Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütusepaagi anduri puhastamine (W124)
#1
Kütusepaagi anduri puhastamine!

NB! Kõikidel 124-mudelitel samad andurid(nii diislitel kui ka bensukatel).

Sümptomid:
*Sõites konarlikel teedel, kiirendustel ja pidurdustel hakkab kütuse seier hüppama, võib näidata kütusepaagi täituvust valesti ning peagi tagasi õige täituvuse juurde liikuda.
*Ilmneb "ette hoiatamata" Eusa_dance
*Esineb peamiselt siis kui paak on alla 1/2, sest alumine pool saab vatti rohkem(Olgem ausad, kõik ei tangi alati täispaaki - khm, mina nende seas.). Täispaagiga on tavaliselt kõik korras.

Põhjused:
*Kütusepaagi andur vajab puhastust(esineb 8-l juhul 10st ja seda puhastama õpetangi) - Lihtne juhus Nod
*Näidikuteplokis seieri ühendused väsinud - Raskem juhus(st tobedalt palju lammutamist) - ühenduste parandamise kohta praegu ei oska rääkida.

Hakkame siis peale(Kui paljudel juhtudel võetakse seltsi õllelonks ja abistav abikäsi, siis see on pigem 20 minutiline 90% juhul edukas kodutöö ja abimeheks võiks olla hea tuju Icon_lol):

NB! Paak ei tohi olla täis. Kütust peaks olema 8l või vähem täispaagist(Paak üldiselt 70l, siis peaks kütuse kogus alla 62l jääma). Vastasel juhul ujute peagi kallimat sorti "mudavannis".

1. Eemaldage pagasnikust tagumine polster(üleval on konksud, mis tuleb rahulikult allapoole väänata), kõrvalt tuleb ka utsitada, et parem ja vasak polster järgi annaksid)
2. Paagi keskel üleval on pistik, mis tuleb kergelt lahti - tehke seda Nod
3. Seejärel eemaldage suur must "kork" - läheb vaja torutange ja kui pole ennem avatud siis päris raske avada.

NB! Inglased seletavad, et peale 3s punktis musta korgi eemaldamist tuleks kontrollida sealseid tihendeid. Kui need pole just parimas "vormis", siis on soovitatav ka need välja vahetada, muidu võib hakata kütus sealt välja imbuma.

4. Nüüd pääsete ligi andurile(see sama valge, mille küljest pistiku eemaldasite).
Andur:
[Pilt: foto0032gv.jpg]
Eemaldage rahulikult, et bensiin toru seest välja voolaks - pange mingi anum paagi alla.
Pilt peale anduri eemaldamist:
[Pilt: foto0031h.jpg]
5. Kui andur on kuivanud, siis anduri põhja alt(mitte pistiku poolt) tuleb kruvida maha pisike kruvi - kasuta väga peenikeste otstega näpitsaid või väiksemat lamekruvikeerajat. Avades ettevaatust, et sisemus välja ei lendaks kuna andur on seest väga õrna ehitusega(2 imepeenikest traati)! NB! Kruvi allpool pildi keskel!
6. Nüüd väga aeglaselt ja rahulikult eemaldage anduri sisemus pistiku poolt.
Andur lahtivõetuna(kruvi keskel):
[Pilt: foto0035il.jpg]
7. Põhjus miks andur valetab on see, et keskel olev metallvarras, mida mõõda ujuk(pildil must klots) liigub, on alt poolt kaetud mustusega(Näed vahet ülemisel ja alumisel poolel, kus üks läigib ja teine on tuhm ja tume? No vot! Nod).
Mina kasutasin selleks tavalist liivapaberit. Liivapaberiga hõõru rahulikult vardalt mustus maha(Ülevalt, kus on puhas, pole vaja). NB! Traadid on väga õrnad, ole ettevaatlik, sest selle parandamine ei pidanud just kõige lihtsam olema(inglaste jutu järgi) Pildil traate väga näha ei ole.

Pilte:
Peale kerget liivapaberiga töötlemist:
[Pilt: foto0043e.jpg]
Peale töötlemist puhastasin varda paberi ja kaltsuga:
[Pilt: foto0045i.jpg]
[Pilt: foto0046d.jpg]

Peale puhastust pange kõik vastupidises järjekorras tagasi ja kui võimalust tehke kiire proovisõit - kas andis tulemust, mul ja paljudel teistel andis. Palju palju jõudu! Vast oli abi Eusa_dance Thumbsup



Mõningaid pilte ja õpetusi ka inglastelt:
http://www.peachparts.com/shopforum/show...p?t=231269
Volvo S60´11
Vasta
#2
Õigel ajal õige teema- täna mul oli paak täis, seieri järgi vähemaltSmile

Kus ja kas neid tihendeid saab kerge vaevaga?

u.
Vasta
#3
Just, kirjutasin ülespoole ka selle rea:

*Esineb peamiselt siis kui paak on alla 1/2, sest alumine pool saab vatti rohkem(Olgem ausad, kõik ei tangi alati täispaaki - khm, mina nende seas.). Täispaagiga on tavaliselt kõik korras.

Tihendite kohta ei tea, aga kipun arvama et neid saab pigem Silberist. Ei usu, et sellel kummitükil eriline hind.
Volvo S60´11
Vasta
#4
Jah jah- mul peaks paagis u. 10 liitrit praegu olema Smile
Vasta
#5
Khm, sellisel juhul jah, kuid see jäi mul ennem mainimata.
Volvo S60´11
Vasta
#6
Selline süsteem peaks olema ka ju 190'nel?
Maailma tarvitsee esikuvia
Vasta
#7
Peaks kindlasti 190-l ka olema. W123-lgi on samasugune.
E55 AMG
Vasta
#8
Täpselt sama on ka 190 W201... mul sama teema, küll aga proovisin doonroo oma, andurit mis töötas, seier ikka teeb nalja, on kellelgi selle kohta ka õpetusi jagada?

Kas rõhkude jama? (teise käiguga minema minnes hakkab ka seier hüplema,- tegin seda katsetamiseks).
Vasta
#9
suured tänud, proovin järgi.. kiusas sama probleem et kütuse näidik hakkas koguaeg lihtsalt põlema isegi kui kütust 10 liitrit paagis vabalt, v lihtsalt vajus allapoole see seier liiiiga kiiresti, et tuli välja kütusekulu umbes 10 liitrit sajale mis on täiesti ebanormaalne.
Vasta
#10
Enam ei ole julgenud näppida , nimelt mul saab ennem küte otsa , kui punane tuli põlema hakkab. Muidu näitab õieti.

Nimelt mul paar aastat tagsi juhtus selline asi , et see silinder ei mahtunud sealt välja , kuna hakkas aknalauapeale kinni.
Ainus võimalus oleks olnud paak maha v6tta. Ma veidi kangutasin ja katki ta läkski.
'
Seega eosadel mudelitel tuleb siiski paak maha v6tta v6i vähemalt kinnitustest lahti lasta.
Vasta
#11
Kahjuks täna võtsin selle välja ja puhastasin, kuid ta polnud üldse pms must.. Ja küte ikka kaob.. Keegi ei oska öeldu, kuhu ta võib kaduda enneaegu ?!?!
Vasta
#12
(02-05-2011, 08:39 PM)nahkistmed Kirjutas: Kahjuks täna võtsin selle välja ja puhastasin, kuid ta polnud üldse pms must.. Ja küte ikka kaob.. Keegi ei oska öeldu, kuhu ta võib kaduda enneaegu ?!?!

Võib täitsa vabalt olla kellaplokis oleva joote viga.. :/
Volvo S60´11
Vasta
#13
Hmm, aga kuidas likvideerida seda viga või mis peaks tegema ?
Vasta
#14
Ma kunagi uurisin seda pisut, pmts võtad näidikuteploki ära, nagu ikka. Ja eks esimesena viskad pilgu asjale peale, ma nagu mäletan, et mõnel aitas isegi nende joote puhastamine ja/või tinutamine. Siit leidsin ühe õpetuse, mis äkki aitab: http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...ender.html
Volvo S60´11
Vasta
#15
ma tänan
Vasta
#16
(18-06-2010, 05:40 PM)RivoA Kirjutas: Kütusepaagi anduri puhastamine!

NB! Kõikidel 124-mudelitel samad andurid(nii diislitel kui ka bensukatel).

Sümptomid:
*Sõites konarlikel teedel, kiirendustel ja pidurdustel hakkab kütuse seier hüppama, võib näidata kütusepaagi täituvust valesti ning peagi tagasi õige täituvuse juurde liikuda.
*Ilmneb "ette hoiatamata" Eusa_dance
*Esineb peamiselt siis kui paak on alla 1/2, sest alumine pool saab vatti rohkem(Olgem ausad, kõik ei tangi alati täispaaki - khm, mina nende seas.). Täispaagiga on tavaliselt kõik korras.

Põhjused:
*Kütusepaagi andur vajab puhastust(esineb 8-l juhul 10st ja seda puhastama õpetangi) - Lihtne juhus Nod
*Näidikuteplokis seieri ühendused väsinud - Raskem juhus(st tobedalt palju lammutamist) - ühenduste parandamise kohta praegu ei oska rääkida.

Hakkame siis peale(Kui paljudel juhtudel võetakse seltsi õllelonks ja abistav abikäsi, siis see on pigem 20 minutiline 90% juhul edukas kodutöö ja abimeheks võiks olla hea tuju Icon_lol):

NB! Paak ei tohi olla täis. Kütust peaks olema 8l või vähem täispaagist(Paak üldiselt 70l, siis peaks kütuse kogus alla 62l jääma). Vastasel juhul ujute peagi kallimat sorti "mudavannis".

1. Eemaldage pagasnikust tagumine polster(üleval on konksud, mis tuleb rahulikult allapoole väänata), kõrvalt tuleb ka utsitada, et parem ja vasak polster järgi annaksid)
2. Paagi keskel üleval on pistik, mis tuleb kergelt lahti - tehke seda Nod
3. Seejärel eemaldage suur must "kork" - läheb vaja torutange ja kui pole ennem avatud siis päris raske avada.

NB! Inglased seletavad, et peale 3s punktis musta korgi eemaldamist tuleks kontrollida sealseid tihendeid. Kui need pole just parimas "vormis", siis on soovitatav ka need välja vahetada, muidu võib hakata kütus sealt välja imbuma.

4. Nüüd pääsete ligi andurile(see sama valge, mille küljest pistiku eemaldasite).
Andur:
[Pilt: foto0032gv.jpg]
Eemaldage rahulikult, et bensiin toru seest välja voolaks - pange mingi anum paagi alla.
Pilt peale anduri eemaldamist:
[Pilt: foto0031h.jpg]
5. Kui andur on kuivanud, siis anduri põhja alt(mitte pistiku poolt) tuleb kruvida maha pisike kruvi - kasuta väga peenikeste otstega näpitsaid või väiksemat lamekruvikeerajat. Avades ettevaatust, et sisemus välja ei lendaks kuna andur on seest väga õrna ehitusega(2 imepeenikest traati)! NB! Kruvi allpool pildi keskel!
6. Nüüd väga aeglaselt ja rahulikult eemaldage anduri sisemus pistiku poolt.
Andur lahtivõetuna(kruvi keskel):
[Pilt: foto0035il.jpg]
7. Põhjus miks andur valetab on see, et keskel olev metallvarras, mida mõõda ujuk(pildil must klots) liigub, on alt poolt kaetud mustusega(Näed vahet ülemisel ja alumisel poolel, kus üks läigib ja teine on tuhm ja tume? No vot! Nod).
Mina kasutasin selleks tavalist liivapaberit. Liivapaberiga hõõru rahulikult vardalt mustus maha(Ülevalt, kus on puhas, pole vaja). NB! Traadid on väga õrnad, ole ettevaatlik, sest selle parandamine ei pidanud just kõige lihtsam olema(inglaste jutu järgi) Pildil traate väga näha ei ole.

Pilte:
Peale kerget liivapaberiga töötlemist:
[Pilt: foto0043e.jpg]
Peale töötlemist puhastasin varda paberi ja kaltsuga:
[Pilt: foto0045i.jpg]
[Pilt: foto0046d.jpg]

Peale puhastust pange kõik vastupidises järjekorras tagasi ja kui võimalust tehke kiire proovisõit - kas andis tulemust, mul ja paljudel teistel andis. Palju palju jõudu! Vast oli abi Eusa_dance Thumbsup



Mõningaid pilte ja õpetusi ka inglastelt:
http://www.peachparts.com/shopforum/show...p?t=231269

Sai ka kunagi sellega jamatud. Puhastus ise enesest suht lihtne, aga kui andur paagis ja kütet vähe sees ei hakanud punane tuli ikkagi põlema???
Hakkas enne puterdama ja võttis õhu vahele, sai ka paagi puhastus tehtud ja paagis oleva koonus sõela, aga ka see ei aidanud.....
Vasta
#17
Jube vana teema aga värskendaks seda,sest hommikul oh imet oli kütuse näidik põhjas nagu oleks keegi juurde valanud öösel.Kas selle anduri puhastamine päästab ka sel juhul ? Oskab keegi täpsustada ?
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#18
(12-11-2016, 09:25 PM)arcar Kirjutas: Jube vana teema aga värskendaks seda,sest hommikul oh imet oli kütuse näidik põhjas nagu oleks keegi juurde valanud öösel.Kas selle anduri puhastamine päästab ka sel juhul ? Oskab keegi täpsustada ?
Aru ma muidugi ei saanud kuidas see sealt paagis välja tuleb aga selle logistamise peale hakkas uuesti tööle ja näitas õigesti kütuse taset !

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#19
Mul seier ka hüppab (w124). Puhastasin atsetoniga nii, et läikis, aga korda ei saanud. Käitub täpselt samamoodi nagu enne.

Eks siis see teine variant tuleb ette vôtta ja katsetada.
Lugesin kuskilt, et seda kulunud potekat ei saagi asendada - kunagine eritellimus MB poolt. Oh krt.
Vasta
#20
Kas näpuga ujukit sõidutades ka hüppab seier? Keegi jändas samuti ujukiga, aga süüdi oli hoopis ikaldumasolev näidik.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 200d [u]hõõgküünlad[/u] suvel? melw124 2 542 26-08-2023, 08:01 PM
Viimane postitus: melw124
  w124 Kojamehe mootori vahetus RivoA 5 14,664 31-05-2018, 11:18 AM
Viimane postitus: Eero_S
  w124 Klapisääre tihendite vahetamine (M103) MarekV 5 6,746 29-07-2017, 01:27 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Tagumise rattalaagri vahetus (w124) MarekV 5 8,544 07-05-2017, 01:58 AM
Viimane postitus: MarekV
  W124 e300d 100kw 1995a mootori juhtmed arturmalcik 0 2,433 26-07-2016, 03:51 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 püsikiiruse hoidja kerdok 2 3,446 27-04-2016, 06:52 AM
Viimane postitus: dexter
  W124 spidoploki ja keskkonsooli valgustuse kaitsme ja potentsiomeetri remont. Laur 16 33,032 06-03-2016, 06:37 PM
Viimane postitus: janek126
  w140 (92-98) / w210 (96-05/97) / w124 (94-95) ir pultide sünkroniseerimine marek 5 23,024 02-08-2015, 08:47 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w210 flyp key süüteluku kontaktplaadi klemmide puhastamine nordrainbow 2 11,242 28-04-2014, 08:27 PM
Viimane postitus: nordrainbow
  W124 ümber ehitus-diiseldamine hannes_s 31 46,090 01-02-2014, 04:37 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne