Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560_SEC, 1991
#41
Blue Chip Kirjutas:Kas see SEC on H&R vedrudega madalamaks lastud või lihtsalt ring maha lõigatud?

Tegemist on Lorinseri madaldusvedrudega.
Tänud Hents, saingi värskemaid pilte sellest autost, viimased on vist mingi 2-3 aastat vanad.
PS, tsekkige galerii esimest kahte fotot, w126 shampanje värvi SEL`i katust... Icon_cool ....100% eritellimus tehasest.
Vasta
#42
mis see nüüd valgeks värvitud ?
Vasta
#43
Risustan veic teemat, vabandused ette.
Mis nendesse madaldussarjadesse puutub, siis mul on kogemused SACHS Sporting (jah, ongi selline naljakas nimi, mitte sport-styling) ja need kogemused olid jube head. Ilusti madalal ja perfektne jäikuse/madaluse suhe. Paar aastat tagasi tõi neid komplekte maale endine Autopartner. Ühe C126 all oli ka (ilmselt Lorinser) madaldussari , kuid see jättis väga soovida.
Ja millest ei kiputa aru saama, on see, et nivoovedrustus ja "sport"vedru ei käi kokku. Kui madal/jäik vedrustus siis tuleks sellest loobuda, muidu paneb "pee" täiesti oma teemat.
Kõrgus on maitse asi, kuid jah, SECi puhul on originaalvedrustus veica liiga "läbivajuv", mida sedaani puhul eeldada saab ja peabki.
Just see, et nivoo saavutab selle, et kiirendades ja pidurdades on auto pikkisuund kogu aeg horisontaalselt paigas, kuid kurvides kipub häirivalt läbi vajuma.
Vasta
#44
Mina proovin kindlasti H&R`i madaldusvedrusid koos B6/B8 amordiga, kui kunagi SEC`i saan. SEC saab olema tavavedrustusega, mitte aretatud comboga. Olen kuulnud, et juhitavus paraneb oluliselt, samas ei ole ka väga kart, aga need netikommentaarid muidugi reaalselt asju ei seleta ja inimestel väga erinevad nägemused.

Ralak`i SEC näeb tõesti päris hea välja sellise kliirensiga.
Vasta
#45
Hea tähelepanek Rolz, need Lorinserid avastasin alles sellel kevadel pidurikettaid ja klotse vahetades. Madalad vedrud on ainult esimesed, pehmus on siinjuures ligilähedane originaalidega, sestap ka ei osanud alguses midagi säärast kahtlustadagi mis all on, arvasin lihtsalt auto nina vajunud olevat. Juhitavus ja kõik muu selline on bro, seega polegi midagi häirivat ning pill "hoiab" päris hästi.

To pauk: ei ole valge, ent meelsasti omandaks kõrvale ka ühe lumivalge
Vasta
#46
Privet!

Harawo sto soobwil nam takuju novostSmile. Skolko obowlas raztomowka na mers?, esli ne secret Smile
Vasta
#47
(29-11-2010, 06:16 PM)HotPapa Kirjutas: Privet!

Harawo sto soobwil nam takuju novostSmile. Skolko obowlas raztomowka na mers?, esli ne secret Smile
Растаможка обошлась около 8500 EUR через знакомых таможенников.
Но машиной очень доволен, правда до идеала ее еще делать и делать..
(29-11-2010, 06:16 PM)HotPapa Kirjutas: Privet!

Harawo sto soobwil nam takuju novostSmile. Skolko obowlas raztomowka na mers?, esli ne secret Smile
Кстати, я хотел купить вот этот автомобиль http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=8631
но не успел... Это Ваш?Icon_smile
Vasta
#48
Da bql takoi epizod, nu prosta neuspeli Smile
Vasta
#49
Posdravljaem Smile A tsem bõl problem sto temperatur bõl tak bõsokii v dvigatele? Termostat ili nasos?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#50
(29-11-2010, 06:58 PM)Rolz Kirjutas: Posdravljaem Smile A tsem bõl problem sto temperatur bõl tak bõsokii v dvigatele? Termostat ili nasos?
Проблем было несколько:
1) Термостат
2) Муфта вентилятора охлаждения двигателя
3) Охлаждающая жидкость вытекала через треснутые шланги, которые подходят к радиатору печки (для замены радиатора печки и шлангов пришлось полностью разбирать переднюю часть салона)
4) Основной радиатор
Vasta
#51
Toze pozdravljaju Big Grin
Bõla moja milaja Smile))

*Kaege ja imestage kuidas hind tõuseb, tänu...
setud sõitsid seciga
Vasta
#52
(29-11-2010, 09:03 PM)ralak Kirjutas: Toze pozdravljaju Big Grin
Bõla moja milaja Smile))

*Kaege ja imestage kuidas hind tõuseb, tänu...
Ya tak i ponyal) A pochemu prodali takuyu krasotku, esli ne sekret?

Vsem spasibo) Cherez mesyaz, posle restavracii vylozhu novye foto)Icon_rolleyes
Vasta
#53
Pervõi hozain Estonjiu bõl moi rotsvinik, vmeste hodili kupit, iz Germaniju po mojemu privezli.

Horosaja masina, ehh kak ja etovom jehhal! Icon_lol

Jesli budes esjo kartinki sjuda postavit, delai tsut po mense kartinki.
Jesli internet medelnõi kak bõvajet, nje okrojet bolsije.
Marek peredelal eti kartinki sto uze tõ postavil, ja naprimer ih vobsee nje videl.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#54
Vlad privet,posdravljaju s pokupkoi,nakonec to tebe poluchilos ego vqveztiEusa_clap
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,616 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,285 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,644 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,162 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 145,130 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  500 SL, 1991, R129 R129 126 143,271 27-05-2011, 09:15 PM
Viimane postitus: R129
  300 e w124 1991 koorti 16 14,112 24-03-2008, 04:30 PM
Viimane postitus: koorti



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne