Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Sai soetatud w124 1986 200d  ,millel oli eemaltatud süüteluku põhi ja õeldi et uut on vaja. Sai nüüd uus muretsetud kuid ei tea mis juhe kuhu käib ,ehk oskab keegi  anda mingi lehe kus kirjas või hoopiski mingeid pilte?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908
	Teemad: 80
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
9
	 
	
	
		Minu meelest on seal pistik, kus kõik otsad ilusti omal kohal.
	
	
	
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		ma ei tea mis seal olema  peab aga mul seal juhtmed lihtsalt lahti pole mingit  pistikut ja tuleb juhtmed üksaaval süüteluku põhjakülge panna
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 407
	Teemad: 8
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		tekelikult on ikkagi pistik (plastikust) kuid enne ei saa pistikut kätte kui võti on esimesse asendisse keeratud.eeldan , et süütelukk on katki läinud ja pistik on tagant jõuga purux tõmmatud.
mine lammarisse kus antud masin sees ja osta sama pistik, mis luku taga käib , maxab mõnikümmend krooni vast. kui teed pistiku lahti siis lihtne värvijärgi paika panna ja on asi paikas, need juhtmed sõiduajal välja ei kuku vee??
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		21-09-2009, 06:46 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2009, 08:47 PM  ja muutjaks oli taavet111.)
	
	 
	
		võtmest ei lähegi käima  kokkuteibitud juhtmed ja siis kaks juhet toodud välja starteri jaoks ja kaks süüte jaoks  varga tunne tuleb peale kui nii ringi sõita .Süütelukk küljes nagu moe pärast hetkel
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		niii nüüd sain juhtmed külge  süüde ja kõik muu  elektroonika toimib ilusti aga kummagi põhjaga ei võta starterit järgi  aga kui juhtmed kokku panna võtab kohe   ,on siis mõlemad põhjad vigased või võib asi ka muus olla?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		puhur töötab  ,luuk ,peeglid ja tuled samuti  aind õli rõhu andur nii kui süüde sisse panna läheb kohe kolme peale aga ega ma ei tea võibolla peabki  minema ja nii kui mootori käivitan hakkav jahutus ventikas tööle vb ma eksin aga minuarust ei tohiks ju?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 407
	Teemad: 8
	Liitus: Sep 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kui aku ja õlirõhu tuled töötavad siis peab õlirõhu seier maas (nullus) olema!!
kui auto käivitad siis ei tohix ka ventikas tööle hakata, ca 85-95C juures peax tööle minema!!
vaata kas mõni mc aivar sul otse pole ventikat vedanud!!
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		juhtmed ühendatud põhja külge nii
 P30= Roheliine valge triibuga (peenike)
 30= Punane
 30= Punane
 50= Lilla (kaks juhet jooksevad ühte)
 15R= Roosa rohelise triibuga
 15X= Roosa kollase triibuga
  15= Roosa punase triibuga
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		ok tänud aga kui vaadatud saad siis eks anna mullegi teada
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908
	Teemad: 80
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
9
	 
	
	
		anto123 Kirjutas:ma vaatan homme järgi, kuid mul on bensakas!!
.........
kuna kaitsme plokk on suht hästi veekindel sisse laseb välja mitte kuskilt 
* Bensuka ja diisli süüteluku kontakt plaadil pole mingit vahet sama on
* Kaitsmete karp W124 ei ole umbne, salongi poolne ots on avatud, salongi poole!!!
	
 
	
	
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		nii võtsin kaitsmeploki lahti kuid seal oskudeerind küll midagi ei olnd läikisid kõik vastu nagu uued  igaksjuhuks keerasin kõik üksaaval lahti ja  liivapaberiga nühkisin vähe kuid ikka ventikas käib kohe ja rõhu kell tõuseb kolme peale kui süüde esimeses asendis
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kui mõttlesite õli filtri anuma alumises osas/all olevat andurit siis sellelt eemaldasin juhtme esimeses  asendis enam ei tõuse seier kuid teises tõuseb  3 peale ja käivana sama teema lisaks sellele  tekkis veel selline asi et kui süüde sees siis starterit järgi ei võta ka juhtmed kokku pannes aga nii kui süüte välja võtan siis läheb ilusti starter järgi ja käivitub seejärel süüde sisse panna toimib kõik peale rõhu anduri mis koguaeg 3 peal on ja ventika mis kohe tööle hakkab
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		nii lõksutasin süüdet ja äkki võttis starteri järgi ja nii mitu korda  siis äkki põhja viga? võtsin näidukiploki ära puhastasin seal igasugu asju  kuid siiski ei midagi ainult siis sain rõhu näiduki nulli kui  rõhu anduri eemaldasin ja sinna naela sisse lükkasin ja vastu keret panin aga nii kui kerest eemaldasin tõusis jälle 3 peale oskab keegi mingit nõu anda?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 6
	Teemad: 2
	Liitus: Apr 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Oled lahenduse leidnud? või oskab keegi midagi pakkuda? 
Endal sama probleem, - õlirõhu seier tõuseb kolme peale ja sinna ka jääb, kellade vahetamisest kasu ei ole!
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 3
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
0
	 
	
	
		puhastasin igalt poolt juhtmeid võtsin isegi armatuuri ära et  puhastada aga see ei aitand , võtsin andurilt juhme ära panin pessa  juhtme ja juhtme mootori külge siis oli rõhk  nullis lasin nii tal tükkaega käia ,kui tagasi pistiku panin töötas ja kellel veel peaks süüteluku juhtmetega jama olema siis teadke et kui panna nii nagu eespool nimetatud toimib ma ei tea kas just õige aga  mul töötab ilusti