirve meetodil juhtplokkide andmekivide programaatorites toppimine ja ülekirjutamine teab mis softiga ei saa kindlasti anda 100%
korrektset tulemust. Ja kust kohast see soft siis pärines. Kas nad ise kirjutasid parema softi. Ma kaldun arvama, et nad isegi ei tea, mida nad seal ümber kopeerivad. Kloonivad ühest teisse ja ongi kõik. Kas aga sellel toonoril ka uuem soft kuidagi riistvara muudatuste pärast teistsugune on. Seda meie enam ei tea. Seda teavad paarkümmend kutti valgete kitlitega Saksamaalt mis ja miks seal ümber on tehtud. Meie siin peame teadma ainult ühte. Kui on ploki viga, siis vaja panna uuem plokk, mis on ilmselt parem ja töökindlam. Ise ju oled sa samuti kindel, et sa ei saa olla kindel, et see remonditud plokk nüüd ikka korras on.

Lihtsalt infoks: Vanemal W203 ei tea, kuid kereuuenduse läbinud W203 KLIIMAGA on selline nüanss küll silma jäänud. Kui sõidad Kliima (AUTO) peal,,,vajutad (AUTO) maha,,,,seiskad masina ja käivitad mõne hetke pärast uuesti, siis on (AUTO) uuesti tagasi ise ilmunud. Täpselt samamoodi toimib ka vastupidiselt. Ühesõnaga auto arvab, et kuna sa ikka pidevalt sõidad ühes reziimis, siis ilmselt sa kogemata muutsid reziimi ja ta taastab selle sulle ise. Ma ei ole mõõtnud seda aega kui pikalt tuleb sõita, et ta võtaks selle muutuse omale uueks kohustuseks, kuid lühikeste distantsidega pidin ükskord mitu korda (AUTO) uuesti tagasi valima. Sama olen märganud ka käigukasti S/C (S/W) valikuga.

Vasta
#33
Ei see temperatuur ikka konkreetselt sõltub sellest lülitist. Sõites samuti. Arvasin ise ka algul, et okei... ehk nad on lähestikku ja annab soojust. Tegelt on aga nii: auto lukust lahti ja istun sisse, obaa, kruvib -3 pealt +4'le. Siis sinna jääb. Süüde välja autost minema, taas miinusesse. Samamoodi teeb kui ma näpin udutule lülitit. Ja mitte nii et vaikselt vaid koheselt 0,5 kraadi kaupa kruvib juurde, lülitan välja võtab jälle miinusesse.

Seega ainuke järeldus on, et kui vool juhtmetes jooksma hakkab, läheb asi lolliks. Juba puldist lahtitegemise peale ta reageerib. Nii või naa, enne kui talv läbi saab ju mu kallis kaaslane minuga mingiks ajaks hüvasti jätab, tahan ma sinu juurest korra läbi tulla.

Mis puudutab seda AUTO-rezhiimi uuemal jne, siis sama teema vanema w203'ga. Ma olen nagu MONK oma autos, kes märkab igat pisiasja. Sama süsteemi järgi mul ise suvalisel hetkel mingisugused funktsioonid ennast välja lülivad. Ma ei tea - ei ole ju nii, et tagaakna soojendus ennast mingi aja peale välja peaks lülima eksole? See ikkka on sees siis ta on sees. Sama siseõhuga ja muude asjadega. Ainuke asi, et istmesoojendus vist läheb küll ise 2. astmelt 1. peale mingit aega / soojuse saavutamist.
Vasta
#34
Tagaakna soojendus lülitab ennast kohe kindlasti ise välja. See suht suur tarbija ja ei lubata selle lõputult kütta.

Vasta
#35
Ja jälle täna toimetas asi kenasti - temp õige, udutuled ei mõjutanud. Samuti tänu sellele ei jooksnud kliimal auto-funktsioon maha jne. Kui need asjad kõik õiged on, siis ma olen suht kindel, et võin sõita kasvõi 2000km, see kala ei ilmne. JUHTMESTIKUS on mingi porno, raudselt...
Vasta
#36
Video temperatuuri kalast (seda auto-rezhiimi ise mahaminekut täna ei tabanud..):

http://www53.zippyshare.com/v/12315176/file.html

Kvaliteet on nagu ta on aga idee saab kätte - esialgselt näitab +4 kraadi (tavataks tal on 3kraadi reaalsest soojem..) - siis udukas sisse ja kerib, välja ja siis kerib tagasi.
Vasta
#37
Kas kohapeal seistes kerib ka kiiresti temperatuuri alla, kui udukat tõmbad, või on see ainult liikuva masinaga nii kiiresti muutuv?

Vasta
#38
Enamasti küll - praegu katsetasin siis keris miinusesse (-7), ehk siis keris alla. aga kui lülisin uduka välja siis tagasi ei kerinud (ülesse).

Vahel on nii, et ta ei uuenda tempi mitte mingil moel (ei sõites, ei töötava mootoriga,kui süüde sees) - see on tavaliselt kui sõidan maa-alusesse parklasse, garaazhi vms. See on isegi tavaline, sest nad kohanevad teine kord pikka aega. Siis ta natuke aegaon ja kerib jälle oma tava järgi õige tempi peale aga reeglipärasus on see, et alati 3 kraadi võrra soojem kui reaalne temp.
Vasta
#39
huvitav oleks teada, mis sellest teemast sai sul Voodoo ? Mul suht sarnased jamad.
Vasta
#40
Põhimõtteliselt ei saanudki midagi. Ma loobusin lihtsalt ja müüsin auto maha. Kõik mured jäid samaks v.a see, et temperatuuri kerimine sai korda. Seal oli mingisugune juhtmete kala (udutule ja tempi juhe olid kuidagi isoleerimata ja liiga koos vist, kui õigesti mäletan).

wdb240'ga jäi selles mõttes asi pooleli, et kahtlustasime kliimaainekoguse/kliimarõhu andurit (see oli ilmselt õhtal) ning võibolla ka päikesesensor (ei toiminud). Need ühendasime ahelast lahti kuid jama kestis edasi. Tavaliselt toimetas auto peale diagnostikas käimist mingi nädala korralikult ja siis hakkas jälle pihta. Eriti kuumade/päikeseliste ilmadega ning pikemalt autot kasutades.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 149 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,786 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 540 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 325 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 742 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 916 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 536 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,478 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne