Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(26-08-2010, 04:35 PM)Misterx Kirjutas: Lisan 2 linki mis on hakanud huvi pakkuma. Küsiksin teie käest kumbat mudelit eelistada ja mille poolest. Rooste kohtadele millele tähelepanu juhtida olen siit foorumist sirvides juba leidnud. Aga neid mudeleid ja W tähiseid eriti ei jaga veel. ..
Sellest lingist peaks abi olema, kui soov MB mudeli tähistused omale selgeks teha.
http://www.mercefreaken.com/modellene.htm
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tänan lingi eest. Mudelite eristamisel on sellest tõepoolest abi. Aga küsimus seisneb just nendes keredes mis ma postitasin. Ei pea tingimata sellinne mootor olema nagu sellel w124jal ja C klassil. Mis nende põhivead on. Üks asi on kindlasti rooste mida tasub kindlasti jälgida. Aga pädevamad inimesed oskavad kindlasti kogemustest tarkusi jagada. Kuna ostu puhul on tähtis argument see, et tegemist on diisel autoga siis millele selle puhul tähelepanu pöörata. Ning võiks ka soovitada mingit mootorit. Ilmselt 2,0 jääb vähe jõuetuks. Alates 2,5 peaks asi normaalne olema. C klassi puhul peaks sellest 2,2 70kw-st ka täiesti piisama igapäeva sõituteks.
Ja veel kuidas nendega talvel on. Tegemist ei ole siiski enam esimeses nooruses autodega ja pakasega ka vaja sõita. -25 kraadiga võiks ilma suuremate probleemidetta auto käima saada. Ja veel huvitab see kas tasub automaat kastiga vaadata neid autosid. Ise eelistaks küll diisli puhul automaati nagunii ei ole selline auto tallamiseks.
Kindlasti siin foorumis paljud omavad/on omanud selliseid võiks oma kogemusi pisut jagada oleksin tänulik. Päris põrsas kotis ostu ka teha ei tahaks.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Olen mõistnud, et põhiprobleem on Mercedesel kerega kipub roostetama. Kui omanikud on hoolsad olnud siis tehnika peab normaalselt vastu. Antud mudelite aastakäigud jäävad küllaltki lähestikku kui võrrelda. W202 algusaastaid ja w124 facelift kere. Siis siit tekib küsimus kas nad roostetavad samamoodi. Muidugi ei saa roostetamist võtta aastaarvu järgi. Mõni 80 aasta masin võib ka vähem roostetada kui 2000a masin. Kuid igal automargil on sellised tüüpilised kohad välja kujunenud mis roostetama kipuvad. Igaljuhul on lihtsam veermikus mõni puks või muu silladetail vahetada kui roostega võitlema hakata. Või ei ole see asi päris nii hull selle roostetamisega. Kas w202 on tsingitud kerega ? Kui on siis tasub roostes kohta ilmselt hoolikamalt vaadata kuna sellisel juhul võib kahtlustada avariid või mingisugust kokkupõrget. Endale on hakanud w202 küllalti meeldima. Kuid w124 facelift on ka küllaltki meeldiv kuid lugesin, et need pidid rohkem roostetama kui algusaastate omad.
Ei hakka seda teemat raamatuks venitama. Kuid kogemustega inimesed võiksid nende kahe mudeli kohta tarkusi jagada. Ning selle w124 pre facelift ning facelift roostetamise vahe välja tuua.
Kunagi ehk leiab keegi minusugune algaja sellest teemast endalegi väärtuslikku informatsiooni oma esimese Mercedese soetamisel.