Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 87a automaatkäigukasti uimasuse probleem
#41
ikka ühtlast osa vardal vaata
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#42
oeh - muidugi jääb varras õliseks kui äsja sisse valatud. Oota ikka veidike enne kui vaatama hakkad - loogiline talupoja mõtlemine on alati kõige parem olnud. Ja kui hakkad nüüd küsime millise osa peal vardal paeb õli olema, siis palun googelda 722.3 oli või muud sellist.
Vasta
#43
Tegelikult on nii, et ta jääbki selliseks koguaeg. Kui see ebaühtlane osa ei loe, siis ma peaksin juurde valama ja kohe kõvasti..kui ta loeb, siis ma olen kõvasti üle valanud.. Kas on võimalik, et ta pritsib selliseks, kui mootor töötab? Aga samas peab ju töötava mootoriga taset kontrollima.
Vasta
#44
Töötava mootoriga pead jah kontrollima. Kui toru väriseb, siis hoia sellest kinni ülevalt, siis saad vähem õli kaasa toru siseseintelt kui varda välja tõmbad.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#45
No fakt on see, et kui ikka soojast peast kõvasti üle 20 kraadi märgi on, siis kasti normaalseks toimetamiseks õli kastis on. Ei lähe kasti töö paremaks, kui 100 g juurde paned üle maksimumi.
Ja selle mõõtmisega on nii, et Kui valad peale, siis tuleb ikka kast kuumaks sõita.Muidu on see õli nii paks ja viskoosne ja ei tulegi sul toru seintelt alla.
Vasta
#46
Kuumaks sõitmisega ongi nüüd see probleem, et auto ei ole päris komplektne hetkel. Samas, kui ma kaua venitan sellega, siis lumega ei saa enam korralikult testida -- ehk panen istme sisse ja proovin kuumaks ajada.

100g juurde ei pannud. Vajutasin ikka pudelile peale ja pärast oli kergem teine. Poes mõtlesin kah, et väiksest jääb puudu..

Ok, asi selge..lasen sõbral rohkelt bensiini tuua ja teeb asja siis korralikult ära, ehk kastile vatti ja asi tuliseks. Panen õli juurde ühtlase näidu aluses..
Vasta
#47
Tegelikult pole ju paarutada vajagi - kastijahutus on ühtlasi ka kastisoojendus. Kui mootori termostaat on avanenud ja jahutusradiaator soe, siis hakkab kastiõli üsna kiiresti soojenema.

Üldiselt on varrast keerates näha, kusmaal on õlitase olnud ja kust on varras toru seinalt kaasahaaratud õlist niiske.

Eks ta üks nokitsemine ole - mina mõõdan vähemalt 3 korda, siis alles usaldan oma silma...

Kui õlitase külmal kastil on üle alumise märgi, siis on õli piisavalt. Kui aga vardal õli taset näha pole, on õli liiga vähe.
Vasta
#48
Nii. Sai toodud kenasti bensiini ja õli läks kogu pudel sisse.. Nüüd on näha kindlat ja ühtlast joont, kuid kuuma kasti puhul veidi alla külma joont..pean juurde valama.

Sai sõidetud ja proovitud veidi.. Tulemuseks sain, et vedama hakkab tõesti paremini, kuid suuremal kiirusel ei lähe enam edasi. Ainuke viis edasi saada on pedaal põhja ja selle kiirendus lüliti abil kiirendab minema (muideks, väga hea kiirendusega on.) Ma ei saanud nüüd aru, et mis käiguga ta sõitis, kuid ütleks et üle teise käigu ta ei läinud..

Tagurdamine on ikkagi sama, kuid oskan sujuvamalt seda nüüd teha..et pedaal oleks nagu ülitundlik.

Äkki on sellest abi: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=98
Vasta
#49
Esiteks õlitase paika!!! Küll siis hiljem aega reguleereda.
Mis mõttes ei lähe edasi suuremal kiirusel?
Mis see suurem kiirus on ja palju pööre on?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#50
Ütleks nii, et kusagil 50km/h ja peale kast lihtsalt ei vea enam...ehk vist et kõrgemad käigud ei võta üle..annan gaasi juurde ja laseb tuurid üles, kuid selline tunne on nagu kast otseselt laseks tühjalt ja mingit vedu ei ole...siis panen pedaali põrandale lülitile ja lööb nagu vedama ja laseb kungi max.pöördeni hullu tõmbega.

Kast paneb käigud vastavalt kiirusele?
Vasta
#51
Miks sa enda autot lõhud? Kui kastis pole piisavalt õli siis ta ei saagi vedada, sest vedu toimub LÄBI õli (hüdrotrahvos) - suurtel pööretel jääb nähtavasti õli väheks. Kui kaua niiviisi pehmelt öeldes lolli moodi katsetad saad kasti lahti võtmise näol suhteliselt targaks 722.3 kastide vallas. On's seda õppimist vaja siis niiviisi teha? Tark õpib teiste vigadest ja foorumist targemate käest Smile
Vasta
#52
Selge selge. Homme toon õli juurde, usun et üks pudel peaks asja ära ajama. Lootus pole veel surnud.

Kui õli on liiga vähe, siis ei suuda käike vahetada? Aga kui õli on liiga palju, kuidas ta siis autole halb on (rõhk läheb liiga suureks?)
Vasta
#53
Kui õli liiga palju võib see kastis tihendeid rikkuda ja põhjustada ülekuumenemist.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#54
Tavalised õlipumbad pumpavad ikka samapalju õli - ehk vahet pole kas ootamas on 10 liitrit, liiter või 100 liitrit. Surve on samasugune, sest pumba tootlikkus ei muutu sellest kui palju tal potensiaalselt õli veel pumpamata on.
Küll aga hakkab õli kuumenema, sest kui on liiga kõrge nivoo, siis hakkavad teatud pöörlevad osad mitte enam õhus vaid õlis pöörlema. Suureneb ka küttekulu muidugi. Vaikselt proovides midagi hullu ei juhtu kuid sõites peab ikka norm nivoo olema.
Vasta
#55
See teema on ikka väga hariv olnud muideks.

Paraku ei ole jõudnud veel õli osta, kuna ei ole tuju olnud väga liikuda..isegi kui õli saaks, siis ta lendaks mul käest minema -- krdi ilmad.

EDIT: Õli käes, homme selgub, siis lõpptulemus..
Vasta
#56
Julgeks väita nüüd, et õlitase on normis.. Aga ei saanud testida, politsei istus otse maja ees ja sain ainult eramaa peal proovida.. Tähendab, et paremaks on ta kindlasti vast läinud ja tõmmet on.. tagumine on endiselt ülitundlik, kuid kui gaasi tundega vajutada, siis on võimalik ka täiesti normaalselt tagurdada.

Kui palju peaks pöördeid olema, et ta liikuma peaks hakkama?
Kui D sisse panna ja pidurilt jalg võtta, siis kas ta peaks juba tasakesi minema?
Mida tegelikult need 2 ja 3 käiguasendid tähendavad? (esimene autom. mul ja pole 100% kindel)
Mis tegelikult juhtub, kui pedaal põrandale panna ja vastu seda kiirendus-lülitit vajutada..mis käik siis sisse läheb ja kaua ta nii kiirendab?
Kust ma tean, et mis käik sees on?


Igatahes, hetkel näitas külmana 2mm üle külma-joone ja pärast veidikest testimist oli vist kast väga kuum ja oli veidi üle kuuma-piiri..aga ei tea, mul on jäänud tunne, et kui õli juurde valada, peaks ootama mõned tunnid. Aga vähemalt nelikvedu töötab Smile
Paraku jah..kummides oli vist vale rõhk ja tõmbas mul ühelt veljelt kummi maha..
Vasta
#57
2 ja 3 on maksimumkäigud milleni vahetab.
kickdowni lüliti põhimõte on madalama käigu sisse lükkamine kiirendusvõime tõsmisex
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#58
Jah, vedu peab sujuvalt taha tulema. Välja surra ei tohi, minema tormata ka mitte.

2 ja 3 lukustavad kõrgeima käigu. Vastavalt kasutatakse 1 ja 2 või 1, 2 ja 3 käik.

Parasjagu seesolevat käiku ei saagi teada - indikatsiooni pole. Ja pole vajagi - milleks...

KD lüliti vahetab käigu või kaks alla - vastavalt sellele, kustmaalt seda vajutatakse. Linnakiiruselt KD tehes vahetab neljandalt teisele ja maanteel üheksakümnega liikudes neljandalt kolmandale.
KD laseb käigud piirajasse (OK, natuke enne vahetab ära).
Vasta
#59
Ma vist arvan, et ta vahetab teisele vähemalt välja.. Sest kui ma kickdowni teen, siis ta vahetab midagi (esimesele vist) ja laseb piirajasse, siis lasen gaasi vähemaks ja vastavalt kiirusele on kas vedu või mitte.. Hetkel ma ei saanud aru, kuna pole ruumi ja kõik on mudane..mudast tõmbab ennast vabalt välja ja kiirendab nagu segane.. Kuid kuidas ta teel veab, seda ei ole veel teada.. Loodan, et homme on liiklus väiksem, siis saab proovida.. Paraku muidugi on mu auto ikkka niiii silmatorkav: numbreid pole, tulesi pole, stangesi pole, tiibu pole, mudane ja autos tulevad laest igast juhtmed alla..
Vasta
#60
Aga miks Sa tahad kohe kõike selgeks saada. Isegi kui kast ei toimeta korralikult, siis pole Sul selle teadmisega midagi peale hakata. Vanad kastid üldiselt jebivadki, sest see on paras Atlantise hüdroarvuti mis seal sees on.
Kas Sul on käigukastis ka B asend? Või oli see ainult V8 mootoritel - ma ei tea. Sellel on üks lisafunktsioon ka veel mida võib muidugi ainult harimise mõttes rääkida.

Aga see 2, 3 jne on eelkõnelajate poolt õigesti ära seletatud. Teatud kastidel peaks nr 2 asend toimima ka niiöelda mägipidurina. Kui on lihtsalt D peal, siis kast ei pidurda (toimib vabajooksusidur).
Kui kast on korras siis asi läheb küll piirajasse kuid seejärel toimub kohe ka vahetus. Suurematel mootoritel toimub asi nii, et enne piirajat võetakse mootoril süüde veidike hilisemaks (loe: jõudu vähemaks) et vahetus oleks sujuvam ning mitte nii koormav ketastele. Ning kui ma õigesti mäletan, siis lasti kastis vist rõhku ka veidike alla. See sunnibki kasti käiku vahetama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 94 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 220 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 470 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 660 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 717 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne