Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
09-06-2010, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2010, 12:09 PM ja muutjaks oli simpson77.)
Mure selline, et kohapeal masin töötab ok. aga kui sõitma hakkan saab nii u. 100 meetri kaupa sõita, sureb maha ja viskab selle EDC või mis ta oli tule põlema. siis ootan hetke ja läheb jälle käima, aga sõit ikka sama ala 100 m.
Kas võiks olla see elektrooniline viga? Või on tõesti pump õhtal (samas nagu ei tahaks uskuda kuna kohapeal ju töötab ja käivitub ilusti, samas külmalt tuurid hüppavad).
Tänan ette abistajaid!!!
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Nii, vahetasin ära kütusefiltri ja asi hakkas toimima liiguvad veel õhumullid mis vaja välja saada (torud/tihendid korda teha) ja siis peaks hea küll olema.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Nüüdseks on masin juba paar tuhat kilomeetrit liikunud, muidu okey kuid jõnksutab ja kui turbo taha tuleb, siis on must pilv taga.
Postitused: 61
Teemad: 4
Liitus: May 2007
Maine:
0
(21-06-2010, 11:25 AM)simpson77 Kirjutas: Nüüdseks on masin juba paar tuhat kilomeetrit liikunud, muidu okey kuid jõnksutab ja kui turbo taha tuleb, siis on must pilv taga.
Õhufilter täis? Ei saa piisavalt õhku?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
(21-06-2010, 11:25 AM)simpson77 Kirjutas: Nüüdseks on masin juba paar tuhat kilomeetrit liikunud, muidu okey kuid jõnksutab ja kui turbo taha tuleb, siis on must pilv taga. Kas oled miskit rohtu leidnud ? Minu vitol on ka sama mure siginenud.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Kas on süütevedelikku millega oma auto maha põletades ei tule süümekaid?
Ehh, VOI VITO. Oli buss kutu vähe aega soomes. viisin töökotta vahetati küttefilter, toru mis filtrist pumpa läheb, pihustite ülevoolutorud, küttesurve regulaator, 1 pihusti, korraks oli hea kuid ikka alla 3000 pöörde( ei lähe rohkem).
Nüüd on nädal möödas ja algul hakkas poole sekundi kaupa nagu surema kuid kohe toimis jälle ja viimased 2 päeva sureb lihtsalt sõidu ajal maga, EDC läheb põlema ( mitte iga kord).
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(08-10-2010, 08:48 PM)simpson77 Kirjutas: Kas on süütevedelikku millega oma auto maha põletades ei tule süümekaid?
Asi on harjutamises, esimene auto on ikka raske, edaspidi juba läheb libedalt.
(iga algus on raske)
´98 vist põleb liiga ruttu ära, diisel jälle süttib halvasti. Proovi kuidagi nende kahe vedeliku suhtega kombineerida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tänud, peab proovima kui muu ei aita.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mida näitab diagnostika? Sellele isendil enam ilma ei saa...
Süütevedelikuks soovitaks ikka valmis segusid - nondega on valutum. Diisli põlemasaamine on keerukas ja 98 jälle ei taha põleda piisavalt kaua, et midagi tuld võtaks.
Süümekate vastu muidugi aitab ainult iselooma kasvatamine
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Kui nüüd mitte põletada, ehk on kellelgi midagi sarnast juhunud? Mis võib viga olla?
Vahetatud küttefilter (seekord originaalfilter), toru mis filtrist pumpa läheb, pihustite ülevoolutorud, küttesurve regulaator, 1 pihusti, korraks oli hea kuid ikka alla 3000 pöörde( ei lähe rohkem) turbo ei toimi üldse.
Nüüd on nädal möödas ja algul hakkas poole sekundi kaupa nagu surema kuid kohe toimis jälle ja viimased 2 päeva sureb lihtsalt sõidu ajal maha, EDC tuli läheb põlema ( mitte iga kord).
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Täna hakkas juba veel hullem jama, panen auto käima ja hetke pärast sureb maha. Siis peab päris kaua käiama, et hakkaks lubama ja vaikselt luksub edn käima.
Millest see võib olla?
Postitused: 102
Teemad: 5
Liitus: Mar 2010
Maine:
1
(12-10-2010, 08:42 PM)simpson77 Kirjutas: Täna hakkas juba veel hullem jama, panen auto käima ja hetke pärast sureb maha. Siis peab päris kaua käiama, et hakkaks lubama ja vaikselt luksub edn käima.
Millest see võib olla?
Kütus vajub maha?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas oled teinud diagnostika? Mis veakoodid olid?
Me võimegi jääda ennustama, mis sellel autol viga olla võib. Aga ilma arvutita enam ei saa... Või õigemini saab, kuid kõik asjad korraga ära vahetada. Raha on, siis miks mitte.
Mina pakun jälle läbileket kütusesiinis - survet ei saavutata ja mootor ei käivitu.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Täna avastasin, pumba juurest tilgub maha kütet. Kas tõesti sosssepad ei osanud uut toru õieti kinni panna või on miskit katki läinud.
Haiged inimesed, ma maksin 850 euri ja sain nädal sõita.
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Postitused: 61
Teemad: 4
Liitus: May 2007
Maine:
0
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Seekord oli viga nõme:
lamerihma rullik oli väsinud ja viltu läinud, rebis rihma serva lahti ja selle nöörid/niidid saagisid 2 pumbavoolikut läbi.
Lahendus:
uued torud, uus rihm rullikud. Jälle 500 euri vaesem
Aga buss liigub ja olen rahul.
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Sep 2010
Maine:
0
No minul viga selline et kui peenestad kolmanda käiguga lõpuni ka neljandaga siis lihtsalt mingi aeg plõks ja jääb seisma .
Oisu diisli vennad jagu ei saanud Nad ei saanud pihusteidki lahti et survet mõõta. Uurisin siin ringi aga ei leidnud midagi kes nn pihustid lahti võiks võtta ?? Õigete tõmmitsate jha asjadega
112CDI 90kw 1999 a
|