Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220, 2003.a S320CDI vibratsioon
#1
Selline probleem siis, et tekib autosse vibratsioon ja mingi mürin kui aeglaselt kiirendada ja tekib ta siis kuskil kiiruste 60 ja 70 vahel ning natuke üle 90. Kui kiirendada kõvemini, siis nendelt kiirustelt üle minnes vibratsiooni ei teki, samuti et teki kiiruse vähendamisel. Ka tundub, et vibratsiooni on vähem kui käigukast S reziimil. Kust peaks hakkama viga otsima, käigukastist, kardaan, reduktor? Lisainfoks siis seda, et läbisõit 180 tuh ja kõik hooldused senini esinduses tehtud, ehk siis ilmselt peaks ka õlid olema õigeaegselt vahetatud.
Vasta
#2
Mu arvamus pole kõige teadjama oma, aga ma julgeks kahtlustada tosooli sattumist käigukasti. Eks teadjamad rääkigu edasi...
Vasta
#3
Vägisi tundub trahvo lukustuse viga. Just nädalake tagasi maadlesin ühe sellise 211 kerega millel oli tunne, et tee on niiiii treppis et juba. Tegelik põhjus ja seega jutt on pikk ja keeruline - olen korduvalt selles vallas foorumis kirjutanud. Lühidalt on viga enamasti selles, et käigukasti "aju" ei suuda trahvos ettenähtud libisemisprotsenti hoida. Kuna asi libiseb rohkem läbi kui lubatud, suurendatakse rõhku. Ühtäkki asi haakub, seejärel lastakse surve järgi, sest LUKUSTUS pole antud režiimil ette nähtud. Õlisurvet vabastades katkeb asi ükshets täielikult ja libisemine läheb liiga suureks. Kogu protsess hakkab uuesti otsast peale. Tulemuseks on vibratsioon, tõmblemine, niiöelda akuliku tee tunne.
Kui kastis on varem üli vahetatud, siis on kaks varianti - vahetusmees tegi midagi valesti või teine asi pandi vale õli. Pigem usun, et Silberis pole kasti õli vahetatud, sest see nõe tuli alles suht hilje ja millegipärast nad ei praktiseeri seda.
Muidugi on võimalus ka muudeks vigadeks kuid enne kasti pesu vaatan naguinii arvutiga milline see läbilibisemine on. Asi joonistab hea graafiku ning siis saad ka aru milles viga. Kui soov siis võta ühendust. Suht selline standardprotseduur see kasti pesu. Ise sa seda asja kahjuks terveks ei tee - ei aita ka tavaline kasti õli vahetus. Aga noh see on minu kogemus, mis ei pretendeeri muidugi absoluutsele tõele.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 132 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 517 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 390 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 353 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 348 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 309 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 500 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 764 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 546 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 523 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne