Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jõudu vähe
#1
Mercedes E270 CDI
Selline mure, et kui koha peal muljud kaasi põhja, siis ainult 2500 pööret, rohkem ei lähe.
Jõudu ka üldse ei ole, 80km/h läheb välja, mäest alla kiiremini. Täna hommikul oli veel kõik korras, aga nüüd...ei tea, mis on.

Äkki keegi oskab aidata, mis minu autol toimub?
Vasta
#2
Alustama peaks kütusefiltrist äkkiEusa_eh

Endal oli kunagi sama jama Lanciaga, et jõudu hakkas järjest vähemaks jääma. Sai kütusefilter vahetatud ning voilaa, asi toimis jälle ilusti. Aga vana filter oli tõesti ikka mõnusalt jama täis.
Vasta
#3
mootor avariireziimis ja diagnostikasse minek
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#4
(18-10-2010, 11:33 AM)Raigoo Kirjutas: Mercedes E270 CDI
Selline mure, et kui koha peal muljud kaasi põhja, siis ainult 2500 pööret, rohkem ei lähe.
Jõudu ka üldse ei ole, 80km/h läheb välja, mäest alla kiiremini. Täna hommikul oli veel kõik korras, aga nüüd...ei tea, mis on.

Äkki keegi oskab aidata, mis minu autol toimub?

Alustama peaks diagnostikateema otsimisest siitsamast foorumist ja sealt lähima/sobivama koha valikust.

Taas üks tamagotsi, mis tahab tähelepanu.Crybaby
Vasta
#5
(05-01-2019, 11:03 PM)difred Kirjutas: Tõstatan teemat, analoogse veaga, ehk oskab keegi infot anda mida vaadata.

E270CDI 130kw

Sõiab ca 1-2km ja siis kaob jõud, välja suretades tuleb tagasi samuti 1-2km jaoks. ( Kickdown teha ei lase, üle 2500 pöördeid ei lase)
Kui võtta Õhulugeja tagant töötab ilusti, lihtsalt tuled põlevad.
Kui panna lugeja tagasi jätkub sama jama.
Vead:
Lugeja tagant: Õhulugeja vead ( arusaadav miks) P0034 ( Turbo bypass)
Lugeja taga: P0034 Turbo bypass
Klapid peaksid olema korras ( 5 kuud tagasi olid)
Lekkeid tuvastanud ei ole.

Oskab keegi edasi suunata mida järgmiseks vaadata.
Tänud ette!

Suure tõenäosusega on su autol uut õhulugejat vaja.
Vasta
#6
Auto ei lähe pöördesse, sest mootor läheb avariisse.

Vaata üle turbo torustik, vaakumid ja EGR.


P.S - Teema pealkirjas võiks olla ka mudel, aasta, mootor ja viga märgitud.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#7
oli sama teema õhulugejaga. veakoode ei mäleta aga vahetasin ära ja oli korras.
Vasta
#8
lase oma pihustid ülevaadata.kui 1 pihustitest nöögib teatud koormusel kasvõi ühekorra,sellest piisab et sedasi avariisse minna.
Omal oli sama jama ,ainult et stabiilselt 90 tuuris sõites läks avariisse....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 cdi jõudu juurde võimalused vivaldi 9 7,785 23-10-2017, 02:56 PM
Viimane postitus: herki
  99`W210 mootorite vahe peegelM 0 1,602 18-02-2017, 01:09 PM
Viimane postitus: peegelM
  W211 porikoopaääre ja rehvi vahe Tauno320cdi 3 3,026 15-02-2015, 12:39 PM
Viimane postitus: Tauno320cdi
  W124 mootor paugub ja jõudu pole aronz12 21 13,495 10-01-2012, 07:32 PM
Viimane postitus: aronz12
  E200 jõudu pole erx000 6 3,499 27-04-2010, 10:05 AM
Viimane postitus: erki232
  vähe jõudu, turbo ei tööta Nightwatcher 6 4,956 03-02-2010, 05:36 PM
Viimane postitus: priitkop
  järsku tuli autol jõudu Hydroid 19 7,598 05-07-2008, 02:28 AM
Viimane postitus: Hydroid
  K: Mis on oluline vahe 3.2 ja 3.024V mootoril? herber 2 2,571 23-01-2007, 01:15 AM
Viimane postitus: Karl
  w124 2.6 motol jõudu oleks nagu vähem Petz 2 2,878 29-05-2006, 02:33 PM
Viimane postitus: Petz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne