Nu nii .  
On olnud palju igasugu tegemist  kuid  proovin siis lyhidalt  kirja panna mis on mul vahepeal nende CE -dega juhtunud . Jah nimelt CE-dega . Kuna Olemasolev ( w123 CE 230 - manuaal) sai täiendust Kristolt ostetud ( w123 CE 280 A/T ) -ga  . Asjade olemus iseenesest väga lihtne . Mu vana CE lihtsalt  mädanes ära vahepeal  .  Pidasin selle taastamist  pisut liiga mõttetuks just ohtra rooste esinemisintensiivsuse kohalt ja tasapisi otsisin  korralikuma kerega isendit  millele tegelikult yles ehitada  siis  viisakas Coupe .
Tänu Kristole ma selle endale siis leidsingi . 
Niiet  loodan saada  kahest  yhe korraliku  . Ma saan öelda vaid niipalju ,et antud  auto tuleb  mu tõesti tagasihoidlikus "autodetaastamiste" ajaloos vast kõige korralikumalt taastatud auto yldse . See siis puhtalt minu mõistes ainult. 

 Sest  ma tõesti tõesti tean  kuidas  tõelised fanatid seda teevad . 
Sellel autol mida taastan ( CE 280 ) on siis tänaseks tehtud järgmised tööd .
¤ kõik on võetud lahti ( ka sillad alt ja mootor/kk vahelt )
¤ kõik vajalikud plekid (mis vajasid vahetust) on vahetatud . Pärnukandist  sai toodud korralikud uksed , vahetatud said tiivakaared tagumised , kyljekarpidele tehtud korrigeeringud , muud pehmet ei tulnudki eriti välja .
Mõni pisike koht tagapaneelis  ja kapotiall , sellest ei hakka eriti rääkimagi .
¤ kuna auto oli ilusasti lage siis sai ta kylili keeratud ja põhjaalt  haljaks kraabitud ,et leida siis mingeidki kohti veel mis võiks kahtlasena näida 

 . Ma ei oskagi päris täpselt öelda millise kaitsekihiga on nyyd põhi kaetud  kuid tean ,et see on "Hiiumaa Eriretsept" milles ei puudu ka "kahurimääre" ja kaasaegsem "Mastiks"  kokkusegatuna . Ja tean ,et seda on sinna alla  "määritud" mitte yks kiht .   Seestpoolt pandud siis põhja , uste , tiibade , kapoti ja pagassiruumi ja luukidele "bituumenmatid" . 
¤ värviettevalmistus ja värvimine .  Kuna autol leidus  ohtralt  "värvikihte" ja erinevate tasemetega eeltöötegijaid  mille ilmekateks näideteks olid  praktiliselt  igal detailil  pisikesed mullid (va uksed ) .Siis lihtsalt ja  julmalt hakati kõike seda maha lihvima kuni metallini . Siin ei olnud mitte midagi muud teha . Auto sai siis suuresosas haljaks ka pealtpoolt . Selle nädala seisuga saan auto värvimisest kätte . Auto värviks  tuleb "Cuprite Brown" ehk  UUE E-klassi  värv mis näeb pildilt välja niisugune : 
   
No pildilt  näeb välja sexy , reaalselt usun ,et peaks jääma  veidi tagasihoidlikum . Lasin kindluse mõttes teha  enne pisikese proovivärvimise  a´la bensupaagikaane suurusele plekikesele .Saab näha milline on värv  siis autol . Värvimisel jah põhimõte : iga detail eraldi . 
¤ sisu tuleb siis kogu täiega mu vanalt CE-lt . Sisuks jääb "kalts" ja sisuvärv on kollakasbeez . Mulle meeldib see "kalts" kui see on ilus, puhas ja terve .
Sisu toon peaks istuma pea ideaalselt  auto värviga . 
Tahtsin see nädal viia oma CE 230 ka Hiiumaale ,et saaks alustada demontaazi-montaazi kuid ma ei saanud autot  Kadrinas põllupealt kätte .
Lihtsalt  istub kylmanud mättas sillatalaga kinni . Mitmes tykis linttraktori abiga ma ka ei soovinud autot kätte saada . Seega   sisu tuleb välja võtta põllupeal . Tekitame  ymber auto telgi ja gaasipuhuriga ajame salongi soojaks ,et saaks valutult  kõik tyyblid ja muud mudinad kätte .Eks kunagi siis kevadepoole  saab ka auto tervelt kätte .
¤ veermik ja muu . Vahetusse lähevad  suured tagasillapuxid ja mõned väiksemad sildade puxid , piduritrass ja voolikud , võimalik ,et ka kytusetrass . Pidurikettad -klotsid nendest ma ei hakka rääkimagi . Mootorile sai ka korra hääl sisse aetud , ise ma ei kuulnud kuid  räägiti ,et ilus puhas hääl oli . Vahetan välja jagajakaane - rootori , juhtmed ja kyynlad esimese ehmatusega . Ylejäänu selgub siis kui  autot juba veeremas omal jõul saab näha .
Pilte  ehitustööde käigust  hetkel ma ei pane . Panen siis  kui on  ka värvimisest tulnud auto pildid olemas . Siis hea  paari pildiga protsessi algusest lõppviimistluseni  tutvustada . Kindlasti on midagi veel millest unustasin kirjutada kuid eks ma jõudumööda panen kirja mis meelde tuleb .
Kindlasti teen selle auto valmimisest ka CD piltidega järjekorras algusest lõpuni .Proovin ka  vahetatud varuosade nimestiku kuidagi paberile saada .
Seniks aga kannatust ...  loodan ,et Aprillis saan juba sõita oma w123 CE 280 .