Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
vastupidi ei ole? et kui peale katti sama kuum on, et siis on katt kinni? st ma sain ühest sumpsispetsist (Ronaldo, tulika tn) küll nii aru, et ta väga kuuma tagant välja ei aja. 3000rpm peal katsus töösooja mootorit...
...
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui koonust hakkad panema siis proovi see paigutada nii ,et ta hakkab jahedat õhku imema, sel juhul võibolla saad sealt mõned hobujõud. Kui aga hakkab ta sooja imema mootoriruumist siis jääd hoopiski ilma mõnedest hp-dest.
Postitused: 73
Teemad: 47
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
kavas oli jah teha kapotti siuke avavus kust õhk pääseks otse peale aga uurin alles asja
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
xenon-eesti lubas kunagi, et teeb oma kataloogi kaupadelt kuni 15%. mina võtsin C-klassile sealt paneelfiltri ja iganes odav oli. ca 2 tavafiltri (MANN) hind ainult.
...
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
kui tahad nats juurde saada oma mersule siis tee hoorattas kergemaks väikse litraasiga autodele annab see palju juurde ja kui lased hoorattast piisavalt treida siis tekkib gaasi pedaaliga selline effekt nagu oleks see on off nupp.
ja oma otseläbi väljalaskele oleks soovitav panna ka otseläbi reso vahele kuna see tekitab heitgaasi keeriseid ning gaasid väljuvad sumpast kergemine.(saab seda db-hp st.)
isegi ostnud seda sõpradele ja paigutanud suht lihtne ja odav alla 1000eegu.
ja kui sul autol on aju siis autohist saab chipi mis annab tuntavalt juurde ja tallinnast saab sallu käest kah.
sai sõbra bmw e36 2,0 ostetud ja on andnud tunduvalt juurde ja küttekulu vähenes.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Suhtkoht kahtlane, et mersule chipi saab.
Mul endal hetkel otseläbi 2.5" sumpa all, koos kahe otseläbi resokaga. Häält teeb väga retsilt, ma juba pikemat aega otsin miskit korralikku lõpupütti, aga ei ole veel saand. Järgmine nädal pidi Teppan midagi ette võtma selle asjaga, teeb mulle asisema püti.
Alguses ajasin kah võimsust taga, et ikka mitte midagi pidurdama ei jääks. Sai tehtud siis max hingamise peale, aga nüüd häirib juba väga see kõmin, eriti maanteel.
Hooratast ei soovita küll isegi oma heal sõbral kergeks teha, kui tegemist on 90% tänavaautoga. See on ikkagi rohkem rinka teema. Koonusfiltreid soovitaks samuti vältida. Mersudel on päris korralikud paneelfiltrid. Kahjuks pole mul originaalfiltrikopsikut ja seepärast ei saa kasutada ka originaalfiltrit. Mina kasutan koonust, teeb vilet ja värki-särki, kuid siiski see on suht poolpeeretajate asi. Mul on mingi odavam filter kah muidugi. Alla 3000.- pole üldse mõtet unistada korralikust filtrist, muidu ongi "all show, no go" .
Kõige lihtsam ja odavam on vahetada mootor suurema töömahuga mootori vastu, kui siis kah ei aita, siis turbotada - see on kõikse odavam.
Aga minule on siiani arusaamatu, kuidas saab võimsuse kasvades kütusekulu väheneda? Räägime ikka vabalhingavatest mootoritest.
Kuidas see asi käib? Vähem kütust silindrisse, segu lahjaks ja võimsus kasvab? Plokikaas jääb samaks... Arusaamatu... Mõni hea kleeps järsku?