Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 e220 cdi 99a külmkäivitus
#1
Tere

Mure järgmine. jaanuarist hakkas pihta selline pull, et auto homikuti käima ei lähe. (esimesel käivitamisel korra turtsatab ja siis on vaikus). Kui ilmas soojemaks läksid kadus probleem ära, aga nüüd jälle tagasi, isegi kui keset päeva kui päike peale paistab külmalt käima ikkagi ei saa.
oma juurutamisega olen jõudnud sinnamaale, et küte vajub alla.
Küsimus, kas äkki on sedasortti autodel äkki mõni tüüpviga kusagil(näiteks kindel tihend lakkab mingil ajal töötamast)?

Enne jamade algust panin tähele, et peale auto suretamist surises(visises, undas vms.) auto kapotiall mõnda aega midagi, varem sellist asja ei olnud. Kas see võib asjaga seotud olla??

On ehk kellelgi sarnane viga olnud ja oskate tarka nõu anda. ei taha kogu küttesüsteemi ka läbikammima hakata et viga leida.

Tänud ette!!
Vasta
#2
Surisevad või undavad ilmselt turbo ja egri juht klapid, mõned väidavad, et siis vajavad varsti vahetust, teised jälle, et see on normaalne ja peabki nii olema. Hääl teevad nad nii kaua kuniks vaakumit jätkub.
Vaata kas diagnostis näitab mingit viga, kui ei lase pihustite tagasi voolu mõõta, võibolla on tagasivool nii suur, et starteriga ei jõu pump piisavalt ette anda ja käivitus luba ecu poolt ei anta.
Aga see on vaid oletus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(20-04-2010, 08:56 PM)laf1247 Kirjutas: Ma pakun, et mingi vaakumvoolik on kondensi täis ja külmaga külmub kinni.

Kuna ka 10 kraadi soojaga on sama jama,siis ei saa jässe minna.
(20-04-2010, 09:04 PM)Laur Kirjutas: Surisevad või undavad ilmselt turbo ja egri juht klapid, mõned väidavad, et siis vajavad varsti vahetust, teised jälle, et see on normaalne ja peabki nii olema. Hääl teevad nad nii kaua kuniks vaakumit jätkub.
Vaata kas diagnostis näitab mingit viga, kui ei lase pihustite tagasi voolu mõõta, võibolla on tagasivool nii suur, et starteriga ei jõu pump piisavalt ette anda ja käivitus luba ecu poolt ei anta.
Aga see on vaid oletus.

oskad äkki soovitada, kus sellise peenmehaanikaga tegeletakse?


Lisan veel juurde, et kord läheb pikema käiamisega ise tööle, teinekord kui ei raatsi käiata, siis läheb eetriga, niikui aurud mootori jõuavad(käivitamisel tuurid tõusevad) läheb paari ringiga mootor normaalselt tööle.
Vasta
#4
Kunagi, t.diisel mitsu jamas täpselt sama moodi ja vigane oli üsna vähe peal olnud kütusefilter, lasi lihtsalt kütusel tagasi voolata. piisas filtri vahetusest.

Ära õukat liiga tihti anna, mootor harjub ära ja lõpuks ilma ei saagiNod
Vasta
#5
Sõbrad eestkõnelejad !
Peale mootori suretamist normaalne,kui turbo v egri väike hääl kostub.
NB!! Hr madis368 - eeter on õhulugeja surm Icon_cool
Kas kütte hais on üleval ? .. vaata peale ja maha voolu .. seal all kummitihendid,mis murenevad ning sealt saab palju õhku peale(st küte vajub alla ja pump ei jõua üles lüüa) ja ei käivitu .. ei aita sind eeter,täkk ega muu ime.
(20-04-2010, 09:43 PM)punnsilm Kirjutas: Kunagi, t.diisel mitsu jamas täpselt sama moodi ja vigane oli üsna vähe peal olnud kütusefilter, lasi lihtsalt kütusel tagasi voolata. piisas filtri vahetusest.

Ära õukat liiga tihti anna, mootor harjub ära ja lõpuks ilma ei saagiNod


Filter hoidis kütet kinni ??
Õukat?? .. et ära tõuka autot,et harjub ära sellega ja pead ka edaspidi mäe peale parkima ??
Vasta
#6
kas peale seda kui mootor tööle läheb ka pöörded veidi kõiguvad?
kui jah siis kütuserõhu klapp ei suuda õiget rõhku hoida.
Kurjajuur
Vasta
#7
(20-04-2010, 09:55 PM)andres23 Kirjutas: Sõbrad eestkõnelejad !
Peale mootori suretamist normaalne,kui turbo v egri väike hääl kostub.
NB!! Hr madis368 - eeter on õhulugeja surm Icon_cool
Kas kütte hais on üleval ? .. vaata peale ja maha voolu .. seal all kummitihendid,mis murenevad ning sealt saab palju õhku peale(st küte vajub alla ja pump ei jõua üles lüüa) ja ei käivitu .. ei aita sind eeter,täkk ega muu ime.
(20-04-2010, 09:43 PM)punnsilm Kirjutas: Kunagi, t.diisel mitsu jamas täpselt sama moodi ja vigane oli üsna vähe peal olnud kütusefilter, lasi lihtsalt kütusel tagasi voolata. piisas filtri vahetusest.

Ära õukat liiga tihti anna, mootor harjub ära ja lõpuks ilma ei saagiNod


Filter hoidis kütet kinni ??
Õukat?? .. et ära tõuka autot,et harjub ära sellega ja pead ka edaspidi mäe peale parkima ??

Big Grin õuka on rahvakeeles eeter.
(21-04-2010, 05:17 AM)kurjajuur Kirjutas: kas peale seda kui mootor tööle läheb ka pöörded veidi kõiguvad?
kui jah siis kütuserõhu klapp ei suuda õiget rõhku hoida.

kusjuures isegi kõiguvad, aga minimaalselt(pööretemeetri seier kergelt kõigub). kas see rõhuklapp on too, mis seal kohe pumba kõrval eestvaadates vasakut kätt on?
(20-04-2010, 09:43 PM)punnsilm Kirjutas: Kunagi, t.diisel mitsu jamas täpselt sama moodi ja vigane oli üsna vähe peal olnud kütusefilter, lasi lihtsalt kütusel tagasi voolata. piisas filtri vahetusest.

Ära õukat liiga tihti anna, mootor harjub ära ja lõpuks ilma ei saagiNod

filtri vahetasin just ära ja sai korpusele uus tihend, aga jama jäi samaks.
eks ma katsun seda õukat võimalikult vähe kasutada, aga mis sa teed, kui muudmoodi liikuma ei saa, oleks manuaal jookseks käima.
[quote='andres23' pid='125676' dateline='1271789739']
Sõbrad eestkõnelejad !
Peale mootori suretamist normaalne,kui turbo v egri väike hääl kostub.
NB!! Hr madis368 - eeter on õhulugeja surm Icon_cool
Kas kütte hais on üleval ? .. vaata peale ja maha voolu .. seal all kummitihendid,mis murenevad ning sealt saab palju õhku peale(st küte vajub alla ja pump ei jõua üles lüüa) ja ei käivitu .. ei aita sind eeter,täkk ega muu ime.
[quote='punnsilm' pid='125675' dateline='1271789025']

küttehaisu üleval ei ole, aga peale ja mahavoolu sa mõtled neid otsi mis pumpa sisse lähevad?
Vasta
#8
Nagu näed on teooriaid ja oletusi palju, mine kusagile pädevasse kohta remonti.
Kui hakkad foorumi kaudu autot parandama siis saab enne raha otsa kui auto korda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
(21-04-2010, 04:37 PM)Laur Kirjutas: Nagu näed on teooriaid ja oletusi palju, mine kusagile pädevasse kohta remonti.
Kui hakkad foorumi kaudu autot parandama siis saab enne raha otsa kui auto korda.

mõte on hea, aga eks see ise nuputamine ole tingitud sellest, et ega seda paberit kotiga nurgas ei seisa, saaks ise asjast jagu, oleks hulga odavam.
kui muidugi virnatäie juppe ära vahetad ja siis katkise toru leiad, oleks nutune küllBig Grin
Vasta
#10
Nonii
Nädalavahetusel sai veidi lammutatud ja nuputatud.
Ja avastasin et õhumullid lähevad juba filtrist mootori poole. Seega peab süsteem lekkima kas filtrist või filtri ja paagi vahele jävast torust?
Kas mu oletus on õige, või on võimalus, et õhk pääseb süsteemi pumba tagasivoolust(pumba juurest on kergelt märg) filtrisse ja sealt lähevad mullid jälle mootoripoole teele?
ehk on mõni kõvem toitesüsteemi loogik siin ja teab kust se õhk sellisel jhul tulla saab??
Vasta
#11
(02-05-2010, 07:27 PM)madis368 Kirjutas: Nonii
Nädalavahetusel sai veidi lammutatud ja nuputatud.
Ja avastasin et õhumullid lähevad juba filtrist mootori poole. Seega peab süsteem lekkima kas filtrist või filtri ja paagi vahele jävast torust?
Kas mu oletus on õige, või on võimalus, et õhk pääseb süsteemi pumba tagasivoolust(puhttp://foorum.clubmb.ee/newreply.php?tid=18121&pid=126646mba juurest on kergelt märg) filtrisse ja sealt lähevad mullid jälle mootoripoole teele?
ehk on mõni kõvem toitesüsteemi loogik siin ja teab kust se õhk sellisel jhul tulla saab??

proovi veel läbipaistvat voolikut enne filtrit, et näha kas filtrisse jõuab ilma mullidega küte.

endal oli sarnane jama kunagi, et juba paagist tuli suurte mullidega küte. asi lahenes imeväel, kui paigaldasin tagasivoolu voolikule klapi.
vihane traktorist
Vasta
#12
(02-05-2010, 08:07 PM)teritaja Kirjutas:
(02-05-2010, 07:27 PM)madis368 Kirjutas: Nonii
Nädalavahetusel sai veidi lammutatud ja nuputatud.
Ja avastasin et õhumullid lähevad juba filtrist mootori poole. Seega peab süsteem lekkima kas filtrist või filtri ja paagi vahele jävast torust?
Kas mu oletus on õige, või on võimalus, et õhk pääseb süsteemi pumba tagasivoolust(puhttp://foorum.clubmb.ee/newreply.php?tid=18121&pid=126646mba juurest on kergelt märg) filtrisse ja sealt lähevad mullid jälle mootoripoole teele?
ehk on mõni kõvem toitesüsteemi loogik siin ja teab kust se õhk sellisel jhul tulla saab??

proovi veel läbipaistvat voolikut enne filtrit, et näha kas filtrisse jõuab ilma mullidega küte.

endal oli sarnane jama kunagi, et juba paagist tuli suurte mullidega küte. asi lahenes imeväel, kui paigaldasin tagasivoolu voolikule klapi.

tänud hea nõu eest
Oleksin toruga ka proovinud, aga polnud õige läbimõõduga läbipaistvat toru käepärast.
Kui muu enam ei aita, siis klapp tagasivoolule on vast hea mõte.
Vasta
#13
Nonii probleem lahendatud.
pumba enda üks tihenditest oli läbi, käisin teeninduses tehti korda. nüüd töötab nagu kellavärk.

ps. iseasi muidugi, et teeninduses suudeti teiste toruotstesse selline leke tekitada, et terve kapotialune oli dislat täis kui 200 km maha uhasin. Hea et bensukas ei olnud, oleks maha põlenud. Kodus hermetsi vahele ja käib jälleBig Grin

Käivitamisel tunda küll ei anna, et oleks nagu vahepeal ligi aasta eetrit kasutanud. et see eetriga harjumise jutt rohkem soe ühk julgen oletada.
Vasta
#14
Oota talve.... Eks siis paistab, kas on kahjutusi või mitte. Kahjustuste ilmnemine ja ulatus sõltuvad ka sellest, kui räpakalt selle käivitusgaasiga on ümber käidud.

Iseenesest hea, et korda sai. Selle hermeetikuga tihendamise kohta käib jälle sama märkus, et talvel näeme...

Kus teenenduses see voolik lahti jäeti?
Vasta
#15
(16-11-2010, 09:26 AM)v6sa Kirjutas: Oota talve.... Eks siis paistab, kas on kahjutusi või mitte. Kahjustuste ilmnemine ja ulatus sõltuvad ka sellest, kui räpakalt selle käivitusgaasiga on ümber käidud.

Iseenesest hea, et korda sai. Selle hermeetikuga tihendamise kohta käib jälle sama märkus, et talvel näeme...

Kus teenenduses see voolik lahti jäeti?

Jah eks ta õige ole, ilmad on veel soojad.

Hermeetiku kohta niipalju, et tean ka et võib laguned ja siis kuhugi koguneda ja ummistada jne. olen vast 2 aastat kasutanud just mersul pumbavoolikute kinnisaamiseks ja siiani pole probleemi olnud. olen üritanud ka mõistlikult kasutada, ja arvestanud, et kui vooliku pessa surun, et siis hermetsi kuhgi torudesse ei plessiks. Siiani on vist ünnestunud.
Ehk paneks uued tihendid ka, aga kuna elan linnast eemal, siis pole alati vajadusel uusi tihendeid saada ja hermets on kiire ja käepärane vahend.

Ma ei tahaks siin mustama hakata ja nimesid nimetada (aga asub tallinnas sõpaka ja mustamäe tee vahel) , kui auto kätte sain, siis ei lekkinud, vaatasin üle aga juba linnas sees lõi korra disla leha salongi, niiet paar kilti pärast teenindust juba lekkis. Ise veel ei uskunud et minu kapoti alt see tuleb ja lasin edasi.
Mis teha juhtub, kuigi oleks võinud ka tulekahjuga lõppeda, seepärast ma andeks seda neile ei anna, aga vaevalt et kohapeal õigusenõudmine midagi parandab, seda enam et mul kohapeale 200 km maad on. vaeva rohkem kui asi väärt.
Vasta
#16
Ole nüüd nii palju mees, et julge öelda, kus teenenduses selline asi juhtus. Juhtub kõigil, lihtsalt mõnel kahtlaselt tihti...Eusa_whistle Siis teaks edaspidi eemale hoida kohtadest, kus tihti juhtub. Ilmselt pole ma ainuke, kes uue kohaga tutvust tehes teeb otsinguringi ka foorumites.

Kui voolikud autot üle andes ei lekkinud, kuid kohe hakkasid, siis on kivi natule nende kapsaaia poole küll. Samas ei andnud Sa neile võimalust oma jama (kui see oli) parandada. Iseenesest mõistetavatel põhjustel - paarisaja km sõitmine kahtlase lekke pärast, mida on võimalik kodustes oludes parandada, ei ole ilmselt kuigi mõistlik. Ilmselt ka mina ei teeks seda...

Ilus oleks ka teenendusele teada anda, et niimoodi juhtus - asjalikud mehed teevad omad järeldused töömehe/remondimaterjalide/-võtete kohta. Ning kui muud kasu ei ole, saad oma frustratsiooni õigel aadressil välja elada...
Vasta
#17
Sellepärast ma siin rohkem ei kommenteerigi, et ma nendega isiklikult ühendust pole võtnud. Ja ühendust ei vüta sellepärast, et minujaoks ei muuda see enam midagi ja tühja pärast ennast äritama ka ei hakka
Usun, et kes Tallinnat natuke tunneb, sai ka minu vihjest aru, mis asutusega on tegu.
Niiet loeme teema lõppenuks, pealegi tekkis autol juba uus probleem, millega tegelema peab hakkama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  2017, e220, S213 eel-soojenduse kaug-juhtimine puldiga!? intel666 1 125 18-10-2024, 04:40 PM
Viimane postitus: intel666
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2016 E220 125kW palju omanikuvahetusi+vöörandamisest teatamine? nostromo 3 323 06-09-2024, 07:56 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 199 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W212 e220 vilisev heli,jōuetus trancer01 2 442 03-09-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 689 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
Exclamation E220 SOOVIN AVARIILISEST LAHTI SAADA Ingrid 1 816 30-08-2022, 08:38 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne