Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 350td, 1997, w140 - Laskarpoiss
#1
Paneks kah siis siia ülesse oma esimese masuudipressi, siiani omanud suure kubatuurilisi bensiinimootoriga isendeid erinevaid, ka mb-sid.
Auto siis järgmine:

Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1997
Mootor: 3.5 TD (110 kW)
Kütus: diisel
Odom. näit: 3?? ??? km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat
Värvus: must met.


Turva- ja ohutusvarustus:

roolivõimendi
Signalisatsioon (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi


Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
elektrilised akende tõstukid 4x
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
katuseluuk (elektriline)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (ees, taga)
toonitud klaasid, topelt klaasid
kohtvalgustid
tagumine el. kardin
tagumised peatoed elektrilised

Sisustus

Must lagi
nahkpolster, must
elektriliselt reguleeritavad istmed 2x
istmesoojendused
nahkkattega rool
reguleeritav roolisammas, elektriliselt (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis (puitdekoor)
jalamatid (tekstiilist)


Audio, video, kommunikatsioon

stereo, ekraan ees (CD, MP3, DVD, Divx jne)
subwoofer 2x12 tolli "GAS"
käed vaba süsteem, mingi nokia (ilmselt 5110,6110 jne.)


Rehvid ja veljed

talverehvid 16 valuvelg orig.(lamell)
suverehvid 18 valuvelg


Tuled

xenon pooltuli
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor


Muu varustus

välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus

Esialgu üks pilt kah, mis pole küll minu tehtud, varastasin eelmiselt omanikult, loodan et ei pahanda, kui ilmad ilusamad ja auto puhas, teen juurde mõned, ka seest.

[Pilt: _mS350td.jpg]


Auto siis vaikne ja ei kolise, paar aastat tagasi üle värvitud eestis, mustaks, ennem olevat sinine olnud, kuid on värvitud ka kapoti alt ja uksed jne. et ühesõnaga sinist värvi pole ma kusagilt leidnud.
Masinal on ka mõned mured, nimelt on uimane kuidagi liialt, sellega tegelen veel.
Algul ka koledasti lonkas ja tossas, sellest sain lahti, vaatasin üle vaakumeid ja igast pistikuid puhastasin kapoti all, nüüd ei tossa niipalju.
Pühade ajal vahetan veel õli ja filtri ja küttefiltri. (Kas küttefilter võib auto uimaseks muuta? kui on must näiteks, eelnevalt oli sellega ka sinisega sõidetud)
Muud nagu ei oskagi lisada esialgu, juhiiste nahk on katki natukene, roolinahk on uus pandud hiljuti, ja kõrvalistuja ukse klaasil on välimine klaas katki, õnneks sisemine terve, kuid tuleb vahetada ikka, kole niimoodi. Taga akna soojendus ei tööta, nupp on imelik konsoolis kohe, midagi on seal tuksis igastahes.
W140 350td 97a.
Vasta
#2
su juttu lugedes tundub mulle, et peaksid turbot kontrollima.
Vasta
#3
(13-12-2010, 03:29 AM)joristaja Kirjutas: su juttu lugedes tundub mulle, et peaksid turbot kontrollima.

Ma isegi kahtlustan turbot, sai laupäeval nende vaakumitega jännatud, autol tuli jõud tagasi, paar vaakumit oli lahti, ka see mis läheb sealt tule ja õhufiltri korpuse vahel olevatest klappidest turbosse, kuid turbo paistab sealt altpoolt jube õline olevat, se ei tohiks nii olla, aga nüüd liigub kõvasti paremini, kuid hakkas ka musta ajama kiirendusel ja kohapeal käies hakkas nagu ka ajama sellist sinakat ja haiseb rohkem kui ennem, ning tühikäik pole nii ühtlane. Eks peab ikka kellegile targemale näitama, oskab vaadata mis ja kus ja kuidas. Jõulude ajal kodumaale autoga, siis äkki saab kellegi juurde jutule.
W140 350td 97a.
Vasta
#4
Hmmmm, 1997 ja 350 TD? Rolleyes

Nende tootmine lõppes ju 1996, siis tuli 300TD

S 350 Turbodiesel 03/1994-08/1996
S 300 Turbodiesel 06/1996-08/1998
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Vabandan, allkirjas oli viga, parandatud nüüdseks. Aga jah olen ka vaadanud netist et 350td 96 viimane, kuid passis on esmane registreerimine 97a. ju siis äkki müüdi se isend 97 aastal, või on kusagil keegi auto vahepeal aasta nooremaks vuffeldanud. Minule vahet pole olgu või 87a. pole kunagi omale aastaarvu ostnud, olen ikka ostnud auto mis meeldib. Aga se selleks, terased silmad ja mõistus siin ma vaatan inimestel, midagi ei jää kahesilma vahele, se on hea.
W140 350td 97a.
Vasta
#6
Pildil on küll 5+ vene maffia Mercedes-Benz. Väga ilus. Jõudu ja jaksu temaga Thumbsup
E55 AMG
Vasta
#7
Täna siis avastasin et peale kiirendust gaasipedaal põhjas 20km/h kuni 80km/h kiirenduse ajal tuli ikka päris palju tomu tagant, sellist tumedamat, ja peale seda u. 10km sõitu rahulikult 70 - 90 km/h tuli ikka veel tomu tagant (nüüd juba heledam, sinakas hall), peeglist paistis igastahes, vahet pole kas andsid gaasi juurde või ei andnud, ning siis pikkamööda kadus ära. Nüüd ka küsimus, et kas se viitab et turbo on surnud? Kui jah, siis palju maksab ja kust saab uue, või kasutatud korraliku.
W140 350td 97a.
Vasta
#8
Selliseid vigasi ei saa diagnoosida foorumis. Käi kusagil korralikus kohas oma autot näitamas.
Enamus kohtade kohta olen nii head kui halba kuulnud, kuid ainult Karla kohta pole peale roppuste midagi kosta olnud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
kuigi kõik viitab turbole, peaks ikkagi kuskil asjalikus töökojas ära käima.
ja kui ongi turbo õhtal siis enne uue ostmist (õigemini uut sa nagunii ei osta)
võta vana maha ja uuri milles asi. üldiselt päris mõistlik on lasta renoveerida (kui saab)
sest kui lammarist või siit foorumist töötava kuid pmtl. sama vana turbo ostad siis võib ka see
varsti p...e minna.
Vasta
#10
(15-12-2010, 12:33 AM)joristaja Kirjutas: kuigi kõik viitab turbole, peaks ikkagi kuskil asjalikus töökojas ära käima.
ja kui ongi turbo õhtal siis enne uue ostmist (õigemini uut sa nagunii ei osta)
võta vana maha ja uuri milles asi. üldiselt päris mõistlik on lasta renoveerida (kui saab)
sest kui lammarist või siit foorumist töötava kuid pmtl. sama vana turbo ostad siis võib ka see
varsti p...e minna.

Palju maksab uus turbo? paljuga saab kasutatud? palju maksab renoveerimine?
W140 350td 97a.
Vasta
#11
(15-12-2010, 06:10 PM)laskarpoiss Kirjutas:
(15-12-2010, 12:33 AM)joristaja Kirjutas: kuigi kõik viitab turbole, peaks ikkagi kuskil asjalikus töökojas ära käima.
ja kui ongi turbo õhtal siis enne uue ostmist (õigemini uut sa nagunii ei osta)
võta vana maha ja uuri milles asi. üldiselt päris mõistlik on lasta renoveerida (kui saab)
sest kui lammarist või siit foorumist töötava kuid pmtl. sama vana turbo ostad siis võib ka see
varsti p...e minna.

Palju maksab uus turbo? paljuga saab kasutatud? palju maksab renoveerimine?

Uus vist oli 14000, mõni aasta tagasi.
Vasta
#12
lesven.ee

Sander
Varuosad
Telefon: (+372) 58 22 8006
E-post: sander@lesven.ee
Vasta
#13
Nonii, nii kauaks seda luxust ja mugavust oligi siis, täna Helsinkis keha 3 peal sõites üles mäge viskas tagant sellise tossu välja et teised keegi enam sõita ei näinud vist minu taga, sai kohe parklasse pööratud ja asja uurima hakatud. õli oli kadunud, ka kapoti alune oli sisselaske poolt õline ja õlivarras oli nagu ylesse tõusnud, mootor puterdas ja jõudu polnud. Sai uus õli sisse ja käima, tossas niimis jube, selline hele hall või isegi valge toss, käis võib olla pool minutit, siis jätsin uuesti seisma, käies kontrollisin veel et karteris survet ei ole. aga kusagilt keskelt mu sumps natuke lekib vist ja seal suur õli loik all, jälle läks 5 liitrit sisse umbes. Kui ma nüüd õieti aru saan siis vist andis nüüd turbo lõplikult saba. Kahtlustasin et kolb puru, kuid siis peaks ka surve karteris olema ju, kui ma ei eksi. siis kui tossu välja viskas, siis gaasi andes oli väga imelik kõrin kah kapoti all. Sai siis auto nööriga siia koju veetud, Neutrali peale käik ja 50km/h, ilmselt sama teema ka jõulude aegu sadamasse minekuga.
W140 350td 97a.
Vasta
#14
Minu poolne kaastunne igaljuhul. Aga ju ta ikka andis sulle kogu aeg märku et midagi on ikka väga peeti minemas varsti. Või teadis seda isegi eelmine omanik. Aga teed korraliku remondi mootori poolele ja usun et sõidad kaua kaua selle tangiga.

Edu igal juhul.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
Jep, hoidke oma W140-eid-selliseid mersusid enam ei tehta. Tallinnas siis Lesvenisse uuringuteleThumbsup
Vasta
#16
(16-12-2010, 12:20 AM)nostromo Kirjutas: Jep, hoidke oma W140-eid-selliseid mersusid enam ei tehta. Tallinnas siis Lesvenisse uuringuteleThumbsup

Nojah, hakkan nüüd uut turbot otsima, kellegi vana, äkki leiab mingi heas korras ja saab veel lasta üle taastada, kuigi kaalun ka päris uue turbo soetamist, eks annan teada mis seis on sellega, õnneks on mul isal selline remonditöökoda eestis, kuid kõigepealt tuleb selle masinaga eestisse jõuda. seda ilmselt 23 detsember alles, seni aga otsin siis turbosid ja asju. Autot maha kanda ei ole kindlasti plaan, pigem teha täitsa korda nyyd kõik asjad ja siis sõita sellega kaua kaua, sest raha mis sinna sisse nüüd minema hakkab on ilmselt nii suur et seda müüa pole enam mõtekas üldse kunagi.

Olen avatud pakkumistele. Kõiksugustele.
W140 350td 97a.
Vasta
#17
(16-12-2010, 12:20 AM)nostromo Kirjutas: Jep, hoidke oma W140-eid-selliseid mersusid enam ei tehta. Tallinnas siis Lesvenisse uuringuteleThumbsup


Nii, vahepeal siis niipalju muutunud selles olukorras, et auto on toimetatud eestisse ja sealt edasi "lesvenisse", seal asjatundlikud mehed vaatavad asja üle, et milles siis viga lõplikult seisneb. Siis saab vastavalt olukorrale ja rahakotile tegutseda. Loodame parimat.
W140 350td 97a.
Vasta
#18
Sai kah täna oma auto jälle sõitma, käis lesvenis remondis ja viga oli plokikaane tihend, esimese silindri ja ketikoja vahelt puruks. nüüd auto taas sõidukorras, kuid süüte sisse keerates ei sütti eelsüüteküünla tuli, kuid peale käivitamist hakkab põlema, ning põleb paarkümmend minutit. Tüükojas vahetati üks küünal ära, mis keerati puruks, ei tea mis seal siis nüüd valesti läks, eks hommikul paistab kas käima läheb üldse.

Remont koos juppide ja tööraga: 518 €
W140 350td 97a.
Vasta
#19
Autol on üks viga ikkagi veel küljes lisaks sellele eelsüüteküünalda asjale. Nimelt kui lähen autoga sõitma, siis mingiaeg on minek hea, kuid kui natuke sõita kaob minek ära, nagu turbo oleks tagant ära. Kui masin nüüd korra seisma jätta ja uuesti käima ja sõitma, siis liigub jälle mingiaeg ilusti reipalt. Kusagil siin foorumis oli sellest jamast juttu, kuid ei leia, milles on viga ja kuidas seda remontida? Turbo olevat iseenesest norm korras, väike normi piires lõtk pidavat olema muidugi, kuid väike.
W140 350td 97a.
Vasta
#20
Minu arust oli indreku diisel punnil kunagi sarnane anomaalia. Äkki indrek vastab mis temal sellist anomaliat tekitas.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,638 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,840 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,600 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 13,169 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,569 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,381 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,004 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus djmaq 7 6,162 21-03-2020, 04:48 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,399 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne