Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
püsikiirusehoidja install 124-le
#1
300d aut.
kas on teostatav ja mis summad kuluksid?
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Vasta
#2
4,5k nodi + paigaldus
...
Vasta
#3
Oleneb su autost, kui on ASR/4-matic/ASD siis on asioluliselt keerulisem ja kogu kruisi süsteem teine....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
VDO aftermarket juppidest rääkisin. on need ka siis nii kategooriliselt erinevad?

http://www.kgk.ee/est/tooted/Priit/TEMPO...%20EST.PDF
...
Vasta
#5
Eee..sõna aftermarket peaks juba eemale peletama, universaalne asi ei kõlba mitte millekski IMO....Kui mingit lisaasju pole siis on ilmselt simpel peale panna aga kui on juba ASR siis ma ei kujuta ette.....aga selle asja toimetamine on omaette küssimus....
BTW seal on muideks katuseluuk ka müügil..(:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
neid kange on iseenesest selliseid ka VDL mis on originaaliga identsed

aga mis ASR siis teeb?
...
Vasta
#7
Andres Kirjutas:VDO aftermarket juppidest rääkisin. on need ka siis nii kategooriliselt erinevad?

http://www.kgk.ee/est/tooted/Priit/TEMPO...%20EST.PDF
Palju see stuff kõik kokku maksab muidu?
Vasta
#8
viimatised hinnapakkumised on 4,5-5k + paigaldus jäänud. pidasin kalliks ja ei pannud C peale.
...
Vasta
#9
on kuulda olnud, et need aftermarketi omad panevad segast. Ei tea kas just VDO oma seda teeb. Aga naised saunas rääkisid, et erinevate 3rd partei asjadega on jamasid olnud.
Vasta
#10
h2x0r Kirjutas:on kuulda olnud, et need aftermarketi omad panevad segast. Ei tea kas just VDO oma seda teeb. Aga naised saunas rääkisid, et erinevate 3rd partei asjadega on jamasid olnud.

Naised ja tehnika on kaks eri asja. Mul tuttav lasi audi 80 le aasta tagasi selle universaalse peale panna ja on siiamaani ilma probleemideta töötanud, kusjuures minu nn. originaal tahab just tõrkuda.

Kui spetsialist selle peale paneb ja asi pealepanemise ajast ka töötab, siis reeglina nad on üsnagi töökindlad. Uus elektroonika on siiski uus elektroonika - kui hakkad mingit vanat kasutatud vaatama, siis ei tea iial, millal mingi elektroonikablokk saba annab.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
Indrek Kirjutas:
h2x0r Kirjutas:on kuulda olnud, et need aftermarketi omad panevad segast. Ei tea kas just VDO oma seda teeb. Aga naised saunas rääkisid, et erinevate 3rd partei asjadega on jamasid olnud.

Mul tuttav lasi audi 80 le aasta tagasi selle universaalse peale panna ja on siiamaani ilma probleemideta töötanud, kusjuures minu nn. originaal tahab just tõrkuda.

Kui spetsialist selle peale paneb ja asi pealepanemise ajast ka töötab, siis reeglina nad on üsnagi töökindlad. Uus elektroonika on siiski uus elektroonika - kui hakkad mingit vanat kasutatud vaatama, siis ei tea iial, millal mingi elektroonikablokk saba annab.

Mul kah yks tuttav võitis Bingo lotoga, aga teine näed ei võitnud. Mingi jama.

Aga kui spetsialistidest rääkida, siis iga teine meil siin banaanivabariigis on "spetsialit" mina pooldaks pigem originaal lahendust.

P.S mis saba andmisse puutub, siis elektroonika ei kulu kahjuks või õnneks. eemaldad kylmjooted ja elad jälle 5 aastat õnnelikult.

Vasta
#12
Elektroonika pidi töötama suitsu peal, kui suits välja tuleb siis enam ei tööta :evil:
Vasta
#13
alati on garantii. tuleb lasta edasimüüjal paigaldada ka ja ongi kõik ok.
...
Vasta
#14
Anc on sul ASR? Alusta sellest...usu mind võin natuke rääkida ASR ja kruisi tööpõhimõttest....

Ilma ASR-ita auto - kuirs=servopump(reguleerib gaasi hoovastikku)+kang+aju. Simpel, kui saad juhtmestikku ka, probleeme pole...

ASR - Servopump(teine kui ilma ASR)+potentsimeeter+ABS/ASR aju+kruisi/ASR aju+kang

ASR puhul on gaasi jutimine elektrooniline, hoovastik tuleb mootrisse(süsteem on teine, isegi amort on vahel), vahel on potentsiomeeter, mis loeb asendit ja annab servole käsu, mis positsioonis hoida hoovastikku. ASR - kui rakendub - antakse servole käsk mootori pööret langetada, et ohtu vältida...Ühesõnaga ASR/ABS/kruis on kõik ühes tükis ja omavahel seotud ja lahutamatud....Ma tahaks näha kuda see aftermarket toodang selle juhtmisega hakkama saab, nii et sul ASR ka õieti töötama jääb...

Aga meil Hundiga on üks teooria veel pooleli väheke, olen suht kindel et ASR'iga auto puhul, millel ju gaas on nii või naa elektrooniliselt juhitav ja servo on juba mootoril, on kruisi lisamine ainult kangi lisamise teema...
Elame-näeme....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
kui te selle välja mõtlete... siis mõtleme mulle ka Tongue
ASR täitsa olemas.
...
Vasta
#16
Rolz Kirjutas:Eee..sõna aftermarket peaks juba eemale peletama, universaalne asi ei kõlba mitte millekski IMO....Kui  mingit lisaasju pole siis on ilmselt simpel peale panna aga kui on juba ASR siis ma ei kujuta ette.....aga selle asja toimetamine on omaette küssimus....
BTW seal on muideks katuseluuk ka müügil..(:
Niipalju kui mina olen autoelektroonika aftermarket juppide tootmisega seotud olnud, ei ole seal küll mingit vahet kas on aftermarket tükk või OEM tükk kui tegu sama firma toodanguga. Kindlasti oleneb ka jupist, aga selle põhjal ei saa küll midagi väita, et aftermarket jupp on pask...
Vasta
#17
olen ise paigaldanud mõned VDO-d ja kui alguses ilusasti kõik paika reguleerida, siis ei ole edasisi probleeme olnud.
ASRi tarbeks on uutel VDOdel selline lisajuhtmeke, nagu mootori pöörete lugeja, mis pöörete liiga järsu muutumise peale samuti kiirusehoidja maha võtab. ei tea kui hästi see toimib, aga manuaalil ilma sidurilülitita katkestas kohe pöörded ära nii kui sidurit lahutasin. väheke jõudsid pöörded tõusta ja siis kohe reageeris.
Vasta
#18

[/quote]
Niipalju kui mina olen autoelektroonika aftermarket juppide tootmisega seotud olnud, ei ole seal küll mingit vahet kas on aftermarket tükk või OEM tükk kui tegu sama firma toodanguga. Kindlasti oleneb ka jupist, aga selle põhjal ei saa küll midagi väita, et aftermarket jupp on pask...
[/quote]

Ma ei ütle, et see pask on, ma ütlen seda, et ma tahaks näha inimest, kes paneb selle toimima auto orig. ASR süsteemiga...nendel on gaas, kruiis, ja ASR omavahel täielikus seoses....Inimene, kes tunneb ASR tööd ja põhimõtteid ja mida, kuidas, millal liigutatakse, saab aru, mida ma mõtlen.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
elektrik Kirjutas:olen ise paigaldanud mõned VDO-d ja kui alguses ilusasti kõik paika reguleerida, siis ei ole edasisi probleeme olnud.
ASRi tarbeks on uutel VDOdel selline lisajuhtmeke, nagu mootori pöörete lugeja, mis pöörete liiga järsu muutumise peale samuti kiirusehoidja maha võtab. ei tea kui hästi see toimib, aga manuaalil ilma sidurilülitita katkestas kohe pöörded ära nii kui sidurit lahutasin. väheke jõudsid pöörded tõusta ja siis kohe reageeris.

orig on lisapotekas hoovastikul, mis on spidost ja kastist sõltumatu, millelt võetakse gaasi asendi impuls....
orig ei lükata kruisi mitte tagant ära, vaid vastvalt pöördele ja vastavalt ohule lüüakse pööre ja gaas alla....Ja see toimub sinu jalale vastutahmist ka veel.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Tongue 
võsakunn Kirjutas:300d aut.
kas on teostatav ja mis summad kuluksid?
...tohoh kunn ei viitsi enam pedaali ka näppida, mis järgmiseks:biggrin:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,517 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,415 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,221 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,839 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,819 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W 124 250 D Afgaan124 11 8,054 14-01-2017, 01:00 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,350 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.
  124 kardaani mure Egoolen 0 2,329 24-07-2016, 11:45 AM
Viimane postitus: Egoolen
  mb 124 salongiradiaatori vahetus ramli 3 3,594 11-07-2016, 09:40 PM
Viimane postitus: V126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne