Nu nii .
On olnud palju igasugu tegemist kuid proovin siis lyhidalt kirja panna mis on mul vahepeal nende CE -dega juhtunud . Jah nimelt CE-dega . Kuna Olemasolev ( w123 CE 230 - manuaal) sai täiendust Kristolt ostetud ( w123 CE 280 A/T ) -ga . Asjade olemus iseenesest väga lihtne . Mu vana CE lihtsalt mädanes ära vahepeal . Pidasin selle taastamist pisut liiga mõttetuks just ohtra rooste esinemisintensiivsuse kohalt ja tasapisi otsisin korralikuma kerega isendit millele tegelikult yles ehitada siis viisakas Coupe .
Tänu Kristole ma selle endale siis leidsingi .
Niiet loodan saada kahest yhe korraliku . Ma saan öelda vaid niipalju ,et antud auto tuleb mu tõesti tagasihoidlikus "autodetaastamiste" ajaloos vast kõige korralikumalt taastatud auto yldse . See siis puhtalt minu mõistes ainult.
Sest ma tõesti tõesti tean kuidas tõelised fanatid seda teevad .
Sellel autol mida taastan ( CE 280 ) on siis tänaseks tehtud järgmised tööd .
¤ kõik on võetud lahti ( ka sillad alt ja mootor/kk vahelt )
¤ kõik vajalikud plekid (mis vajasid vahetust) on vahetatud . Pärnukandist sai toodud korralikud uksed , vahetatud said tiivakaared tagumised , kyljekarpidele tehtud korrigeeringud , muud pehmet ei tulnudki eriti välja .
Mõni pisike koht tagapaneelis ja kapotiall , sellest ei hakka eriti rääkimagi .
¤ kuna auto oli ilusasti lage siis sai ta kylili keeratud ja põhjaalt haljaks kraabitud ,et leida siis mingeidki kohti veel mis võiks kahtlasena näida
. Ma ei oskagi päris täpselt öelda millise kaitsekihiga on nyyd põhi kaetud kuid tean ,et see on "Hiiumaa Eriretsept" milles ei puudu ka "kahurimääre" ja kaasaegsem "Mastiks" kokkusegatuna . Ja tean ,et seda on sinna alla "määritud" mitte yks kiht . Seestpoolt pandud siis põhja , uste , tiibade , kapoti ja pagassiruumi ja luukidele "bituumenmatid" .
¤ värviettevalmistus ja värvimine . Kuna autol leidus ohtralt "värvikihte" ja erinevate tasemetega eeltöötegijaid mille ilmekateks näideteks olid praktiliselt igal detailil pisikesed mullid (va uksed ) .Siis lihtsalt ja julmalt hakati kõike seda maha lihvima kuni metallini . Siin ei olnud mitte midagi muud teha . Auto sai siis suuresosas haljaks ka pealtpoolt . Selle nädala seisuga saan auto värvimisest kätte . Auto värviks tuleb "Cuprite Brown" ehk UUE E-klassi värv mis näeb pildilt välja niisugune :
No pildilt näeb välja sexy , reaalselt usun ,et peaks jääma veidi tagasihoidlikum . Lasin kindluse mõttes teha enne pisikese proovivärvimise a´la bensupaagikaane suurusele plekikesele .Saab näha milline on värv siis autol . Värvimisel jah põhimõte : iga detail eraldi .
¤ sisu tuleb siis kogu täiega mu vanalt CE-lt . Sisuks jääb "kalts" ja sisuvärv on kollakasbeez . Mulle meeldib see "kalts" kui see on ilus, puhas ja terve .
Sisu toon peaks istuma pea ideaalselt auto värviga .
Tahtsin see nädal viia oma CE 230 ka Hiiumaale ,et saaks alustada demontaazi-montaazi kuid ma ei saanud autot Kadrinas põllupealt kätte .
Lihtsalt istub kylmanud mättas sillatalaga kinni . Mitmes tykis linttraktori abiga ma ka ei soovinud autot kätte saada . Seega sisu tuleb välja võtta põllupeal . Tekitame ymber auto telgi ja gaasipuhuriga ajame salongi soojaks ,et saaks valutult kõik tyyblid ja muud mudinad kätte .Eks kunagi siis kevadepoole saab ka auto tervelt kätte .
¤ veermik ja muu . Vahetusse lähevad suured tagasillapuxid ja mõned väiksemad sildade puxid , piduritrass ja voolikud , võimalik ,et ka kytusetrass . Pidurikettad -klotsid nendest ma ei hakka rääkimagi . Mootorile sai ka korra hääl sisse aetud , ise ma ei kuulnud kuid räägiti ,et ilus puhas hääl oli . Vahetan välja jagajakaane - rootori , juhtmed ja kyynlad esimese ehmatusega . Ylejäänu selgub siis kui autot juba veeremas omal jõul saab näha .
Pilte ehitustööde käigust hetkel ma ei pane . Panen siis kui on ka värvimisest tulnud auto pildid olemas . Siis hea paari pildiga protsessi algusest lõppviimistluseni tutvustada . Kindlasti on midagi veel millest unustasin kirjutada kuid eks ma jõudumööda panen kirja mis meelde tuleb .
Kindlasti teen selle auto valmimisest ka CD piltidega järjekorras algusest lõpuni .Proovin ka vahetatud varuosade nimestiku kuidagi paberile saada .
Seniks aga kannatust ... loodan ,et Aprillis saan juba sõita oma w123 CE 280 .