Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Netist otsides leiad ka inglise keelse, näiteks mina oma 1992 aasta omale sain sellelt lehelt http://www.bayhas.com/w140manu/
Püsika kang - enda poole tõmmates taastab viimase mälus olnud kiiruse, lükates lülitub välja. Üles tõstab kiirust ja püsikiirus läheb peale, alla vajutades vähendab kiirust.
Mis puudutab istmepatju, siis see 1 suurem pumpab küljepatju, ülejäänud 3 on istmeseljatoe jaoks - vastavalt, mis nupp sees, siis seda patja pumpab rohkem. Rull tähistab patjade jäikust ehk palju õhku sisse pumbatakse.
Autos suitsetamise kohta ma päris nii ei väidaks, sõltub, kui palju ja tihti seda salongis tehakse. Kui ikka hooletult ja aknad kinni ning ahelas, see jätab kindlasti omad jäljed.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Väike OT: Marten , kas sinu autos on mingeid jälgi või lõhnu suitsetamisest?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
(08-11-2010, 07:25 PM)Karl Kirjutas: Väike OT: Marten , kas sinu autos on mingeid jälgi või lõhnu suitsetamisest?
Absoluutselt ei ole - puhas, mis puhas
320CDI - Väikevenna
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Aga ma kõva suitsetaja kahjuks ja tegin seda ka autos
Kõik sõltub kuidas hoida ja kuidas tossata.
NB! Ei propageeri tossamist, üldse mitte.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
(08-11-2010, 09:49 PM)Karl Kirjutas: Aga ma kõva suitsetaja kahjuks ja tegin seda ka autos
Kõik sõltub kuidas hoida ja kuidas tossata.
NB! Ei propageeri tossamist, üldse mitte.
Eelpool kõnelejaga 100% nõus, ainuke erinevus, et tossan vast veidi vähem
320CDI - Väikevenna
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Paistab,et istmepatjade regulaator töötab.Märkasin regulaatoreid näpides,et kui juhil on 3-nuppu väljaspool ja reg-ratas istmepadja pool siis kõrvalistujal on reg-ratas väljaspool ja nupud istmepadja pool.Tea,kas MB-tegi mõlemale poolele sarnased komplektid kokkuhoiu ja vahetatavuse mõttes-mida hästi ei usu.Ja ega see regullimist ei sega,lihtsalt panin tähele.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Vahetades stabika pukse panin tähele,et karteri põhja tagant jookseb alumiiniumist toru ühelt mootori poolelt teise ja läheb üleval mõlemal pool kummist jätkuna edasi.Teab mõni mis seal torus ringleb.Asi selles,et toru ühest kohast oksüdeerunud.Kas tellida toru ja vahetada ise või minna teenindusse. Ja kuidas Silberist seda toru küsida.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(08-11-2010, 05:56 PM)Marten Kirjutas: Püsika kang - enda poole tõmmates taastab viimase mälus olnud kiiruse, lükates lülitub välja. Üles tõstab kiirust ja püsikiirus läheb peale, alla vajutades vähendab kiirust.
Ka allavajutades läheb püsikas peale.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kas olen ikka õigesti aru saanud,et auto mootor jagajaga.Ja kui see tõesti nii on,siis millisest kohast teda otsida.Küünla juhtmed justkui jooksevad kaheltpoolt ette otsa.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Lausa kahe jagajaga
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(16-11-2010, 04:07 PM)ALFFAA Kirjutas: Kas olen ikka õigesti aru saanud,et auto mootor jagajaga.Ja kui see tõesti nii on,siis millisest kohast teda otsida.Küünla juhtmed justkui jooksevad kaheltpoolt ette otsa.
Sealt otsidki, kuhu juhtmed lähevad.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
OK-siis tuleb plastikkaaned mõlemalt poolt maha kruvida.Mõtlesin kaane niiskuseemaldajaga üle lasta.Teab keegi selle toru ülesannet millest ma eespool kirjutasin.
Oksüdeerunud koht tundub selline,et kui nõelaga torgata siis vist läheb kohe läbi.Tagatule liistu võtsin maha ja kangutasin liimist lahti-vesi sees.Kui ära kuivab siis pooled liimiga kokku ja tagasi.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Täna pimedas sõites panin tähele,et kliima vasakpoolne displei tuli ei põle.On keegi seal pirni vahetanud-eeldusel et valgustus ikka pirniga.Ei tahaks kohe huupi kangutama minna.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Vanemal mudelil oli vist kõik pirnidega. Igatahes nuppude valgustus küll.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tänud,aga kas on loogiline,et kui küüned taha ajada ja sikutada siis tuleb displei pesast välja.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
(12-12-2010, 10:29 AM)ALFFAA Kirjutas: Tänud,aga kas on loogiline,et kui küüned taha ajada ja sikutada siis tuleb displei pesast välja.
Päris nii lihtne see ei ole . Pead keskkonsooli lahti võtma ja kliimajuhtploki välja kiskuma ja jootekolvi soojaks ajama. Kui pirnideni jõuad siis soovitan vahetada juba kõik pirnid kuna eeltöö on päris suur aga mitte võimatu
Edu ja jõudu küüraka putitamisel... see on seda väärt.
Elagu küürakad!!!
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Vanem näeb nii välja.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Tänud.Ja mina mõtlesin,et ajan displeile küüned taha,sikutan välja,pirn ära, uus asemele ja klõpsti kinni. Ega sa ei tea selle toru ülesannet millest siin eespool kirjutasin.Jookseb mootori põhjaalt läbi-suht peenike.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kae imet-täna vajutasin oma webasto puldi nuppu ja tunni pärast välja minnes mootor ja salong soe. 15-aastase auto kohta tubli,et kõik mis küljes ka töötab.
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Sain täna diagnostis teada,et mõlemad-2neid vist on-lambda andurid läbi.On tüki hind 1800 norm.Või on ehk kellegil soodsamalt pakkuda või teab öelda kellelt saab. Ei ole vaja ikka hõisata,et kõik töötab.
|