Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K;CLK-l siis mingi kütuse jama
#1
Sai siin poes käidud ja järsku gaasi vajutades lihtsalt jõud kadus...vajuta palju tahad....lõpuks uimerdas kuidagi ja suri välja.Käivitades jälle minek 0 ja suri välja...kahtlustasin,et kütusega seotud midagi,et ei saa kätte.Kompu näitas,et 12L veel sees.Hel sõbrale,vedas statoili ja bensu lisades probleem kadus.Nüüd siis küs,milles võis viga olla,kas andur valetas,või kondents vms...
Vasta
#2
Samamoodi sõidetakse ka rongile ette - uskudes elektroonikat ja ei vaevuta pead korra keerata... 12l mööda paagipõhja laiali = vaevalt 1cm kõrgune kütusenivoo(umbkaudu), mida teatud asendis enam pump kätte ei saa...
Vasta
#3
Nüüd momendil Soomes ja igaks juhuks kanku 5L kaasas....eks paistab,kas loeb lõpuni väljaDoubt
Vasta
#4
Kas see midagi paha ei tee, kui lasta paak tühjaks täitsa ?

Lihtsalt küsin.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Vasta
#5
Saigi siin proovitud millal tühjaks saab.6L pealt(kompu näit) hakkas ukerdama...valasin juurde ja kõik ok.Aga siiski millest see tuleneb,et kompu valetab?
Vasta
#6
Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?
Vasta
#7
Noh see paagisiene andur hakkab aja möödudes jamama. Iga asi kulub ja väsib, see samamoodi. Kõige lihtsam on hoida paak enamjaolt täis ja enesetunde järgi tankida.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#8
Andur võib jamada tõesti. Sõltuvalt autost on andur koos pumbaga ning hinda küsitakse 6000 EEKi, kuid saab ka odavamalt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
(29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?

Proovi esimese silindri "kola" tõsta üle mõnda teise ja vaata kas viga läheb kaasa.
Vasta
#10
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas:
(29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?

1) Küündlajuhtmed, mingist asendist ei lähe säde läbi ja viskab avariisse.
Juhtmed tasuks osta õiged, mis klapiksid 100% süütepooliga. Boschi juhtmed näiteks ei sobi täielikult Beru poolidele ja võivad hakata üle peksma(ei lukusta täielikult). Poes tainapead seda reeglina ei tea, sest kataloogis on kirjas, et sobib. Mitut varianti on neid otsikuid. Väike ümberehitus aitab ka.
2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
3) Legendaarne õhulugeja.
4) Bensufilter

Ei tea mis mootoriga täpsemalt tegu on kuid drosselklapp võib ka süüdi olla.

Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitudIcon_razz olete igati asjalikudThumbsup veelkord tänudEusa_dance
Vasta
#11
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#12
(30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas:
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes

Eks mees tahtis ikka klapp öelda Smile
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#13
(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas: Icon_lol Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.

Klapikambrikaane tihendit mõtled siis? Küünla ümber nagu muud pole kui piip või süütepool.
Vasta
#14
(03-08-2010, 08:47 PM)allan1 Kirjutas: M111-l on küünalde ümber/all eraldi tihendid(rõngad). Klapikabrikaane tihendist eraldi.

Nagu ka mitmel teisel. Originaalis saab neid vist eraldi osta, aga muidu ikka komplektina. (V.Reinz, Elring jne)

[Pilt: 79428-1110100430.jpg]
Vasta
#15
(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas:
(30-07-2010, 11:28 PM)elli999 Kirjutas: Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitudIcon_razz olete igati asjalikudThumbsup veelkord tänudEusa_dance

Kui õhulugeja oli õline, siis kateri tuulutus ei toimi enam(tüüpiline). Mingi aega aitab puhastamine, kuid üks hetk on õhulugeja rikkis. Võid osta uue, kuid see ei kesta ka kaua.


(31-07-2010, 01:45 AM)Rolz Kirjutas:
(30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas:
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes

Eks mees tahtis ikka klapp öelda Smile

Icon_lol Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.

tere
Kas sain õieti aru, et isegi siis kui nüüd õhulugeja ära puhastasime, ütleb ta mingiaeg uuesti ülesse?
Mille peaks siis ära vahetama täielikult, et asi toimiks ikka pikemalt, kui natuke aega?
Ja tekkis veel selline küsimus, et seisupidur mis salongis vajutad jalaga peale ja tõmbad käega vabaks, et kus selle trossid salongi tulevad, kas käetoe alt kuskilt? ei toimi enam see ja ülesse ka hetkel pole leidnud kust see tross jookseb sinnaIcon_rolleyes
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 262 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 724 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,283 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,802 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,547 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 8,141 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,680 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 9,106 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB CLK 200, 2.0 100Kw, 99a, vibratsioon autos JanKonist 0 2,079 15-07-2016, 07:40 PM
Viimane postitus: JanKonist
  clk 230 w208 1999a signa probleem. supercharger230 9 8,503 05-04-2016, 09:15 PM
Viimane postitus: supercharger230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne