Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Evol vedrustus n.ö. puudub . Selle asemel on 4*nivoo, vedrud on küll mingisugused olemas aga nendel on nivood toetav roll, kui nivoo ära kaoks siis oleks masin põhja peal.
Mida ma olen vaadanud ja mida kasutatakse-kiidetakse on H&R komplekt mõeldud just evodele. Tavaline kit jääb koopa äärtega kõrgeks.
Tellimisel tuleks kindlast märkida, kas evo(sinul siis evo variant) või tavaline 16v.
1.Rennen-NR-NS RSG-32-614-1/1: pure race kit for endurance racing, Set up Nürburgring Nordschleife
front spring with 320N/mm, rear spring with 220N/mm
2.Rennen-NR-NS RSG-32-614-1/1-V: pure race kit for endurance racing, Set up Nürburgring Nordschleife, damping force adjustable also
front spring with 320N/mm, rear spring with 240N/mm
3.Rennen-GP-Kurs RSG-32-614-2/1: pure race kit for circuit raing
front spring with 380N/mm, rear spring with 280N/mm
4.Rennen-Slalom RSL-32-614-1/1: pure race kit for slalom races
spring with 380N/mm, rear spring with 220N/mm
The set-up of the springs and the shocks is different in all kits and choosen for the matching race
Kõrguselt jääb selline:
Postitused: 40
Teemad: 3
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
kas sa nende hindasid kah oskad öelda? Mind huvitaks variant 2. eelkõige. Äkki teeme ühisostu?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tehke, tehke, saate hea ale
Hinnad teada, valitud seltskonnale.
Postitused: 40
Teemad: 3
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Köhi siis palun numbreid...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jaanil äkki on lihtsam neid hindu leida, kohe ei leiagi.
Eriti selline kataloogikaup pole, tuleb teada, mida küsida ja tehakse tehasetellimus.
Ca 1100 EUR`i vist oli lett, kui õigesti mäletan.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
09-09-2010, 07:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2010, 08:26 AM ja muutjaks oli python.)
Kunagi oli vist nii:
1. ca 1300.-e
2. ca 1800.-e
1. ja 2. on sisuliselt samad, lihtsalt amordi regulli ees tuleb 500 juurde maksta. Nagu ma aru saand olen siis nendega tänavale enam asja pole, selleks on H&R cup kit
mis oli vist sinna 600.-e tuuri. Kas sede evodele ka on ei oska öelda. Pmst võib Hents neid hindu ju uurida, mind huvitaks nr. 1 variant..
Link kataloogile: http://www.h-r.com/includes/download.php...rwerke.pdf
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Mõtlesin, et vaikselt võiks hakata nokitsema ka selle auto kallal. Viimased 1,5 aastat praktiliselt seisnud ning minu käes nüüdseks kokku üldse ca 3 aastat, seega aeg oleks esimene hooldus teha . Sain kokku väikse nimekirja mis eelmisest korrast katki ja mis oleks vaja niisama vahetada. Siiamaani mis peale toomist vajas vahetus oli ainult mootori padi, rooli amort ja genekas, kuna sinna oli mutter sisse pudenud ning midagi ära lühistanud. Seekord vajaks vahetamist õlid, filtrid(õhu, õli, kütuse), küünlad, ühe õõtsa poldid, alumiste õõtshoobade komplekt(läbi pole aga siiski), summuti tripid(b-varuosa kestab ainult aasta), õlirõhu andur, siduri peapump(mansetid on seal juba vahetatud aga see ei aidanud), kasti kulissi remondi komplekt.. midagi oli vist veel aga hetkel ei meenu. Need asjad siis enne, kui midagi suuremat muutma hakkab.
Vahetatud sai kasti hoovastiku puksid, kuna tagumised olid päris ära lagunenud siis oli käiguvahetus ebatäpne. Panin prooviks pronksist, kuigi kasti poolsed puksid mulle eriti ei meeldi sellise variandiga. Kummi puks on soonega ja seisad seal kindlalt paigal, kuid see metallist osa on kahepoolne ja pressitav.
http://img20.imageshack.us/img20/7458/img2759yo.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/8629/img2760r.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/594/img2761z.jpg
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mina vahetasin enda 16v (endine pythoni suitsuhõbedane, mis teema alguses figureerib) kulissipuxid ka pronxpuxide vastu ja siiamaani olen väga rahul. Igax juhux panin mõnele puxile ka tilga liimi, et paremini kulissis püsix. Pole küll hiljuti auto alla vaadanud, kuidas need puxid seal praegu on, kuid käiguvahetus on küll täpsem kui enne (kui mitte arvestada lahtist käigukangi nuppu ja õhtal sidurit, mis vahel käiguvahetust pärsivad).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Aga pronkspuksid ju iseenesest teevad oma tööd hästi? Lihtsalt näevad sellised imelikud välja
Laagriliimi peaks vahele panema
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Jah, need on ok, täpselt vajaliku mõõduga.
Lisaks sai vahetatud tagasilla raami puksid Delrini materialist valmistatud omade vastu. Esialgu küll ainult esimesed, vanade tagumiste eemaldamiseks ning uute sissepressimiseks peab mingi abinõu mõtlema. Muidu väga asjalik lahendus orig. kummi asemele.
http://img716.imageshack.us/img716/7664/img2763s.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/2561/img2767gp.jpg
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
(28-11-2010, 07:17 PM)python Kirjutas: Jah, need on ok, täpselt vajaliku mõõduga.
Lisaks sai vahetatud tagasilla raami puksid Delrini materialist valmistatud omade vastu. Esialgu küll ainult esimesed, vanade tagumiste eemaldamiseks ning uute sissepressimiseks peab mingi abinõu mõtlema. Muidu väga asjalik lahendus orig. kummi asemele.
http://img716.imageshack.us/img716/7664/img2763s.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/2561/img2767gp.jpg
kust said? mis maksid? mõlgutan ammu mõtteid, et punnsilmale mingid jäigad puksid sinna leida ja panna. ja ette õõtsadele?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(28-11-2010, 10:50 PM)hents99 Kirjutas: www.elbe.ee
Tore et oma lehe taas üles saanud oled.
Ma võtan sinuga varsti ühendust mõningate osade asjus.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
31-12-2010, 02:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2010, 02:31 PM ja muutjaks oli python.)
Vahepeal polegi suurt midagi juhtunud, saabus esimene väike osa asju hoolduseks, Jaanuaris peaks ülejäänud tulema.
http://img31.imageshack.us/img31/9862/img2769u.jpg
Takeruduseks sai abirihma pinguti eemaldamine, seda hoidvat polti polnudki võimalik keerata, seega tuli selle detaili seest välja puurida ning paigaldada uus puks koos vindiga. Selle detaili eemaldamine eeldas ka tööriistade värskendust.
http://img210.imageshack.us/img210/1058/img2772h.jpg
Vana masina remondi rõõmud:9, enne iga mingi osa vahetamist tuleb veenduda kui suures ulatuses muid klambreid ja muud mudru vahtada
http://img221.imageshack.us/img221/8240/img2773q.jpg
Head aastavahetust kõigile!
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ma tõin selle 2007 Belgiast,Kuldaril on nõks teine ja peaks olema siiani tema käes.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kuldaril jah 2,5 16V ja see alles, ootab kevadet.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Äge on see evo ikka, teha on veel aga lahe et auto vaikselt areneb. Äkki saab see aasta rajale ka.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Natuke OT - kus asetseb selline auto omadega kui võrrelda teda rullnoka m3'ga? On m3 oluliselt agressiivsem, sportlikum jne?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Eks nad (M3 vs 16V, mitte nii väga EVO) olid omal ajal nö konkurendid.
EVO on erimudel, tehti ju mingisugune 5xx? tükki vaid kokku.
Infoks teistele, et tänu Jaani EVO`le võime me (Eestis) üpris uhked olla 16V mudelite maailmas, sest näiteks Rootsis, kus 16V tuunijad on päris kõval tasemel, pole mitte ühtegi EVO I ega ka vist EVO II mudelit.
|