Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 2,6 E külma ilmaga sureb mootor välja kui soojaks hakkab minema?
#1
mure siis järgmine. natuke külmema ilmaga kuskil -10... tuleb viga jälle välja. nimelt, külmalt läheb ilusti käima ja töötab ilusti. kui aga mootor hakkab soojaks minema(temp. kuskil 70) hakkavad pöörded langema, kuniks suretab ennast välja. käima läheb uuesti ka ja töötab mingi minuti ja siis jälle suretab ennast vaikselt välja. kui aga sõita ja tühikäigul natuke gaasi peal hoides ei lase välja surra, siis mingi aja pärast jääb pidama ja töötab normilt.
et on kellegil selline viga läbi jooksnud??
ja jamama hakkab just siis kui väljas üle -10 läheb...
arvatakse et mingi andur, aga milline???
diagnostis kahjuks ka aparaatidega midagi ei näita, kuna aasta on 85.


HELP!Icon_sad
Vasta
#2
niisis, keegi pole hüvanõu osanud anda, kirjutan siis senini toimunud seiklustest ise. nimelt kuna väljas endiselt krõbe külm, on probleem aktuaalne. kuid, olen ka natuke targemaks selle kohapealt saanud!
aku taga asuvad siis mingisugused andurid või releed(väidetavalt on see kompott seal kokku aju)... üks andur siis mis on kaitsmega, selline alumiinium värvi(keegi võiks kirjutada mis selle nimi on)kamandab autot nii, et kui nüüd auto jälle töösoojaks lasta ja selle anduri küljest kaitse välja võtta hakkab kõik normaalselt tööle,aga sellega kaasneb uus probleem, nimelt auto ei käivitu enam KÜLMALT. samas sai ka nii proovitud, et võtsin üldse anduri ära siis jamas andiselt edasi ja suri ikkagi välja!
kas võib olla selle anduriga midagi lahti või on ikkagi häda kuskil mujal? loogiliselt mõelda siis aju annab valet signaali kuskilt edasi ja liiga palju kütet saab peale niikaua kuni üle ujutab ja lõpuks välja sureb, sest tossab ka meeletult ja haisutab.
ehk oskab nüüd keegi midagi lisada?
Vasta
#3
Kui sa mõtled sarnast nagu siin pildil siis see on OVP ehk Overload Voltage Protection Relay
[Pilt: mercedes018nh6.jpg]

Kasuta foorumi otsingut ke-jeti kohta kirjutatud palju.
Suvaliselt pistikute ja kaismete välja rebimine su autot terveks ei tee.
Pigem saad mõne vea juurde veel.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
just seda sama jubinat ma mõtlengi! aga oskaks äkki keegi minu juttu või probleemi kuidagi kommenteerida?
Vasta
#5
sry, seda pildi alumist juttu märkasin alles nüüdSmile
aga eesmärk polegi sellisel moel autot korda saada. mul soovitati proovida, et kas toimub mingi muutus või mitte. või on üldse läbi see relee.
et täpselt teada saada ma siia kurdangi, ehk on kellelgi see jant olnud ja teab kas rikkis see sama relee käitub nii.
ma isegi ei kujuta ette mis see uus maksab... tööpäeval saab teada:S
pärast vahetan ära ja muutust ei kusagilSmile
Vasta
#6
tervitus kõigile!

kuna keegi minu probleemsele jutule kommentaare pole oskand või suutnud lisada siis räägin ise kuhuni selle jamaga välja jõudnud olen! kuna siin nendes samalaadsetes teemades tuhnides pole keegi asja tuumani eriti jõudnud! ja ehk on hiljem minu jutust kellelegi kasuIcon_exclaim


niiisis, pöördusin oma murega jällegi võru taha nurssi raini juudre! et proovida mõnda teist releed, kuid tuli välja et asi selles polnud ja peale natukest kuulamist, vaatamist arvas et asi on pritsungi peas. kui ta selle lahti arutas selguski et pritsungi pea küljes on üks plastikust skaalamoodi andur(midagi triipkoodide sarnast) millest siis jookseb vool läbi ja mis juhib kütuse jagamist teatud hulgal teatud kohta. mis aga oli juba nii kulunud et ei andnud enam õigeid signaale ja lasi kütust üle nii palju kui heaks arvas ja tänu millele siis ujutas üle, hakkas tossama, turtsuma ja suretas mootori välja! ja miks releest kaitsme eemaldamine asja parandas, oli kuna siis lülitus pritsungist igasugune vool välja!
ühesõnaga asendati hetkel veits kobedama vastu ja hetkel töötab ilusti, minek hea, kütuse kulu norm. vahel kohati lainetab kergelt pööretega tühikäigul, aga pole hullu! kuid see ilmselt ei kesta ka väga kaua, vaja ikka korraliku pritsungi pea vastu vahetada, tuleb ainult raha koguda natukeIcon_smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 664 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 572 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 524 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,949 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,866 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne