C220 vs 250D - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: C220 vs 250D (/showthread.php?tid=19692) |
C220 vs 250D - Misterx - 26-08-2010 Lisan 2 linki mis on hakanud huvi pakkuma. Küsiksin teie käest kumbat mudelit eelistada ja mille poolest. Rooste kohtadele millele tähelepanu juhtida olen siit foorumist sirvides juba leidnud. Aga neid mudeleid ja W tähiseid eriti ei jaga veel. 1)http://auto.motors24.ee/vehicles/299899-Mercedes+Benz-250-1994.aspx?pg=0&sort=price.ASC 2)http://www.auto24.ee/used/755851 See esimene on vist w124 kere aga teine tundub teistsugune. Autot on vaja igapäevasteks sõituteks ja võimalikult vastupidavat. Mb tundub sellises hinnaklassis mõistlik valik olema. Tänan vähegi mõistlike vastuste eest. Tervitades MisterX RE: C220 vs 250D - Laur - 26-08-2010 (26-08-2010, 04:35 PM)Misterx Kirjutas: Lisan 2 linki mis on hakanud huvi pakkuma. Küsiksin teie käest kumbat mudelit eelistada ja mille poolest. Rooste kohtadele millele tähelepanu juhtida olen siit foorumist sirvides juba leidnud. Aga neid mudeleid ja W tähiseid eriti ei jaga veel. .. Sellest lingist peaks abi olema, kui soov MB mudeli tähistused omale selgeks teha. http://www.mercefreaken.com/modellene.htm RE: C220 vs 250D - Misterx - 26-08-2010 Tänan lingi eest. Mudelite eristamisel on sellest tõepoolest abi. Aga küsimus seisneb just nendes keredes mis ma postitasin. Ei pea tingimata sellinne mootor olema nagu sellel w124jal ja C klassil. Mis nende põhivead on. Üks asi on kindlasti rooste mida tasub kindlasti jälgida. Aga pädevamad inimesed oskavad kindlasti kogemustest tarkusi jagada. Kuna ostu puhul on tähtis argument see, et tegemist on diisel autoga siis millele selle puhul tähelepanu pöörata. Ning võiks ka soovitada mingit mootorit. Ilmselt 2,0 jääb vähe jõuetuks. Alates 2,5 peaks asi normaalne olema. C klassi puhul peaks sellest 2,2 70kw-st ka täiesti piisama igapäeva sõituteks. Ja veel kuidas nendega talvel on. Tegemist ei ole siiski enam esimeses nooruses autodega ja pakasega ka vaja sõita. -25 kraadiga võiks ilma suuremate probleemidetta auto käima saada. Ja veel huvitab see kas tasub automaat kastiga vaadata neid autosid. Ise eelistaks küll diisli puhul automaati nagunii ei ole selline auto tallamiseks. Kindlasti siin foorumis paljud omavad/on omanud selliseid võiks oma kogemusi pisut jagada oleksin tänulik. Päris põrsas kotis ostu ka teha ei tahaks. RE: C220 vs 250D - HotPapa - 27-08-2010 Iga auto on individuaalne sellises vanuses, eks tuleb lihtsalt eelarve järgi vaadata, samas reeglina mida odavamalt saad seda rohkem sisse laod. w124 ja w202, üldiselt ise soovitaks w124 mis on pommikindlam, see ei tähenda, et w202 oleks paha. Tuleb selgeks teha kas tahad väiksemat liikurit või w124 mis on vana tank, kõige parem on kui saad mõlemaga sõita siis on valida ka kergem. Kindlasti eelistaks automaati, sest pärast müümisel ka lihtsam, eeldades muidugi, et kast on ka korras. Kui mootor korras läheb külmaga käima. Enne teada ei saa kui külmad käes RE: C220 vs 250D - soo - 27-08-2010 (26-08-2010, 11:27 PM)Misterx Kirjutas: Ning võiks ka soovitada mingit mootorit. Ilmselt 2,0 jääb vähe jõuetuks. Alates 2,5 peaks asi normaalne olema. C klassi puhul peaks sellest 2,2 70kw-st ka täiesti piisama igapäeva sõituteks. Kuu tagasi soetasin naisele C-klassi (w202) samase 2.2 diiselmootoriga. Linnavahel hätta ei jää ja liigub üsna mõistlikult. Maanteel möödasõitudega tuleb muidugi pikemat sirget otsida, kuna tegemist vabalthingava mootoriga ja auto enda tühimass sinna pooleteise tonni kanti. Samas kütusekulu automaatkastiga tuli mõõtmisel keskmiselt 6.5 sajale. Seda nüüd ei oskagi öelda, kumb neist rohkem pommikindlam on. w124 on teada tuntud oma vastupidavuse poolest, aga ega ka w202 vast väga palju maha ei jää. Varuosad mõlemal ühtemoodi odavad. C-klass vast väheke uuem ja värskema disainiga, samas salongis kindlasti pisut kitsam jällegi. RE: C220 vs 250D - Misterx - 27-08-2010 Olen mõistnud, et põhiprobleem on Mercedesel kerega kipub roostetama. Kui omanikud on hoolsad olnud siis tehnika peab normaalselt vastu. Antud mudelite aastakäigud jäävad küllaltki lähestikku kui võrrelda. W202 algusaastaid ja w124 facelift kere. Siis siit tekib küsimus kas nad roostetavad samamoodi. Muidugi ei saa roostetamist võtta aastaarvu järgi. Mõni 80 aasta masin võib ka vähem roostetada kui 2000a masin. Kuid igal automargil on sellised tüüpilised kohad välja kujunenud mis roostetama kipuvad. Igaljuhul on lihtsam veermikus mõni puks või muu silladetail vahetada kui roostega võitlema hakata. Või ei ole see asi päris nii hull selle roostetamisega. Kas w202 on tsingitud kerega ? Kui on siis tasub roostes kohta ilmselt hoolikamalt vaadata kuna sellisel juhul võib kahtlustada avariid või mingisugust kokkupõrget. Endale on hakanud w202 küllalti meeldima. Kuid w124 facelift on ka küllaltki meeldiv kuid lugesin, et need pidid rohkem roostetama kui algusaastate omad. Ei hakka seda teemat raamatuks venitama. Kuid kogemustega inimesed võiksid nende kahe mudeli kohta tarkusi jagada. Ning selle w124 pre facelift ning facelift roostetamise vahe välja tuua. Kunagi ehk leiab keegi minusugune algaja sellest teemast endalegi väärtuslikku informatsiooni oma esimese Mercedese soetamisel. RE: C220 vs 250D - ReinGSM - 27-08-2010 W202 W124 W202 roostetamisest see c-klass on nahksisu ja automaatkastiga, automaat ju mugav asi. Must nahksisu ka kena. 124 on aga suurem (mõne jaoks eelis, teise jaoks miinus), proovi erinevaid 202 ja 124sid. Kergem valida siis... Mul on olnud pre facelift 124 ja 202 202 on üsna roostesõbralik nagu punnsilm w210 vana 124 roostetas palju vähem Muidugi on roostetamine hooldamise ja pesemise küsimus 202 puhul uuri värvi, et ega pole müügiks üles vuntsitud ja roostetamist püütud varjata Enne ostu võiks auto ka kuskil mersudega tegelevas ettevõttes lasta üle vaadata. LESVEN OÜ on selleks päris sobilik koht. Kindlasti satud sinna ka hiljem kunagi, kui midagi remontida vaja. |