Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G mürasummutus
#1
Alustaks siis sellest, et on üks 87a pikk G460 3L OM617(kohe A) mootori ja 4k automaatkastiga. Kuna kogemused näitavad selle põlvkonna G -d tulevad juba tehasest väga mürarikkana, samas G463 aastast 2005 on väga vaikne, siis otsustasin proovida ka enda oma ära vaigistada. Olles lugenud mõned tunnid selleteemalisi foorumeid ja konsulteerinud nn spetsialistidega sain enamvähem suunad tänapäevastest müra ja vibratsiooni summutus tehnoloogiatest kätte.
Kirjutan siia oma plaanidest kuidas olen seda juba teinud ja kuidas seda teha mõtlen ning ootaks võimaluse korral konstruktiivset kriitikat ja ettepanekuid.
Jutt käib siis korpuse vaigistamisest hetkel. Ehk algatuseks võtsin autost kõik välja mis sai, keevitasin kõik roosteaugud kinni, kruntisin ja värvisin need kohad. Siis võtsin hunnik SilenCoat pigimatte ja hakkasin katma. Tagaosa välissein ja sisesein said kaetud 2mm pigimatiga, eelnevalt korrosioonitõrjeks määrisin autode jaoks mõeldud purgist võetava sünteetilise bituumeniga (loodan et õige nimetus), nende seinte sees olevad nn põrandad ja tagumise rattakoopa seinaäärse prao. Seinte plekiaugud katsin ka müramatiga. Siis tagaseinad, need samuti 2mm pigimatiga, sellepeale aerosoolliimiga lamamismatist lõigatud tükid, millepeale liimikihiga 10mm müraisolatsiooni vilt. Sellepeale tahan panna nüüd paberi(päris omapärane heliisolaator mis kasutuses muuseas ka mb originaal põrandamattides). Siis aknapraod kõik pigimati, lamamismati ja lõpuks vildiga. Polstrite siseküljele liimin õhukese vildikihi et polster ei kumiseks ja polster tagasi, kuigi see päris raske, ruumi jääb väheks Icon_twisted.
Uksed, ukse välispleki sisekülje keskele üks 4mm pigimatt, selle ümber 2mm pigimatist katsin kogu plekiosa mis sain, siis siseplekile salongi poole ka 2mm täies ulatuses ning sellepeale vilt 10mm, kuigi seda ma ei kujuta ette kuidas sinna ära mahutan.
Tulemüür, selle katsin nii müra kui korrosioonitõrje eesmärgil seest altpoolt kuni tagaistmeteni bituumeniga, nüüd katan seespoolt kogu tulemüüri 4mm pigimatiga, sellepeale W124 -e tulemüüri küljest võetud paksust kummist ribad üksteise kõrvale eelnevalt neid kuumutades et nad nn vedelamad oleks ja vormi järgiks. Sinnapeale seesama lamamismatt ja sellepeale vilt ning originaal põrandakate. Mootori poolelt ka 2mm pigimatt millepeale 5cm paksune fooliumiga kaetud kivivill.
Käigukasti pealne, see nagu kõige suurem mure, katsin ta 4mm matiga, nüüd üritan kuskilt paksu kummi saada et see veel sinna peale liimida. Ja kuna kõrgus mul tõuseb ca 8cm siis kogu selle ala panen vilti täis.
Põrand, 2mm pigimatt ja sellele lamamismatt, et vilt märjaks ei saaks kui vesi sisse satub (ikkagi maastur juu), siis 3mm vilt, millele ehituspapp, millele 10mm vilt ja siis orig põrandakate.
Lage esialgu ei tee. Lamamismatti kasutan selleks, et see on umbpoorne ja ei ima niiskust ja summutab teisi sagedusi kui vilt, proovisin kõlari ees.
Ei mäletagi millal niipalju kirjutasin aga jah ootaks teiste tähelepanekuid, et see kast ikkagi vaikseks saada. Transmissioon, veermik ja mootor on iseteema Rolleyes
W463 ja W212
Vasta
#2
Originaalis on isoleeritud ka põhja alt kardaanitunnel. Selline spetsiaalne "vaip" a la nagu ehituses kasutatav kõva ja tugev lamineeritud vill (mitte tuuletõke), mis niiskusega laiali ei pudeneks.
Isegi uuema otsa w463-l on arenguruumi isoleerimsies.
Raami peal olev auto annab juba ise eelise suuremaks isolatsiooniks.
Mind huvitab, kuidas Sa ta mnt'l tuulevaikseks saad ja veetihedaks survepesu jaoks Smile
Pean silmas siis uksi ja uksetihendeid.
Küll ma jändasin, ostsin uued uksetihendid kõik ja painutasin ka uski vastu (mida tuleb sellela utol teha anyway) ja üks soovitus on ukse vastustele (kerepoolsed) panna ka termorüüd peale, lukustab tihedamalt vastu aga 110km/h ulus ja Statoilis sai näo märjaks.
See muidugi paramatus ja kaotus, mis tuleb olematust voolujoonelisusest ja eks muud head korvavad selle.
Täiesti uut mudelit (2010/2011) pole näinud, kuid huvitav, kas on sellele rohkem tähelepanu pööratud või mitte.
Suurtel kiirustel (kiirteedel) ikka väga piinarikas selline asi.
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Kuigi ma tookord kui sõitsin ei omanud ise G -d ja seetõttu ei osanud detailidele tähelepanu pöörata aga minu kogemus 2005a 463 -ga kiirusel 140 km/h oli küll positiivne, sama vaikne kui ML mida tookord omasin ehk millest ka mälestused vaiksest G -st Icon_smile
Mis uksetihenditesse puutub siis mingi idee (pole veel proovinudki) on kleepida vastuste asemel tihenditele peale pehmest kummist a'la nagu aknatihendus tihendid, kuna need pehmed siis sega ukse kinniminekut ja tihendavad need nö praod. Probleem võib olla külmaga, et jäätunud tihend tiritakse lihtsalt teise küljest lahti. Olen kuskil foorumis, kui õieti mäletan siis Norra omas lugenud midagi ka topelttihenditest kuigi ei saa päris selgelt aru kuidas.
Esiakna tihendialune tuleb silikooni täis lasta, et põrand kuiv püsiks, probleemiks saab aga vajadusel klaasi eemaldamine. Need termorüüd tuleb panna juba sulgemis häälepärast, muidu uks sulgub kui GAZ53 -l sellise metalse kolakaga Icon_confused
W463 ja W212
Vasta
#4
Selle esiakna jaoks on MB vahetuse korral ette nhtud spetsiaalne mastiks, a la nagu vanasti oli kasvuhoone klaasikit Smile
Eti ei liimiks aga tihendaks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
(15-11-2010, 04:28 PM)Rolz Kirjutas: Selle esiakna jaoks on MB vahetuse korral ette nhtud spetsiaalne mastiks, a la nagu vanasti oli kasvuhoone klaasikit Smile
Eti ei liimiks aga tihendaks.
Tänud, see oli väärt info, kas seda mastiksit saab ainult Silberist või on see ka mujalt ostetav?
W463 ja W212
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne