Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kui autot pikka aega ei kasuta ja on võimalus, siis tuleks tarvitusele võtta Daimleri poolt arendatud pisike spets akulaadija. Lükkad aga autole otsad külge ja see siis pidevalt laeb (vastava funktsiooniga) akut. Sellisel kasutusel on aku pikk eluiga ka mitte kasutustingimustes garanteeritud. Maksis mõni tuhat krooni, aga tulemuseks on ka aasta aega seinud auto puhul pool pööret ja voilaa
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
taanneell Kirjutas:Kuskil olen kuulnud , et kui pole akut plaanis kasutada pikalt. Siis parim konserveerimine on panna ta sügavkülma.
Ei ole rumalamat soovitust veel kuulnud. Äkki mõni akumüügi firma sellise pakkumise tegi et omale kliente juurde leida. Korralik sügavkülm -36C ja teades, et iga aku kaotab aja jooksul oma mahtuvust siis suht kindel et pikema aja järel sügavkülmast saab välja võtta vaid jäätunud ja lõhki külmunud kamaka.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Just külma pärast mul ju see jama juhtuski, suvel poleks ju mingit häda sellega tekkinud. Väga veider soovitus see aku sügavkükmutamine, kuigi olen ise ka vahest hommikul ärgates mõne unenäo kohta endalt küsinud: "Oli see unes või ilmsi?" Äkki keegi unes soovitas kasutaja tannellil akut külmutada, aga unenägu oli lihtsalt nii reaalne...ei tea!?
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
R129 Kirjutas:Märten: Ainuke võimalus geneka juurest asjale voolu anda, siis saab lahti asjad.
Olen kuskilt kuulnud ,et külgmiste suunatulede juhtmete kaudu pidavat kah saama kuidagi voolu niipalju peale anda ,et uksed saab lahti.
Targemad elektrikud kas see väide vastab tõele?
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Pigem kas mitte ventika järgi?
UK Garaaž
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Mis tähendab "külgmised suunatuled"?
Genekal on tagaküljel üks plastkorgiga kaetud ots väljas (umbes nagu aku küljes) sinna sai voolu antud ja saingi pagassi ja uksed lahti.
Eelmisel õhtul kui üritasin käivitada, tegi veel uksed ja pagassi lahti, aga kui ta enam kinni ei jõudnud panna, siis ei julgenud ma rohkem, kui 2 kõnniteeäärset ust nupust kinni panna. Vastasel juhul poleks ma järgmine hommik ka genekale ligi saanud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
MB-l juhib suundasid SAM plokk minuteada. Ehk ei ole otse ühendust akuga ja muu vooluringiga. Kui nüüd sinna vool lasta, siis mina küll ei tea kas asjad ka terveks jäävad - võib muidugi proovida, äkki õnnestub.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
taadu Kirjutas:taanneell Kirjutas:Kuskil olen kuulnud , et kui pole akut plaanis kasutada pikalt. Siis parim konserveerimine on panna ta sügavkülma.
Ei ole rumalamat soovitust veel kuulnud. Äkki mõni akumüügi firma sellise pakkumise tegi et omale kliente juurde leida. Korralik sügavkülm -36C ja teades, et iga aku kaotab aja jooksul oma mahtuvust siis suht kindel et pikema aja järel sügavkülmast saab välja võtta vaid jäätunud ja lõhki külmunud kamaka.
Njh väljendasin ennast valesti. Tõesti pole ise proovinud ja kohe kindlasti ka -36 ma seda ei prooviks, aga akut tuleb hoida kuivas ja jahedas kohas.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kaspar Kirjutas:Olen kuskilt kuulnud ,et külgmiste suunatulede juhtmete kaudu pidavat kah saama kuidagi voolu niipalju peale anda ,et uksed saab lahti.
Targemad elektrikud kas see väide vastab tõele? Mina küll sellise tegevusega ei riskiks. Ukse sees olevasse moodulisse läheb pluss, mass, can-h ja can-l. Ehk on nii nagu r129 juba kirjutas, et asi võib lõppeda uue mooduli ostmisega.
taanneell Kirjutas:Njh väljendasin ennast valesti. Tõesti pole ise proovinud ja kohe kindlasti ka -36 ma seda ei prooviks, aga akut tuleb hoida kuivas ja jahedas kohas. Parim temperatuur aku säilitamiseks on +20 kraadi, siis on isetühjenemine kõige väiksem ca 3%. Kõige hullem aku vaenlane on kõrgemad temperatuurid kui +30 kraadi. (Eriti hull olukord on autotel millede aku kapoti all kuumas (enamus riisikad ja ladad), õnneks mb'l on enamasti pagassis või siis "tuleseina" taga.)
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Aga mis moodi siis saab autosse sisse kui võti ei keera ühtegi ust lahti. Kapotti kah ei saa avada, põhjakatted ka autol küljes ning tagatippuks ei ole ruumi kah ,et auto alla minna.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Vot mul sama küsimus. Mis oleks saanud, kui ma oleks kõik uksed nuppudest kinni pannud lolli peaga???
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kaspar Kirjutas:Aga mis moodi siis saab autosse sisse kui võti ei keera ühtegi ust lahti. Kapotti kah ei saa avada, põhjakatted ka autol küljes ning tagatippuks ei ole ruumi kah ,et auto alla minna. See on oma lohakus/lollus kui ei keera! Variante on mitu, teed akna katki, kiil ukseraami vahele, keerad suure kruvikaga lukku millele saab saba külge panna jne.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba... Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??
Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
Heade mõtete eest juba ette tänud.
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
30-01-2010, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2010, 01:29 PM ja muutjaks oli ville.)
jansa48 Kirjutas:Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba... Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??
Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
Heade mõtete eest juba ette tänud.
Kas tagumised peatoed ka alla-üles ei käi? Kui jah, siis tõenäoliselt kaitse läbi. Tagumise iste all (kõrvalistuja pool) kaitse nr 62, 20A.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
ville Kirjutas:jansa48 Kirjutas:Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba... Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??
Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
Heade mõtete eest juba ette tänud.
Kas tagumised peatoed ka alla-üles ei käi? Kui jah, siis tõenäoliselt kaitse läbi. Tagumise iste all (kõrvalistuja pool) kaitse nr 62, 20A.
Veider, kakkusin tagumise istme välja, aga ei leidnud selle alt ühtegi kaitset ei paremalt ega vasakult. Siis vaatasin kapoti all olevad kaitsmed üle, üks 15A oli kutu, selle vahetusega miskit paremaks ei läinud.
Veel häid mõtteid?
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Mitte otseselt istme all, aga seal jalgade juures, isteme ja põranda vahel polstri küljes peaks olema luuk, kus on kaitsmed.
WDB240: Kaitse 62 vaata üle. 20A ja asub taga parema istme all. Läheneda tuleb eestpoolt. Seal üks luuk ,millel lamp peal põleb ja valgustab jalgade ruumi. See kaitse on vaakumpumba üld vool ja põleb maha tavaliselt kahel põhjusel.... 1) kas pump on niiskusetõttu kinni külmunud ja võtab üleliia palju voolu käivitudes....2) pump on niivõrd kulunud et peab pidevalt töötama ja selletagajärjel mähis lühisesse põlenud. Tavaliselt on esimene variant.
Edu.
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
ville Kirjutas:Mitte otseselt istme all, aga seal jalgade juures, isteme ja põranda vahel polstri küljes peaks olema luuk, kus on kaitsmed.
WDB240: Kaitse 62 vaata üle. 20A ja asub taga parema istme all. Läheneda tuleb eestpoolt. Seal üks luuk ,millel lamp peal põleb ja valgustab jalgade ruumi. See kaitse on vaakumpumba üld vool ja põleb maha tavaliselt kahel põhjusel.... 1) kas pump on niiskusetõttu kinni külmunud ja võtab üleliia palju voolu käivitudes....2) pump on niivõrd kulunud et peab pidevalt töötama ja selletagajärjel mähis lühisesse põlenud. Tavaliselt on esimene variant.
Edu.
Õige koht ja õige kaitse 20A, asi korras! Aitähh!!!
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ole lahke. Muideks +-i saab peale anda ka kaitsmeplokki tagant, sinna tuleb peale punane + juhe. Ise teen vajadusel alati nii, sest mootor suur ja mujale ligi ei pääse.
|