Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124, 250d, ABS ei tööta?
#1
Olen juba küllalt uurinud ja puurinud siin foorumis, ABS teemasid on küllaltki aga enda probleemile pole kuskilt veel lahendust leidnud. Confusedad:

Autoks on 1989a 124, 250d, ABS on peal aga lihtsalt ei toimi, ei raginat ei midagi, nagu zigulliga pidurdaks, loha igal pool.. Armatuuris põleb tuli ka aga kus viga on ei tea. Endal isikliku autoga ABS´i kogemused ka puuduvad, niiet ei valda eriti teemat... Keegi oskab äkki aidata. Äkki on kuskile vaja lihtsalt mingit vedelikku valada või niisama kruttida kuskilt. Ei tea? Confusedilly:
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#2
Tahokas töötab?
Vahest hakkab jamama ülepingekaitse, siis ei toimi disladel abs ja tahokas.
Kui see korras siis mõni andur tõenäoliselt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Kõik spidokad ja tahhokad ja kõik ülejäänud kellad ja tuled töötavad normaalselt, aga ABS tuli põleb koguaeg. Kuskil ABS süsteemis on mingi kala, miuke, ei tea!
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#4
ABS-i andur mõne ratta juures läbi vb...seda ikka autodel juhtub
Vasta
#5
Laadimispinge korras? Vähemalt 14 V peab olema. Kas tahho toimib?
Kas märgutulituli põleb kogu aeg või peale käivitamist kustub mingiks ajaks? Mis tingimustel tuli süttib?
Vasta
#6
Laadimispinget pole kontrollida saanud, tahhokas töötab laitmatult ja vigadeta, ABS märgutuli põleb koguaeg, alates käivitamisest kuni teekonna lõpu ja mootori väljasuretamiseni.
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#7
Andurid on lihtne multimeetriga üle kontrollida. Kummaski esirattas on üks ja tagasilla peaülekandes on üks. Pistikud leiduvad kapoti alt ning tagaistme padja alt. Takistus peab olema suurusjärgus 1 kOhm...
Vasta
#8
Kus seda mõõta ja kontrollida saaks?
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#9
Hm, seda peavad teised ütlema.

Kui sõna "multimeeter" toob silme ette tuttava riistapuu, siis mõõtmine on lihtne. Samas, kui ise seda teha ei soovi/oska/saa, siis peab petsialiste otsima...

Üldiselt võiks sellega hakkama saada enamus remonditöökodasid... Kadaka Imre näiteks. Või Troost või mõni muu vähe viisakam remondikoht...

Kuna oma maisnatega toimetan ise, siis ei oskagi remontijat soovitada. Aga otsing peaks mõned kohad tooma esile küll...
Vasta
#10
Tegelikult kui päris aus olla, siis sõna multimeeter ühtegi tuttavat riistapuud silme ette ei too. Pole sellise riistapuuga enne kokku puutunud.

Kas Imre asub seal Kadaka teel MB lammutuse ja varuosade juures.
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#11
Ei asu seal. Pigem Akadeemia otsas...

Ühes diagnostikateemas on nii Imre kui mõne teise koha numbrid:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3330

Ma nüüd eeldan, et see teema on Sulle tuttav... Vastasel juhul: otsing, kallis Watson, see on elementaarne!...:evil:
Vasta
#12
Imre juures käidud... Probleem oli tegelikult imelihtne, rääkisin mehele oma loo ära, mispeale ta otsis kuskilt aku tagant mingi katkise kaitsme üles ja vahetas selle terve vastu välja. Nüüd on ABS nagu uus. Tänud info eest ja Imrele ka suur aitähh! :biggergrin:
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#13
Otsinguga leidsin teema.

Mu dislal (124, 3.0D) tahhokas lõpetas töö ja ABS tuli põleb. Muidugi pole ka abs'i, rattad blokki kohe.

Mis ülepingekaitsmest siin räägiti ? Võib selle viga olla, kus asub ?
Või sama asi ka jamada, kui madal laadimispinge ? Mõõtnud veel ei ole.

edit: Leidsin mingi kaitsmeploki aku tagant. Peal 10A kaitse, oli terve.
Vasta
#14
[Pilt: mercedes018nh6.th.jpg]

Selline peaks olema. Kaitse võib terve olla, kuid see jublakas on kehvalt tehtud, joodetud kohad tuleb uuesti üle joota, hakkab tööle jälle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Sarnane riistapuu jah. Peal numbriskeem veidi teistmoodi, aga üleval on plastik kaan ja kaitse.

Aga ma ei saa kätte teda. Need külgmised metallkõrvad on mingid plastik pesas. Eks üritan veel kuidagi.

Mis seal üle jootma peab ? Kobaka sees miskit ? Või all olevad ühendusklemmid/pistik ?
Vasta
#16
Sees jah.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Huvitavaks läheb alles siis, kui kõik tööks vajalikud voolud on ABS-ile olemas. See kurinahk on ju diagnoosimatu Icon_razz
Selleks on MB-l eraldi diagnoosimise aju, millest tuleb välja pikk juhe valgusdioodiga . See aju tuleb masinale peale panna ja siis sõitma minna. Kui viga esineb, siis vilgutab see aju sulle vea. Eestis??? kardan ,et see on ainult SILBERIS olemas.

Vasta
#18
Kuidas ma sellele jublakale sisse pääsen ? Otsad kinni pressitud.
Ülemise otsa peab lahti saama (see kus kaitse asub) ?

Edit:
Jubin lahti kakutud, seest kõik üle joodetud (üks klemm oli oksüdeerunud)
Kokku tagasi, kuumaliimi ka kopsikutele vahele, et ilusti peaks ja laiali ei pudeneks korpus ümbert.

Ja masin korras Nod Tahhokas hakkas näitama ning abs tuli kustus ära.

Ma ei tea, kas sellest plokist olenes, või kõrval olevatest, mis välja kakkusin, kuid nüüd külmalt ei lonka enam. Käis nigu siidi kohe Eusa_dance Pöördeid näitas seal 600 ringi umbes. Varem ei tahtnud üldse tühikäigul pööret kuvada.
Vasta
#19
124 e250d 1995.
diagnostikat kompuutriga pole võimalik teha boshi absile millegi pärast öeldi.
ei leia absi.
pidurid kontrollitud ilma absita.
abs vahest töötab(märgutuli ei põle) vahest põleb märgutuli.
kui põleb kõik rattad ühtlaselt blokkis. kui ei põle(abs peal) pidurdab vasak esi ratas 3x rohkem.
samas ilmnenud selline asi, et panen auto käima. hakkan vaikselt liikuma märgutuli hakkab põlema.
annan rohkem gaasi ja liigun kiiremini abs tuli ei sütti
ühtlasi on piduri pedaaliga nii, et ei lase pidurdada ei 40km/H ega ka 80km/h korralikult
pressib vastu. peksab pedaali (öeldi et teeb nii kuna miski annab absile signaali et ratas on blokeerunud kuid nii pole)
abs releed kontrollitud töökorras, ees andurite kontrollimine järgmisel nädalal kuid kui keegi suudaks öelda, et sellisele kirjeldusele ei vasta andurite viga siis ei peaks seda jama nägema sellega vaid vahetaks abs välja.

ehk oskab keegi vastata. tänud ette ära!
Vasta
#20
tundub et keegi ei vaevu vastama.
ühendasin juhtme parema ratta andurist vasemasse niiet aju saab signaali et abs korras. kuigi tegelikult pole nii.
vasak katki andur.
takistuste mõttmine oli hea idee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Dünaamilised istmed ei tööta Delsol 5 582 16-03-2024, 07:37 PM
Viimane postitus: v6sa
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 463 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  W211 Kesklukk ei tööta Peter 8 1,003 03-06-2023, 07:05 PM
Viimane postitus: meego
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,658 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps
  W211 universaali tagatuled ei tööta Rait 0 1,458 22-08-2020, 10:25 AM
Viimane postitus: Rait
  W210 parem tagumine elektriaken ei tööta Jacky 13 6,944 14-03-2019, 04:46 PM
Viimane postitus: Eero_S
  W124 ABS Even88 11 5,770 31-01-2019, 05:43 PM
Viimane postitus: Even88
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,517 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  w211 2007 peeglisoojendused ei tööta nils_ 10 6,596 30-11-2018, 03:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Peale abs viga rool raske?? kubilius 5 3,181 22-07-2018, 06:21 PM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne