Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
oleks vaja osta OM602-le klappe ja juhtpukse. www.autoladu.ee müüb näiteks sisselaske klapi 66eek/tükk (firmalt IVAM), kadaka mb varuosade pood küsib klapi eest 150eek/tükk (firmalt SM) kumb siis parem oleks, kas kaks ja pool korda hinnavahe ka ennast reaalselt õigustab. on keegi varem ka proovinud neid odavaid klappe ja juhtpukse, on kellelgi kogemusi nendega.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
tegin väikese pildi võtmest, millega on hea pihusti pesa pealseid mutreid lahti keerata (sellise võtmega ei lõhu mutri nagasid) lahti saab mutrit lõhkumata ka mutri, mille lahti keeramiseks vaja meetri pikkust jõuõlga rakendada
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
ja vähe teise nurga alt kaa
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vot selline leidlikkus mulle meeldib.
Kas pesade alt tuli midagi koledat ka välja?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
11-02-2010, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2010, 11:00 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
pesas on keere M22x1 tegin vastava keermega vidina, paigaldasin loksuti otsa ja ühe pesa sain kätte, teine tuli pooleldi välja. ise lõigatud M22x1 keere andis järgi (viga siis enda lolluses, sai valitud kehv toorik millele keereme lõikasin)
mida "koleduste" all mõtled? ise jäin korra mõtlema, et kui pesad peale kaane lihvimist rõõmsasti tagasi panen kas nad siis pidama ka jäävad?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
proovisin siis sellist tõmmitsa stiilis asja ka teha. tulemus aga oli "lollus" kord mutri/kord poldi keere andis järgi ja alusta jälle otsast:S keerates tõmmitsale pinge peale, pidi veel haamriga pesa kergelt koputama, et too järgi annaks ja nii iga kolmveerand põõrde tagant (võimalik et oleks pidanud kasutama tihedama keermesammuga polti ja mutrit). süsteemil aga veel üks viga: kuigi pesa pealne mutter, millele tõmmits kinnitub, on vaid paari tiiruga kinni, siis jõuab siiski peagi pesa vastu pesa pealset mutrit ja tõmmits kasutu-et kes sama asjaga tegelevad, siis sellist tõmmitsa süsteemi ei soovitaks sinna, loksuti on kiire ja efektiivne.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
vahepeal sai kaan nendest pihustipesadest puhtaks tehtud (kellel vastavaid riistu vaja võib julgelt küsida) uued juhtpuksid sees, klapipesad lõigatud ja kaan lihvitud-päris kena näeb välja praegu natuke jälle raha koguma, siis klapid ära ostma ja külge monteerima
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
selline küsimus siis. kas ma peaksin selle pihusti pesa välimise külje sellest tahmast eelnevalt ära puhastama või ongi parem (jääb tihedam ja ei hakka lekkima)??
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
07-03-2010, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 11:33 AM ja muutjaks oli hannes_s.)
sain enda plokikaane nüüd vahetatud. vana kaane asendamine uuega võttis mul aega nii 10 tund. rahaliselt kulus kõik kokku 3,3k. ennem sõi mootor igatahes õli, 10 000km läbimiseks pidi 3l juurde kallama, ilmselt kadus see õli sinna
ja veel selline asi. kui külma mootori käivitan, siis mootor lonkab pisut (jätab vahele) samas kui nüüd julmalt aku + klemmilt vool küünaldele anda, siis muutub mootori töö sujuvaks(ei jäta enam vahele). kui juhe jälle eemaldada hakkab jälle nii 15 sek pärast kergelt lonkama. see siis külma mootoriga. oskab keegi selle kohta midagi rääkida, et milles viga?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
et mootor külmast peast vahele jätab, kas ei või olla viga pihustiotstes, mis "kusevad" (lagisevad küll need pihustiotsad, seda ka sooja mootoriga)?? eelsüüte lisamisel aga muudavad hõõguvad küünlad pihustist "niriseva" kütuse auruks ja mootor hakkab sujuvalt tööle. eelminese plokikaanega jättis mootor sama moodi vahele, siis arvasin et viga klappides. nüüd remonditud kaanega on igatahes käivitus küll väga hea. täna hommikul näitas auto termomeetes -14 ja nõksust käivitus kõikide silindritega kuid nii umbes 10 sek hiljem hakkas lonkama. jälle küünlad taha ja töötas jälle kenasti....
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
teeme varuosadest ostsin uued pihustiotsad tootjalt ruville 220eek/tükk. kasu mitte midagi, lagiseb ikka edasi. nüüd nende uute otsadega asi isegi veel hullem, pärast pikemat sõitu hakkab mootor tühikäigul ebaühtlaselt tööle, vahele ei jäta aga mingi õrn vibra tekib, nagu saaks mõni silinder vähem kütet peale.
külmkäivitus endiselt poolest pöördest (peale 7sek töötamist hakkab lonkama, küünlad uuesti taha lülitades muutub ühtlaseks) jõudu ja teravust on uute pihustiotsadega nagu isegi rohkem.
korra proovisin ka süüdet regullida. varasemaks keeramine vähendas tunduvalt lonkamist tühikäigul, kuid sõites tekkis hirmus transiti hääl
mõistus igatahes otsas, tuleb kuskil remondis ikka ära käia ehk saab targemaks...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(15-03-2010, 12:14 PM)hannes_s Kirjutas: teeme varuosadest ostsin uued pihustiotsad tootjalt ruville 220eek/tükk. kasu mitte midagi, lagiseb ikka edasi. nüüd nende uute otsadega asi isegi veel hullem, pärast pikemat sõitu hakkab mootor tühikäigul ebaühtlaselt tööle, vahele ei jäta aga mingi õrn vibra tekib, nagu saaks mõni silinder vähem kütet peale.
külmkäivitus endiselt poolest pöördest (peale 7sek töötamist hakkab lonkama, küünlad uuesti taha lülitades muutub ühtlaseks) jõudu ja teravust on uute pihustiotsadega nagu isegi rohkem.
korra proovisin ka süüdet regullida. varasemaks keeramine vähendas tunduvalt lonkamist tühikäigul, kuid sõites tekkis hirmus transiti hääl
mõistus igatahes otsas, tuleb kuskil remondis ikka ära käia ehk saab targemaks...
Ma olen kuulnud et mõnikord uued pihustiotsad vajavad nö sissesõitu, mis järel peaks lagin vaiksemaks jääma.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
nüüdseks juba 500km sõidetud uute otsadega, aga midagi pole muutunud. lagin peaks juba ammu olema vaiksemaks jäänud.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pihustid on ikka stenditud?
Kas otsad on õiged?
Kas lagiseb vaid üks silinder või kolisevad kõik?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(15-03-2010, 12:53 PM)v6sa Kirjutas: Pihustid on ikka stenditud?
Kas otsad on õiged?
Kas lagiseb vaid üks silinder või kolisevad kõik? pihustid pole stenditud
küsisin poest pihustiotsad OM602 tarvis
lagisevad kõik silindrid
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis mõte on stendimata (ja ilmselt vale survega) pihusteid peale keerata?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
igatahes OM601-hele läksid bosch otsad niisama sisse ja töötasid koheselt korralikult
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Just, töötasid korralikult. Vahel töötavad, vahel mitte.
Enne lammutamist tasuks veenduda, et pihustussurved ikka nõuetekohased on.
Aga mootori tööhäält saab käivitumise ja kütusekulu arvelt mahedamaks eelsissepritsenurga vähendamisega - ehk keera purts hilisemaks.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
ühesõnaga tuleks leida töökoda, kes pihustid "regullib"??
|