Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
võimsus
#1
kuidas Mb 190 E 87 a 2.0 87 kw mootorist rohkem võimsust välja pumbata hetkel oleks vaja teada kuidas seda võimalikult odavalt teha kuna varsti kavas mootor nagunii ära vahetada? samas võib ka pakkuda igast tuuning jubinaid müüa. Homme saab endale auto uue sport summuti otseläbi Tongue ühtegi reso vahele ei jäänud. kõik ideed teretulnud

Tänud ette juba Smile
Dubz!
Vasta
#2
Odavalt saab lisada neoon tulesi, plastik ribisi kapotile. Kui mingit võimsust tahta läheb raha vaja kotitäite kauppa.
Võimsam mootor vahele neist kõige odavam.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
siin on müügil ka üks korralik 3.2 moto mis istuks suurepäraselt sinna vahele. know-how saab kaasa jne. saab tsips üle 20k ehk hakkama
...
Vasta
#4
nojh siis kõigemõtekam kohe uuele mootorile mõtlema hakata Smile
Vasta
#5
löö kat välja ja võta õhufilter vahelt ära saadki oma 5 kw juurde
Vasta
#6
Markko Kirjutas:...võta õhufilter vahelt ära saadki oma 5 kw juurde

...ja põhjuse uut mootorit hankima hakata. Lisaks kati tühjendamine põhjustab huvitavaid hetki ülevaatusel.
Vasta
#7
v6sa Kirjutas:
Markko Kirjutas:...võta õhufilter vahelt ära saadki oma 5 kw juurde

...ja põhjuse uut mootorit hankima hakata. Lisaks kati tühjendamine põhjustab huvitavaid hetki ülevaatusel.
nagunii läheb mootori vahetamisex võtku siis viimast mis võtta on veelUZI
Vasta
#8
see kati maha löömine ei ole väga hea idee. ainuke lahendus otseläbi toru panna aga siis sööb kõik ülejäänud pütid ära. resokad vastu ei pea.
...
Vasta
#9
proovi alco injectionit, netis päris palju juttu ja suht odav teostus ka Smile
Vasta
#10
Andres Kirjutas:see kati maha löömine ei ole väga hea idee. ainuke lahendus otseläbi toru panna aga siis sööb kõik ülejäänud pütid ära. resokad vastu ei pea.
nii hull asi ikka pole kui kat vahelt võtta....ainuke viga ongi ÜV
Vasta
#11
mulle öeldi igatähes, et isegi sportreso sõidaks mu 3.2 moto seest tühjaks kuskil nädalaga, kui tsuti talda anda Smile
...
Vasta
#12
Andres Kirjutas:mulle öeldi igatähes, et isegi sportreso sõidaks mu 3.2 moto seest tühjaks kuskil nädalaga, kui tsuti talda anda Smile
paras pask jutt, mul kestis orig pütt 3a ilusti mis sõitsin ja maha müües oli ka tiptop, mul oli lapats rohkem põhjas kui muus asendis. Smile
Vasta
#13
oeh. krt need sumpsimehed siis ajavad kõik jora või? Smile
ma mitme juures käinud juba..
...
Vasta
#14
Andres Kirjutas:oeh. krt need sumpsimehed siis ajavad kõik jora või? Smile
ma mitme juures käinud juba..
mis sa arvad kui mõni uuriv ajakirjanik läheb sinna ja küsib, et peaks kati ära võtma või midagi ja nad räägiksid muidugi võta... arva mis kiun siis lahti läheks. mul oli pea 15a vana auto ja kat kinni, kõik läks ideaalseks kui "punn" sai eest ära võtta... aga no igayhe oma valik, mina ei kahetsenud mitte grammigi.

mulle räägiti ka sellist juttu, et üv läbi ei saa, mootor põmst. lakkab töötamast, kütusekulu lakke jne. tegelt oli kõik vastupidi... üv'ga pidi muidugi lisa eegut köhima kui just tuttav ei olnud.
Vasta
#15
Kat alt minema , kütusekulu läheb väiksemaks ja mootor hakkab vabamalt hingama->rohkem võimsust. Selline on teema katti(de)ga.
Aga need pütid (tavaliselt 2) mis jäävad pärast katte, neid küll torkima ei tasu hakata sest kui vabalthingaval vastusurve ära kaob siis on võimsuse langus ikka päris suur...Kui siis ainult lõpupütt vahetada "sport" oma vastu aga sealt peale hääle suurt midagi juurde ei tule IMO.

Vasta
#16
See ei PEA olema nii, et kati eemaldamine toob võimsust juurde. Umbes või lihtsalt vana kati eemaldamine toob muidugi võimsust juurde. Ja reeglina need katid on umbes või kohe umbe minemas :tongue:

Võtmesõnaks on vastusurve, mis peab olema piisav. Aga kuna asi niikuinii väljavahetamisele läheb, siis proovimine maksab ainult tööraha võrra...
Vasta
#17
mul kat surnud, kuid käib veel läbi ja välja minevad gaasid ei ole väidetavalt NII kuumad, et katt täitsa umbes oleks.

ei oska midagi peale akata. 4k kasutatud või universaal kati eest on mõttetult palju ja suht kindel, et ega vastu ka ei pea.

iga mees räägib eri juttu kattide kohta. võta siis kinni mis õigem on.
...
Vasta
#18
OT on/
Hea soovitada: osta uus. Aga tegelikult on see antud mootorile ilmselt parim lahendus... Sul ju korralik masin, mis tast ikka universaalkatiga peetida. Palju uus maksab?

Kasutatud katt on õnnemäng. Korralik võib kaua kesta. Aga kuidas korralikku leida?
OT off/

Mercedes-Benz otseläbi pütiga????

Tänaseks peaks summuti vist all olema. On siis tulemus seda müra väärt?
Vasta
#19
ma elan oma vana ja surnud katiga etkel. 10-20 vahele jääb õige asi. aga selleks mul küll ressursse ei ole Smile resonaatorid teevad väidetavalt koledat häält ja ma usun. hetkel vaikne jne aga kütusekulul vast liitrike otsas. 15 sajale linnas pole parim, milleks see mootor võimeline on.

seega minul väga võimsust katt ei peata. küll aga võiks teema algataja proovida mis siis saab, kui kati ära võtab (saab paluda ilusti võtta, et terveks jääks) ja korraliku sportresonaatori alla paneb (kõigest 600eek ja kui ei meeldi saab minimaalse kahjuga maha müüa). tuleb siis juurde? läheb siis heli rõvedaks? samas otseläbi püti korral midagi ullemaks minna ei saa, kui siis tekib ehka inult mehisust juurde. aga jõud? proovi ära duubzuSmile

...
Vasta
#20
lase kuskil kontrollida palju on temp enne katti ja peale, väga suur erinevus ei tohiks olla, kui on siis katt kinni. ir termomeeter abiks. kuna jutt käib vanadest autodest, siis nendel ei mõjuta kativahetus muud, kui kõik lääb paremaks, uuematel on juba lambda enne katti ja peale katti, vot siis lääb küll jamaks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne