MÜÜDUD.
Mark: Mercedes-Benz S320
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 260 000+
Mootor: 3.2 R6
Võimsus: 170 kW
Sisu: Hall samet
Värvus: Sinine metallik
Eestis alates: 10.2006.
Minu oma alates: 07.2009.
Lisavarustus:
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 2x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 4x peeglid päikesesirmides (valgustusega), rulookardin tagaaknal (elektriline), kohtvalgustid
sisustus
veluurpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga), nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (kummist)
audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD), 12x kõlarid, GSM antenn
rehvid ja veljed
Dunlop (245) talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (17", MB)
tuled
esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor, valgustuspakett
muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, pakettaknad (topeltklaasid), el. reguleeritav salongipeegel (mäluga), 4x valgustid ustes, 2x valgustid pagasiruumis, taskud esiistmete seljatugedes, salongisoojendus auto mootori seismise ajal (REST), 45 L gaasipaak.
Muud:
Helisüsteemis on olnud võimendi, mis on ära võetud. Valjukate juhtmed oli vaja ise uuesti vedada, sest need olid sassis ja katki. Toonklaas on väga lahe, poolpeegel -- seest vaadates ainult nõrk tumendus, kuid väljast sisse näeb väga halvasti, mis on hea! Väljast sisse näeb paremini siis, kui eestpoolt paistab päike salongi.
Sõitnud olen temaga 2009.a lõpuks alla 3000 km. ligikaudu arvates, ma pole kaugeltki igapäevasõitja.
Vead:
Kõik lisad töötavad kenasti, välja arvatud tagumised aknad. Minu käes pole seni midagi üles ütelnud, tee peale pole ka jäänud. Roostet ei ole imekombel üldse leidnud! Tüüpviga on ju rooste, aga ju mul vedas! (Y)
Esiklaasis all keskel on väike horisontaalne mõra, kuna keegi on külma ilmaga tohutult klaasi kütnud ja siis saanud sahmaka külma vett väljast esiklaasile. Tagumised aknad ei käi alla, sest mehaanika on ära väsinud -- tüüpviga, topeltklaaside raskus kurnab mehaanika läbi. Juhipoolse tagumise akna mootor töötab, aga ei vea akent üles, kui alla on lastud. Kõrvalpoolne tagumise akna mootor on üldse lahti ühendatud.
Plaanid:
Kindlaid plaane pole, kuid esialgu kavatsen ta suvel ära müüa, et W220 osta. Teine võimalus, et jätan alles ja teen täiesti ideaalsesse korda -- eemaldan ülalpool mainitud vead. Lisaks ehk vahetaks esituled, et saaks xenonid sisse panna. Muidugi kui facelifti tuled sinna sobivad, ma ei tea. Kuju pealtnäha sobib, aga kas ka kinnitused ja pistikud?!
Kui keegi osta soovib, siis võin kaaluda müüki juba praegu, selleks aga pean tegema postituse vastavasse teemasse, et kõik vastaks reeglitele.
P.S.
Tegemist on esimese mu isikliku MB-ga ja peaksin ütlema, et parim auto, millega eales sõitnud olen või sees istunud! Enamus täiesti uusi selle sajandi autosid jäävad ka tugevalt alla nii mugavuse kui ka stiili poolest!
Mark: Mercedes-Benz S320
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 260 000+
Mootor: 3.2 R6
Võimsus: 170 kW
Sisu: Hall samet
Värvus: Sinine metallik
Eestis alates: 10.2006.
Minu oma alates: 07.2009.
Lisavarustus:
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 2x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 4x peeglid päikesesirmides (valgustusega), rulookardin tagaaknal (elektriline), kohtvalgustid
sisustus
veluurpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga), nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (kummist)
audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD), 12x kõlarid, GSM antenn
rehvid ja veljed
Dunlop (245) talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (17", MB)
tuled
esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor, valgustuspakett
muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, pakettaknad (topeltklaasid), el. reguleeritav salongipeegel (mäluga), 4x valgustid ustes, 2x valgustid pagasiruumis, taskud esiistmete seljatugedes, salongisoojendus auto mootori seismise ajal (REST), 45 L gaasipaak.
Muud:
Helisüsteemis on olnud võimendi, mis on ära võetud. Valjukate juhtmed oli vaja ise uuesti vedada, sest need olid sassis ja katki. Toonklaas on väga lahe, poolpeegel -- seest vaadates ainult nõrk tumendus, kuid väljast sisse näeb väga halvasti, mis on hea! Väljast sisse näeb paremini siis, kui eestpoolt paistab päike salongi.
Sõitnud olen temaga 2009.a lõpuks alla 3000 km. ligikaudu arvates, ma pole kaugeltki igapäevasõitja.
Vead:
Kõik lisad töötavad kenasti, välja arvatud tagumised aknad. Minu käes pole seni midagi üles ütelnud, tee peale pole ka jäänud. Roostet ei ole imekombel üldse leidnud! Tüüpviga on ju rooste, aga ju mul vedas! (Y)
Esiklaasis all keskel on väike horisontaalne mõra, kuna keegi on külma ilmaga tohutult klaasi kütnud ja siis saanud sahmaka külma vett väljast esiklaasile. Tagumised aknad ei käi alla, sest mehaanika on ära väsinud -- tüüpviga, topeltklaaside raskus kurnab mehaanika läbi. Juhipoolse tagumise akna mootor töötab, aga ei vea akent üles, kui alla on lastud. Kõrvalpoolne tagumise akna mootor on üldse lahti ühendatud.
Plaanid:
Kindlaid plaane pole, kuid esialgu kavatsen ta suvel ära müüa, et W220 osta. Teine võimalus, et jätan alles ja teen täiesti ideaalsesse korda -- eemaldan ülalpool mainitud vead. Lisaks ehk vahetaks esituled, et saaks xenonid sisse panna. Muidugi kui facelifti tuled sinna sobivad, ma ei tea. Kuju pealtnäha sobib, aga kas ka kinnitused ja pistikud?!
Kui keegi osta soovib, siis võin kaaluda müüki juba praegu, selleks aga pean tegema postituse vastavasse teemasse, et kõik vastaks reeglitele.
P.S.
Tegemist on esimese mu isikliku MB-ga ja peaksin ütlema, et parim auto, millega eales sõitnud olen või sees istunud! Enamus täiesti uusi selle sajandi autosid jäävad ka tugevalt alla nii mugavuse kui ka stiili poolest!