Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Selline tähelepanek minu poolt. Sõites oma ökoliikuriga W210 220 CDI 1999a. välistemperatuuril alla -20 C kuival lumevaba teel stabiilse lubatud kiirusega ei tooda mootor sedavõrd sooja, et suudaks temperatuuri hoida nõutavas vahemikus. Aeg- ajalt lülitub täiendav soojendi taha ja kütab juurde. Kas ka teised CDI omanikud sama märganud või siiski minul termostaat laseb sedavõrd palju läbi. Vahetatud sai teine küll poolteist aastat tagasi ja muus osas etteheiteid nagu pole.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pole küll CDi, on renaulti 3,0 DCi ja lisa soojendi lülitab alates +4 kraadist mõneks ajaks sisse ja tänase ilmaga -14 töötas webasto terve tee ca20km.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
mul on E200 cdi ja lisasoojenduse lylitan ise eraldi ka sisse kuna ka mootor ei tooda niipalju sooja kui väljas 20 miinus kraadi ringis.... lisaks panin ka veel papi radika ette et ei peaks lisasoojendust kasutama, ökonoomsuse m6ttes.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Siin kui nüüd esimesed külmad olid detsembris siis oli nagu ka selline mure, aga nüüd ei ole probleemi olnud. Kui ainult kohapeal käies langeb temp kuskil 40 peale soidu ajal ikka kuskil 80 pardas nagu ikka.
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Minu kogemused 3x 2.2CDI mootoriga näitavad seda, et jah, mootor ei suuda piisavalt sooja toota, kui külm ilm. Siiski, kui vitos 7 inimest ja sõit ühtlaselt 95km/h ning vahemaa üle 50km, siis läheb salong piisavalt soojaks. Kuid jah, lisasoojendita temperatuur üle 70C ei tõuse kunagi.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Njh minu kogemus piirdub 124-ga
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
vabandage lolli küsimuse pärast aga mis see lisasoojendi on ja kust see käima käib .ka 220cdi
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
lisasoojendi ehk webasto- kütab kütuse pealt kas ainult salongi (kuiv) või jahutusvedelikku (märg)
mul ka selline küsimus, et auto salong ei lähe soojaks (ei puhu sooja) salongiradika pesin katlakivi eemaldiga läbi, natuke see aitas aga mitte eriti,mootor ise 85 kraadi, termostaat just vahetatud, autoks 220 CDI, oskab keegi aidata.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Praegune 3,2 CDI tahtis tänase -12c ca 16km. maanesõittu saada siis sai seieri 80 peale, lisasoojendi töötas ka.
Pärast hoidis ilusti ülejäänud aja 80 peal.
Samas 124 3,0D piisas 4km maanteed ja temp 85c ilma mingi muu lisa ahjuta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
laf1247 Kirjutas:lisasoojendi ehk webasto- kütab kütuse pealt kas ainult salongi (kuiv) või jahutusvedelikku (märg)
Lisasoojendi ehk lisasoojendi. Webasto, Eberspächer ja Stroco on tootjad...
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Eks te peaksite arvestama, mida ökom mootor, seda väiksem soojatootlikus, sest mootor tekitab kütusest kahte asja, liikumist ja sooja. Aga endal kah 220 CDI(ostsin kah sellepärast et võimsuse ja kütusekulu näitajad väga head, võrrdeldes 3.5 V8 bensiinikaga on see lausa lust) ja ega jah kuskil -15 ja üle, siis maantepeal ei taha soojaks minna küll... peab vict papi radika ette lükkama.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
mul mootor l2heb noormaalselt soojaks kuskil 8 min seista ja 3 km s6itu, aga salongi ei puhu sooja, arvatavasti ei j6ua salongiradiks nii palju sooja eraldada
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
No minul salongiradiaatori osas etteheiteid igatahes küll ei ole. Kui töötemperatuur paigas siis salongi puhub ikka päris sooja. (pole täiesautomaat kliima) Reguleernupud seatud valgele alale, mitte punasele ja täna -17C juures probleeme polnud. Lisasoojendi Tallinnast Pärnuuse sõites rakendus ikka tööle päris tihti abistamaks mootorit soojaks kütta.
Postitused: 42
Teemad: 6
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
endal kah 2000 E 220CDI sai vaheatud termostaat. kohapeal 5min õues kasvõi -20.sõita 3-4 km tuleb 60 ära.ni iet sooja keeran maha ja puhuri vaevalt 1-2 asendis.
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Mul see tavaline asi, et panen talvisel ajal diisli radika 2/3 papiga kinni. Läheb kiiremini soojaks. Olen seda kasutanud w124 2.5 disla peal, bmw 524 peal ja nyyd ka 2.7cdi peal. Kunagi panin 524 l täitsa kinni, kui 25 miinust oli väljas ja andis sõita isegi, kui väljas -5. Aga nulliga oleks keema läinud, hea et veel märkasin.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul on 190D 2,0 ja soojaks läheb väga hästi ka -20, ei ole isegi pappi ette pannud. Aga kõige huvitavam on see et pidevalt küsitakse, et kas on diisel auto ja kui jaatavalt vastan siis kohe, noh kas soojaks ka läheb üldse?
Postitused: 114
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
arts24h Kirjutas:Mul on 190D 2,0 ja soojaks läheb väga hästi ka -20, ei ole isegi pappi ette pannud. Aga kõige huvitavam on see et pidevalt küsitakse, et kas on diisel auto ja kui jaatavalt vastan siis kohe, noh kas soojaks ka läheb üldse?
Sul pole ju CDI.
Postitused: 113
Teemad: 20
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Minul 220cdi ja ikka võrdlemisi aeglaselt läheb soojaks see mootor külmade ilmadega. Aga küsimus, mis nupp mul on tuhatoosis?.. Selline kolm lainelist joont on peal ja seda vajutades läheb punene tuli nupul põlema, nagu kondil kui ta ei tööta. Kas ka mingi lisasoojendus?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jah, kui tuli põleb, siis lisa soojendus ei toimi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 11
Teemad: 4
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Endal 320CDI ja 220CDI
Kui 220st rääkida siis need ei tahagi talvel külmaga väga hästi soojaks käia ent need on äärmiselt ökonoomsed..Kõike head korraga ei saa
Papitükike aitab, muudmoodi suure külmaga see mootor ideaalselt temperatuuri koguda paraku ei suuda..
|