Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Tere!
Plaanis on soetada majja üks SUV sõiduautode kõrvale, mis oleks sitke ja nobe tee peal sõites, seega ongi silmapiiril nende 2 vahel valida: G55 AMG v Range Rover 5.0 S/C
Vend omab RR Vogue ja see on vägagi mugav auto teel. G-klassi osas kahjuks puudub kogemus, pole sees kunagi istunud, aga muidu tundub tegu olevat stiilsema masinaga.
Kui keegi on istunud mõnes G-s, eriti AMG, siis võiks kommenteerida mugavuse koha pealt.
Aitäh abistamast ja kommentaare jagamast!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Siin teemas suht palju juttu G klassist:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21058
Otsinguga peaks veel nii mõndagi huvitavat leidma.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 81
Teemad: 22
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
olen sõitnud G55 AMG-ga ühe päeva ja pärast oma autosse istudes(CLS) oleks nagu orgasmi saanud. AMG on muidugi võrreldes muude G-dega jäigem, kui tavavedrustusega G-ga tekib ühes teatud kurvis, mida pidevalt sõidan selline vedel, kerge küljelevajumise tunne, siis AMG-ga seda ei olnud, samas AMG jäigema vedrustuse tulemus oli see, et sõites mõni aasta tagasi Suur-Sõjamäe tänaval, millal see kehvemas seisus oli kui täna, plagisesid hambad piltlikult suus ja kael ilmselt väsiks kehvemat teed sõites ära päris kiiresti. Välimuselt väga ilus auto minu meelest ja hääled ja minek olid ka väga head, aga iga päev ma sellega sõita ei tahaks, pühapäeviti või üle nädala pühapäeviti ehk. Suur ja raske auto, natuke nagu veokaga sõita, rool on üpris raske, Range Roveriga kogemus puudb, küll aga Range Rover Sport´iga siin on vähe võrrelda, see ikka oluliselt lähemal sõiduautoga sõitmise kogemusele kui G, Range Rover Sport on sõidumugavuselt samas kandis X5-ga, ma ütleks.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Aitäh enda kogemuse avalikustamise eest.
RR Sport on välistatud, väliselt on tava RR-ga võrreldes üpriski inetu masinaga (seda minu jaoks).
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Lähtuda tuleks sellest, et G klass ei olegi mõeldud tee peal sõitmiseks ja kõik saab selgeks
G klassi tuleb osata mõista, siis saavad asjad klaariks. Kas see mõistmine tuleb teda omades või kaasasündides või puudub täielikult, sõltub juba omajast/pidajat.
On inimesi, kellele meeldivad kiiksuga asjad ja seda on G täielikult, eriti G55 Kompressor oma 500HP, kuna lihtsalt mõttetumat kooslust ei saa olemas olla
Range Rover Sport kole võrreldes tava RR-ga?
Tava versioon on minu silmis jälle väga mannetus võrreldes Spordiga, Spordil on sisu, tavaliselt mitte.
RR Sport platseerub välimuselt minu silmis G klassi järele kohe, X6 on ka ilus tegelt.
On keegi nende pidamisega kokku puutunud ka (RR Sport siis)?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Vot, siin ongi individuaalne maitse mängus. X6 on minu arust ka jube kole auto (ka minu tuttavate arust, selline noorema kasutaja esindaja), samas X5 (ka uus) väga kena.
RR foorumis ollakse ka meelt, et tavaline on tavaline Sportist kenam, ka interjööri osas. Eriti 2010 mudel.
Aga noh, kõik on maitse küsimus.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
G55 on üks ütlemata badass pill ja ma ei võrdleks teda millegagi, kui on isu seda osta siis lihtsalt tuleb see ära teha (minu tuleviku missioon ). Paberil on RR kindlasti mõttekam samas.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Range rover kasutab bemmi tehnikat. Mina vaataks GL poole kuigi olen kuulnu negatiivset selle auto kohta.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
http://www.lincah.com/2010-brabus-mercedes-benz-g-v12-s
See Brabus on ikka väga ilus pakett, aga kindlasti ka nagu eelpool mainitud, paneb teel hambaid kokku klabistama?
Silberuto vist Brabuse vahendamisega ei tegele?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kui rahas pole küsimus siis Brabus haukab AMG-sid hommikueineks 1320Nm ja 4.3sek teevad tast ju maailma kiireima SUV. See uuem oli vist midagi 400k euri. 23" veljed 35 profiiliga rehvidel loomulikult õudukas Eesti teedel.
Mis aga G55 AMG puutub siis hetke soodsaim variant: http://www.auto24.ee/used/775492
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
400k eurot on ikka väga väga palju ja eelarvest suure kaarega eemal.
Aga muidu otsin ikka uut masinat, G55 AMG liigub uuena seal 2 miljoni kanti, enne sai uuritud. Ja too RR Supercharged ka.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Miks mul on karvane tunne, et teema algatajal jõulude ajal igav ja mõtles "nalja" teha?
Tema profiil küll eriti usaldusväärne pole, tsiteerin olemasolevaid autosi:
W221 S550; W200 S63 AMG
Päris huvitavad mudelid, tutvustad meile ka? Ma pole näiteks W 200 oma silmaga näinud, ausalt öeldes pole kuulnud,
et üldse toodetakse.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
25-12-2010, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2010, 01:30 AM ja muutjaks oli maiasmoos.)
Väga vabandan, W220 oli mõeldud. Täpsemalt öeldes just antud masinaga ma sõidangi, uuem S asub hetkel Soomes, täpsemalt Lapis. Olen praegu ka Idas siin.
Ja kui asja usutavamaks teha Teile, siis W220 sai kasutatuna ostetud.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Aga savi, võta see g55 ära ja tee pilte ja postita siia ja...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Folkloori jätkuks: G55 on madalam kui tava G, sillad on veidi teised. Maastikul ei ole sellega niipalju asja kui tava G, kuigi ka madaldatuna teeb ta paljudele silmad ette.
Minu arvates on G55-ga kiiresti sõites selline ümbermineku tunne. No ta ikka liigub suht hästi, on jäigem kui tava G, kuid ikkagi õõtsub piisavalt värdjalikult suuremal kiirusel (130 km/h). Sellise hooga kuhugi viletsamale teelõigule sõites (näiteks teada-tuntud kuulsad lipp-lapipeal Eestis asfalt) viib ikka vägisi vasakule-paremale. Samas keresse need tee ebatasasused nagu ei tule ja see loobki illusiooni, et pill on teele liimitud - ei ole.
Kui endal niipalju raha oleks, siis võtaks diisliga G400 või G270. Ja kui raha veel üle jääb, siis G55.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ma siis küsiks veel, et mis auto see on : W221 S550?
Meibi ma olen ajast maha jäänud ja pole kõigi uute mudelitega kursis, kuid S550......
Kui just sul juba pole näiteks sebitud järgmise aasta USA turule mõeldud mudel:
http://www.mbusa.com/mercedes/vehicles/e...odel-S550V
No ei tundu see teema usutavana, seda enam, et kunagi oli siin foorumis üks teada-tuntud kodanik kellel kõik uhked autod Soomes just olid.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
Pole nüüd mõtet trollima hakata, Karl. Tegu on faceliftiga, mida sa näitad. S550 tuli USA turule juba 2006 koos uue S-klassiga.
Tsitaat:The first W221 model released in North America and Japan was the S550 (called S500 outside North America and Japan)
Tavalised shotid erinevatest filmidest, kus on S550 jäädvustatud:
http://imcdb.org/vehicles.php?make=Merce...clModel=on
Ja seda ta mul ongi, USA spec.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Sama meelt R129 ja hetke A24 parimad pakkumised igas mudelis:
G270CDI 2002 390k (ühtlasi ka ainuke pakkumine):
http://www.auto24.ee/used/786222
G400CDI 2001 370k hõbedane:
http://www.auto24.ee/used/777332
G400CDI 2002 460k must:
http://www.auto24.ee/used/757461
G55 AMG 2005 765k:
http://www.auto24.ee/used/775492
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Pane siis ikka mõni pilt ka oma pillidest, kus nummer ka näha
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Dec 2010
W220 mul siis (pilt tehtud ~3a tagasi):
|