Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
12-06-2007, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2007, 03:15 PM ja muutjaks oli coeng.)
Paistab, et paagi teisest poolest ei saa bentsu kätte..Armatuurikell jõuab poole peale ja ongi bents otsas..kilomeetrite järgi vaadates tuleb sama välja. Kuidas baagi teisest poolest bents esimesse jõuab ?
Kas mingi ülepumpamine, jne ? Kas on kogemusi ?
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
ad:
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
kas enne oli ok? peab paagi maha võtma ja siis on näha mis seal on, niisa ma raske öelda
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Kui ma ei eksi siis paagi mahavõtmisel tuleb vist kogu tagasild lahti lasta, kõva töö...eks ta on mul selline ostmisest saadik, korra jäin tee peale ,siis hakkasin asja uurima...Vahepeal ei olnud aega, nüüd mõtlesin asjaga tegelema hakata, huvitav kas kellelgi ei ole siis varem sellist jama olnud...
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
sul vb salakauba auto? veeti narkotsi üle vms ))) peidik paagis
Postitused: 161
Teemad: 13
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
uuemal c-klassil on igatahes paakide poolte vahel pump mis jagab kütust kahe paagi vahel. sellele pääseb ligi tagaistme alt kahest suurest paagi avast.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
W202 ? mis mootoriga täpsemalt?
Aga esiteks peaksid ikka veenduma, et tõesti saab otsa kütus ainult ühelt poolt või valetab sul lihtsalt andur. Seal on selline huvitav süsteem, et mõlemal pool paagis on nivoo andur ja need on ühendatud jadamisi \___VASAk paak---PAREM paak___/ .(NB muidugi teatud aastakäiguni --> 99a). Kui üks on kinni jäänud ,siis näitabki ükspool sulle, et on veel küllaga kütust,
Teiseks. Kuidas toimub kütuse ümber pumpamine ühelt poolt teisse???? Tegelikult temal paagis pumpa ei olegi. Seal on kütte ümber pumpamine VENTUURI printsiibi abil ja tagasi voolu pealt.
Kui sul sul on väikese bensiinimootoriga masin ,siis vaheta kütte filter ja Pihusti lati eelfilter ära, SEST sul on ilmselt tagasivoolu tootlikus nii väike, et Ventuuri pump ei hakka tööle. Sellest ka see viga, et üks pool täis ja teine pool tühi. ( TAGASIVOOL TULEB VASAKULE POOLE PAAKI,BENSIINIPUMP VÕTAB PAREMALT POOLT PAAGIST)
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
wdb240 Kirjutas:W202 ? mis mootoriga täpsemalt?
Aga esiteks peaksid ikka veenduma, et tõesti saab otsa kütus ainult ühelt poolt või valetab sul lihtsalt andur. Seal on selline huvitav süsteem, et mõlemal pool paagis on nivoo andur ja need on ühendatud jadamisi \___VASAk paak---PAREM paak___/ .(NB muidugi teatud aastakäiguni --> 99a). Kui üks on kinni jäänud ,siis näitabki ükspool sulle, et on veel küllaga kütust,
Teiseks. Kuidas toimub kütuse ümber pumpamine ühelt poolt teisse???? Tegelikult temal paagis pumpa ei olegi. Seal on kütte ümber pumpamine VENTUURI printsiibi abil ja tagasi voolu pealt.
Kui sul sul on väikese bensiinimootoriga masin ,siis vaheta kütte filter ja Pihusti lati eelfilter ära, SEST sul on ilmselt tagasivoolu tootlikus nii väike, et Ventuuri pump ei hakka tööle. Sellest ka see viga, et üks pool täis ja teine pool tühi. ( TAGASIVOOL TULEB VASAKULE POOLE PAAKI,BENSIINIPUMP VÕTAB PAREMALT POOLT PAAGIST)
OT - mõnel on ikka hämmastavad teadmised...tunneb autosid nagu oma viit sõrme.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Tänan :-D
Kõvemad mehed on isegi paake vahetanud , paagisiseseid võttureid, küttepumpasi ja tont teab mida veel selle veaga. Piisab ainult pihusti lati eelfiltrist. Kuigi ma ei anna pead, et sul seal paagis ei võikski midagi katki olla. Anna siis teada, mis tulemus oli.
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
oki, bensufilter on koos pumbaga vahetatud, lähen siis latifiltri kallale kui üles leian..mis ta nii väike mootor on ,,2,2 ikkagi..
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Mul on täpselt sama probleem, c250td-ga. Näitab poolt paaki kütet, siis on oht teepeale jääda.
Paaki pole veel maha võtnud aga kui võtan, siis hoian kursis.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Tere'
minul oli ka sama teema ja lõpuks tuli välja et bensu pump läbi surve oli madal.
Täpselt pooleni näidik jõudis oli ei saanud enam bensiini kätte.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
28-12-2009, 09:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2009, 09:30 PM ja muutjaks oli kaspar.)
kui ma enda autol (w202 c240 98.a) audio juhtmeid vedasin siis torkas silma see ,et paagi tasemeanduritele pääseb ligi pagasist. Tuleb eemaldada põhja matt ja siis on näha salongi poole jääb mustavärvi plast plaat selle all on andurid. Muidugi ma ei vaadanud kas seal ka mõni luuk on kust saaks paagi sisse. Sõbral oli samasugune probleem teist marki autoga ja kurja juur oli kahe paagi vaheline kanali ummistus.
Aga andurid peaks olema võimalik eemladada suht lihtsalt ja siis ka näha kas üks paak täis ja teine tühi või on mingi muu jama.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
endal samasugune probleem,mis siis lõpplahendus oli?
Postitused: 143
Teemad: 28
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Väidetavalt pumba vahetusega tõuseb surve paagis ja surub teisest poolest ka bensiini esimesse. Ei ole julgenudki katsetada, on ju kasulik kui paak bensiini täis, ei teki kondensaati
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
05-10-2010, 07:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2010, 07:53 PM ja muutjaks oli actros.)
(05-10-2010, 07:40 PM)coeng Kirjutas: Väidetavalt pumba vahetusega tõuseb surve paagis ja surub teisest poolest ka bensiini esimesse. Ei ole julgenudki katsetada, on ju kasulik kui paak bensiini täis, ei teki kondensaati
Ega see pumbavahetus ega paagi täis hoidmine odav lõbu ei ole ,aga vahetasid selle latifiltri ära muutis midagi või oli sul ikkagi teine probleem?
endal ka siis probleem selline et tõmbab parema poole tyhjaks ja vasak jääb täis,aga kui pumbata vasakult poolt kyte paremasse töötab nagu kellavärk,aga ainult mingi 20 min,sest auto nagu ise automaatselt pumpab selle kytte vaskusse tagasi,ja siis enam kytet kätte ei saa? tegemist 2001 aasta w203 CDI-ga.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
(21-06-2009, 02:44 PM)wdb240 Kirjutas: W202 ? mis mootoriga täpsemalt?
Aga esiteks peaksid ikka veenduma, et tõesti saab otsa kütus ainult ühelt poolt või valetab sul lihtsalt andur. Seal on selline huvitav süsteem, et mõlemal pool paagis on nivoo andur ja need on ühendatud jadamisi \___VASAk paak---PAREM paak___/ .(NB muidugi teatud aastakäiguni --> 99a). Kui üks on kinni jäänud ,siis näitabki ükspool sulle, et on veel küllaga kütust,
Teiseks. Kuidas toimub kütuse ümber pumpamine ühelt poolt teisse???? Tegelikult temal paagis pumpa ei olegi. Seal on kütte ümber pumpamine VENTUURI printsiibi abil ja tagasi voolu pealt.
Kui sul sul on väikese bensiinimootoriga masin ,siis vaheta kütte filter ja Pihusti lati eelfilter ära, SEST sul on ilmselt tagasivoolu tootlikus nii väike, et Ventuuri pump ei hakka tööle. Sellest ka see viga, et üks pool täis ja teine pool tühi. ( TAGASIVOOL TULEB VASAKULE POOLE PAAKI,BENSIINIPUMP VÕTAB PAREMALT POOLT PAAGIST)
Pihusti lati eelfilter - mis see on ja kus see peaks asuma
|