Postitused: 15
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Sooviks infot, mis on keskkonsoolile rattaketi märgiga nupu funktsioon? Kust võiks leida infot koos piltidfega MB-le paigaldatud diferentsiaalide kohta? Senimaani otsingud netist ainult aega võtnud, tulemusi andmata.
Autoks 126C 90a.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rattaketi märgiga nupp esineb ainult ASR-iga isenditel. Nimelt see talvel sisse lülitades ei lase veojõukontrollil nii kiirelt rakenduda kui tavaliselt, laseb n.ö. rohkem sussi vilistada.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 15
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Liivapeal oli aru saada jah, et midagi on teisiti. Samas kaabivad mõlemad rattad. Teenidusest öeldi, et difrikorpus teistsugune ning tekkis küsimus, kas need kuidagi seotud. ASD-d pole. LSD vist tehases ei paigaldatud.?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
29-08-2010, 09:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2010, 09:47 PM ja muutjaks oli hents99.)
Paigaldati LSD`d. Reeglina ilma ASR`ita on LSD, aga seda vist eelkõige SEC`idel, sedaanidel olen kohanud ka tavadifreid, kui ASR puudub. Ja ASR differ on ehituselt tavadiffer.
ASD pole W126`l näinud ja vist pole ka paigaldatud.
ASR pidurdab rattaid võrdsete kiirusteni.
Edit: Ja AMG pakkus ka Torsen tüüpi difrit.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
LSD paigaldati ka tehases, minu viimasel kuuel oli see täiesti olemas.
Vin koodi dekooder peaks selle olemasolu ära näitama (limited-slip differential peaks olema), teine võimalus on ka nii ära proovida nagu mina, kruusa peal ei lähe arvesse
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Jep, seda ma ka ütlesin, et tehasest oli all LSD, mitte ASD.
Kui tegemist pole ASR`iga, siis SEC`i puhul 99% on tegemist LSD`ga.
Sedaanil protsent veidi väiksem. Olen mitut näinud täitsa tavadifriga.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(29-08-2010, 10:12 PM)hents99 Kirjutas: Jep, seda ma ka ütlesin, et tehasest oli all LSD, mitte ASD.
Kui tegemist pole ASR`iga, siis SEC`i puhul 99% on tegemist LSD`ga.
Sedaanil protsent veidi väiksem. Olen mitut näinud täitsa tavadifriga.
Jep, me postitasime lihtsalt ühel ajal.
Kuna teemaalgataja masinal on lumeketi nupp, siis järelikult ASR olemas ja LSD ei tohiks olla.
Mu esimene kuus oli tavalise difriga, ei mingeid lisandeid.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 15
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
ASR ikka jah, mitte ASD. Decoder LSD-d ei anna, seega võib juhuse arvele kirjutada. ASR ja LSD koostöö iseloom võib üsna rapsiv olla, loogiliselt poleks mõlemad varjandid mõeldavad. Kas ASR-i sab deaktiveerida, mõni relee, kaitse välja?
Jutt SEC-st.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(30-08-2010, 10:04 AM)Timot Kirjutas: ASR ikka jah, mitte ASD. Decoder LSD-d ei anna, seega võib juhuse arvele kirjutada. ASR ja LSD koostöö iseloom võib üsna rapsiv olla, loogiliselt poleks mõlemad varjandid mõeldavad. Kas ASR-i sab deaktiveerida, mõni relee, kaitse välja?
Jutt SEC-st.
Saab ikka, aga siis elimineerid ka ABS`i.
Ise mõtlesin teha lüliti/releega, et kui pidurit vajutad, siis lülitatakse nö "kaitse" sisse ja ABS/ASR toimivad, tavaolekus on väljas (ka kontroll-lampide ümberlülitus, muidu põlevad ööpäev läbi). Reageerimisaeg on piisavalt lühike, et süsteem uuesti "restardi" teeks ja jõuaks ohuolukorras korralikult toimida.
|