Postitused: 99
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Pump pagassis töötab kui mõni uks jääb pool-kinni asendisse aga ei ime kinni ühtegi ust ega pagassi, pump ise imeb ka proovisin kui üks vaakumvoolik lahti võtta...
Kust viga otsida, et see lisa tööle saada(S500 1992 w140)? vaakumileke kõigis korraga?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kuidas vaakumileket kontrollisid?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 99
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
ainult pumbal voolik otsast võttes näpuga oli tunda, et imeb vaakumit aga voolikud on otsas ja kuskile siis vist kaob ära? kuidas saab siis kontrollida?
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
21-06-2010, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2010, 12:13 PM ja muutjaks oli 560sel.)
Minu teada on servo ukse jaoks oma pump ja see võib olla tuksis.
ainult pumbal voolik otsast võttes näpuga oli tunda, et imeb vaakumit aga voolikud on otsas ja kuskile siis vist kaob ära? kuidas saab siis kontrollida?
[/quote]
Servosulguril ju oma pump millel pole üldise vaakum süsteemiga midagi ühist.
Postitused: 99
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Läbipaistvat voolikut ei olnud pumba sees aga üks voolikuots oli lahti, panin kinni, õlitasin ja nüüd uksed töötavad
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Lisaks infoks niipalju, et uksed puhutakse kinni mitte ei imeta. Kesklukk käib kord hõrendusega / kord survega. Servo on alati survega. Nagu me teama on meil õhurõhuks ca 1 Bar ja sellest ei pruugi jätkuda ukse niinimetatud kinni imemiseks. Selle pärast kasutataksegi suruõhku mis jääb sinna 2.7 BAR-i juurde. Vanematel pillidel oli tõesti keskluku pump ja servo pump eraldi üksustena. WDB215 ,220 ja 240 omavad ühte pumpa, milles on kaks ühes. Vanemal süsteemil ei mäleta, aga uuemal on võimalik testida käega tunnetades kinni pumpamis aega. Kui servo rakendub, siis on ukse pealt tunda kuidas ca 3 sekundid pärast ukse kinni pumpamist rõhk maha võetakse ja uks annab kergelt järgi. Kui see aeg venib 12 sekundini, siis lülitub pump välja kaitseaja peale. Ilmselt pole suudetud kinni pumpamisel min. rõhku saavutada ja pärast 10X proovimist läheb see uks variisse. Uks ise sulgub ca 1,5 bar-i juures. Suervetesti min. on aga ca 2,7 bar-i.
WDD216 ja 221 omavad juba el. servot.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
01-07-2010, 01:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2010, 01:25 PM ja muutjaks oli MAV.)
Tegin ka süsteemile remonti ja hooldust. Kõik töötab jälle kenasti, aga aegajalt süsteem ei taastu (pump ei käivitu). Iga kord kui kaitsme korraks välja võtan hakkab jälle korralikult tööle. Milles asi võib olla.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(01-07-2010, 01:23 PM)MAV Kirjutas: Tegin ka süsteemile remonti ja hooldust. Kõik töötab jälle kenasti, aga aegajalt süsteem ei taastu (pump ei käivitu). Iga kord kui kaitsme korraks välja võtan hakkab jälle korralikult tööle. Milles asi võib olla.
Jõudsin jälile, et süsteem lakkab töötamast iga kord kui pagassi avan.
Siis vaja ka korra kaitse välja võtta, et luuk ise kinni läheks. Niikaua, kui uksest sisse-välja käia, probleeme ei ole.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,