Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Starter läbi?
#1
Tere, häid pühi kõigile!

Aga nüüd, siis murest, auto on w124 diisel. Juhtus, siis selline asi, et sai siin ka suure külmaga autot käivitatud, selle käigus läks üks küünal läbi ja tuli välja, et disla külmund. Tänu sellele sai starter palju koormust ja üks moment juhtus selline asi, et kui hakkasin jälle käivitama, oli korraga vaikus majas ja starter ei tee enam ühtegi piiksu ka, kui võtit keeran.Icon_rolleyes
Mis võis juhtuda, kas on vaja tõesti hakata uut starterit otsima, või on ka võimalus, et mingi väiksem probleem võib seal olla?
Eusa_pray abi!
Vasta
#2
PS. aku on täis!
Vasta
#3
proovi otse starterit käima panna, äkki süütelukus jama. nii nagu neid vanu traktoreid käivitatakse (kruvikas pendika juurde Tongue ) või vii lihtsalt see starterist tulev lilla juhe + klemmi vastu. viga võib olla ka mootori massijuhtmes, kontrolli kas terve.
Vasta
#4
Pikema piinamise peale võib puruneda pendiksipoolne puks ja siis starter hakkab pooma ja ei keera enam. "Katsetamisega" võib ankru maha põletada.

Vasta
#5
Vabandan minu lollust, aga kus see starter mersul täpselt asub, tahaks seda lähemalt uurida.
Vasta
#6
Kui ei tea siis ära parem hakka üldse vaeva nägema, sest tõenäoliselt suudad asja ainult hullemaks teha.

Häid pühi!
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#7
Sai täna käidud Imre töökojas, prooviti seal juhtmetega ja tuleb välja, et starter läbi, kasutatud starteri jaoks momendil raha polnud.
PS. mingist puksist või värgist seal polnud mingit teemat, et mis võiks läbi olla.
Nüüd vaja starter maha kiskuda, sest tegelikult saab kuidagi taastada, aga nüüd mure kuidas selle maha saab, kas alt või ülevalt?Badgrin
Vasta
#8
Lahti saad keerata ülevalt ja alt,kätte saad ka kas ülevalt või alt,valik on sinu.
Vasta
#9
Üleval on ees õhufiltriraam, isegi kui õhufilter eemaldada, siis ei mõista kuidas sinna ligi saab?
Vasta
#10
Parem võta ja tee ta korda..... Kõige odavam versioon ja siiani töötav on Koplis asuv OK auto..... Vana standardi maja taga..... Sulle öeldakse et löbi jne aga alati on asi võimalik rem.da ja sama ka starterite puhul.... Mine katseta ja tee proovi.. vennad on abivalmis....
Vasta
#11
Taavi Kirjutas:Üleval on ees õhufiltriraam, isegi kui õhufilter eemaldada, siis ei mõista kuidas sinna ligi saab?

Õhufiltri korpus tuleb kah maha võtta, siis saab ju küll ligi.

Vasta
#12
Täpselt! tahaks selle korda teha, aga mul vaja see maha kiskuda ja probleem selles, et kuidas sinna ligi saada.
Ps. muidu tänud selle koha soovituse eest!Thumbsup
Vasta
#13
Vabandage nüüd mu pessimismi, kuid kui õhufiltri kesta nelja kinnitusmutri leidmine valmistab raskusi, siis võiks starteri eemaldamise jätta neile, kes seda teha oskavad...

Vaevalt hakkab keegi siia kirja panema, milliseid sisekuuskantvõtmeid on vaja starteri mahavõtmiseks ja mis järjekorras tuleb eemaldada eesolevaid detaile.Rolleyes

Staretri remontijaid on teisigi. Hiiul ja Lasnamäel peaksid mõlemad seltskonnad veel toimetama...
Vasta
#14
Kui nüüd ilsti paluksid ehk tuleks mõni foorumikaaslanegi sulle appi. Ise aitaks küll, aga asud liiga kaugel.Big Grin
Vasta
#15
Ega jah ise ma ikka hakkama ei saanud, keerasin praegu selle õhufiltri kogu kupatuse maha, aga need starteri poldid on seal nii pahas kohas, et ülevalt vist pole seal midagi teha, vaja vist kanalitCrybaby
PS. need remonditöökojad võtavad julma raha, selle pärast hakkasin ise proovimaRolleyes
Vasta
#16
ise olen lähenenud starterile nii, et ülemisele poldile ülevalt (selleks keevitasin silmus võtmele 10-nesest armatuurrauast pikenduse) ja alumisele poldile alt(no selle saab lahti igasuguste võtmetega) ja ongi käes. enda kogemus ütleb, et kui sellist eelpool nimetatud pikendusega silmust pole, siis tava võtmetega kulub selle ülemise poldi peale oma 30min (närvide kokkuhoiu mõttes on lihtsam võti natuke ümber teha)
Vasta
#17
124 Diisli starteri maha võtmiseks pole küll mingeid imevõtmeid vaja läinud.
Tavalised padrun võtmed ja auto alt keeranud.
Minu soovitus on starterid ja genekad alati proovida remontida, mitte lammari "uus"
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
Käisin seal OK AUTOS ära, 600 starter korras ja see sisaldas ka töörahaEusa_dance
2 küünalt tuli ka ära vahetada ja need sai ka hea hinnaga.Soovitan seda firmatNod
Vasta
#19
Tänud kõigile, kes proovisid abiks olla!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 Salongi õhuvõtu ava kojamehe juures laseb vett läbi Atman67 0 1,354 04-12-2017, 10:55 AM
Viimane postitus: Atman67
  E 220 CDI 2002a (diisel) ei käivitu/starter vaikib Imre323 12 9,470 14-01-2016, 01:57 PM
Viimane postitus: laf1247
  w210 E320CDI starter klõpsub, ei käivitu? (Korras) egon1235 11 14,041 13-03-2013, 10:46 PM
Viimane postitus: egon1235
  1992 230CE ei võta mootorit taha (starter)-VIGA AKUS! nostromo 5 3,753 22-01-2013, 03:36 PM
Viimane postitus: Treiku
  Süüte luku põhi läbi RaidoMB 1 1,855 17-01-2013, 02:31 PM
Viimane postitus: Laur
  w210 käivitus probleemid: starter ei võta taha (3.2L CDI, -01, SK) Harry 13 11,801 22-08-2012, 08:03 AM
Viimane postitus: indrek
  w123 starter veab aeglaselt ringi ja pidurituled. kevinito 3 2,448 17-08-2012, 02:39 PM
Viimane postitus: stihl
  Uus või kasutatud starter? (w210, 3.2CDI, -01) Harry 4 4,128 28-06-2012, 12:23 AM
Viimane postitus: Harry
  Starter jääs? killer666 7 6,310 02-12-2011, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: w210 võll kulunud või rattalaager läbi? m20b20 3 4,224 27-06-2010, 09:29 PM
Viimane postitus: Nustu826



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne