Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rolz, sitsi Saksamaal edasi ja ära oma viha mu peal välja ela, mina seda vulkaani purskama ei pannud
Ma ei näinudki neid nuppe siis, alles manualist sain teada nende olemasolu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ehh, siis sul polnud silmanägemist ka ju
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(16-04-2010, 08:14 PM)Rolz Kirjutas: Ehh, siis sul polnud silmanägemist ka ju
Kõik pole sündinud sinu moodi, et MB kõik manualid peas, püüa leppida sellega, sõber!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Kas on toodetud W123'dele ka sinise päiksetriibuga esiklaase?
Kui on, siis kas neid ka eestist saada on ja kas tema hind erineb midagi puhtast klaasist ning palju nende hind üldse kujuneda võiks.
Olen näinud klaase kuskil 800,- eest liikumas, aga keegi mainis kuskil 600,- hinda.
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
On mingit head nippi, kuidas klapisääretihendite vahetuse ajal klappe mitte silindrisse lasta kukkuda ?
Ainus võimalus kolvid üles keerata, et klapid peale toetuksid ?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(18-04-2010, 03:11 PM)clm Kirjutas: On mingit head nippi, kuidas klapisääretihendite vahetuse ajal klappe mitte silindrisse lasta kukkuda ?
Ainus võimalus kolvid üles keerata, et klapid peale toetuksid ?
mis mootoriga tegu?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Olen kuulnud, et selleks kasutatakse suruõhku.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
w124 3.0D R6
Suruõhk pole vist väga kindel variant. Ilmselt peab koguaeg surve järel olema, sest rõngaste vahelt vähehaaval ikka minema läheb. Ja kui äkki klapivahelt ka õhk läbi pääseb ongi ainult klapikõlksu kuulda, kui sisse kukub.
Diisliga jama kah, et suruõhu jaoks peab midagi ära kakkuma, kas pihustid või hõõgküünlad. Kumbki pole hetkel hea variant. Pihustid sai just peale kruvitud keraamilise määrdega ja uute seibidega. Ja küünlad võivad pooleks minna, kui kiskuma hakata.
Ülevalt poolt vist mingi muu nipiga kinni ei hoia neid kah ? Eks tuleb mootori ringiajamisega jobutada.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ikka jahh, kompressoriga surve järgi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Ma lasin küll kolvi peale toetuma klapi. Kui sul mingi selline mootor millel klapid otse alla tulevad mitte nurga all siis on eriti ok mu arust. Aga nende niinimetatud poolkuude eemaldamiseks kasuta ikka spets tööriista mitte toru Ahjaa üks viga mille tegin mina- topi õlikanalid kaltsuga kinni muidu lendab mõni poolkuu karterisse nagu mul
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Kogemustega remondimees hakkab tegema neid. Teab kuidas poolkuid käsitleda jne. Vajalikud tööriistada olemas.
Aga klappidega on jah see, et iga silindri jaoks peab kolvi üles keerama. Mis samas tähendab, et kett peab omale kohale jääma, muidu pärast asjad segamini.
Pidavat vist mingi puksi tegema, mis jääb nukvõlli hammakat üleval pesas hoidma, samal ajal kui võll ise ära tuleb.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Kas pärast märkide järgi ei oska paika ajada või?
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Juba vahetatud. Treis nukkvõlli hammaka jaoks ühe puksi, mis kogu kremplit omal kohal hoidis.
Tihendid ise paistsid üsna väsinud olema. Uued palju tihedamalt otsas.
Samas leidsime, et üks hüdrotõukur kinni jäänud, mis arvatavasti hoidis ühte klappi pool-avatuna. Peale vahetust masin nagu ei tossa enam. Vähemalt soojalt. Eks kui külmalt käima panen on näha jälle lähiajal. Kui siis ka puhas, on see jama lahendatud.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
mida arvata sellistest velgedest http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=418388 on kellelgi kogemusi, kuidas peavad vastu (kuna tegu 15 tolli velgedega, siis augud vast ei lõhu või mitte...), ehk mõni tugevama disaini silmaga kasutaja oskab kommenteerida kuidas musta w201 alla sobivad (pean silmas just neid kitsa kodaraga velgi seal kuulutuses)
tänud ette igasuguse arvamuse eest!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mina ei soovitaks, aga see vaid minu arvamus, siin foorumis on kõvasti juttu olnud replica(Hiina) vs originaal (valdavalt Euroopa).
Kõveraks lähevad üsna kiiresti. Hiinas on sellise velje hind ca 200.- /tk
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
et kellelgi positiivseid kogemusi pole? kas tõesti lõhuvad löök-augud ära 15 tolli velje, millel 65 kõrgusega rehvid peal?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Sorry need veljed ei ole ükski visuaalses mõttes 15 tollistena eriti apetiitsed + veel 65 rehv peal. Meenutab aiakäru esiratast.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Välimuse mõttes on need jah alates 18 tollistena "pandavad" ... otstarbekuse kohapealt ei oska kaasa rääkida.
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Kust saan muuta enda nime alt kirja W126? otsisin, aga kahjuks ei leia.
|